dogydog написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Тромаво Пунто 1,2 HLX 2002г
Collapse
X
-
Изтегли си ръководството от download секцията. Там има чертеж на двата "болта" които се навиват в главата за да фиксират валовете.За буталата можеш да си направиш инструмент от две стари свещи, като им разпробиеш керамичната част. Така ще имаш два "цилиндъра" с резба като стругар ще ти направи две еднакви "пръчки" с диаметър да влизат плътно в разпробитите свещи. Навиваш ги на 1-ви и 4-ти или 2-ри и 3-ти цилиндър и пъхаш "пръчките". Момента, в който стърчат еднакво значи буталата са в една линия. Това представлява и оригиналният инструмент, като има разграфяване по "пръчките" за да е по-лесно да нагласиш мотора - ти също можеш да си направиш на струга през определено разстояние пръстени по "пръчките", примерно през 5 мм. за да ти е по лесно да прецениш колко се показват.dogydog написа:майсторски е колега
след като каза вчера че за да е на белег коляновия вал трябва буталата да са в една линия днес реших да видя дали е правилно зацепен двигателя и се оказа че ми бяга с 4 зъба според белязките с боя
затова даже пуснах по-горната тема
Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар