Интересуват ме показанията на мултицет при закачане за буксата на инжкетора на Пунто 1.1 , при подаване на контакт и при запалване. В миливолтове или Волтове трябва да са ?И какво показва зада замеря моето , и да знам къде да търся порблема в Инжектора или в импулсите към инжектора ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Някой да ми каже какви показания показва инжектора на 1.1
Collapse
X
-
Инжектора показва 2.7-3.0 ома ... интересуват ме пулсациите на колата ,дето му подава бордовия компютар какви са ... искам да направя сверка наред ли ми са ... Действитето е следното , маха се капака на въздушния филтър , октача се буксата отиваща в инжектора с 2 кабелчета ... Бодва и се един мултицет на миливолтове , и ме интересува какво показва при подаване на контакт , и при опит за запалване .... мултицета. Гледам ,че при махане на контакта , поляритета се обръща ,поне според моя уред. Вероятно предпазна мярка дане впръска гориво ...emzo написа:Инжектора трябва да е показва от 1-3Ома, напрежението не е дадено колко, трябва да е.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
На мойто браво 1.6 16 дава импулси 4 ms като ECU има 4 изхода отворен дрейн. Подава +12 на единия край на всичките дюзи и бие маси на всяка поотделно. Напрежението отскача до 60 V. При пълната инжекция честотата на ипулсите зависи от оборотите, при теб мисля че не зависи (за моното) и импулсите са с някаква по-голяма честота. Ако намаш осцилоскоп закачи една телефонна слушалка към компа и чуй дали свири.
Коментар
-
Re: кола
НИКАК:D тва ми е проблема а почистих всичко.Дано проблема да е в инжектора. Помпата ми е чистак нова , реголатора на налягането несам го бараникал само го почистих работи си , чува се как минава бенз-а през него , сичко по системата е ок без тъпото впръскване , на газ пали без проблем ... Прав си ,че показанията ще са други понеже компа търси товара на съпротивлението на инжектора и като го няма го отчита за грешка и тн ... Като свалих стойката с инжектора надух с уста входящтата част на бензина и натисна иглата навътре излиза въздух през иглата а иначе не ,смисал има си ход амъ ....kluchar написа:Не трябва да вадиш буксата а трябва да работи колата иначе почти веднага ще стане друго . Така няма да се ориентираш правилно с обикновен уред.Палиш колата и виждаш как се впръсква бензина .>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Съмняваме да може да се развали ... то тъпия инжектор е просто един глупав мини магнет вентил и при определени пулсации се отваря повече или по малко ... и ако е откачен какво ? Нали на газ точно релето прекъсва тази верига и инжектора неможе да впръсква гориво ... И при работа на бензин обратно възтановява веригата му и тн ... Проблема , е че ако ми е прецакано релето не би трябвало да имам показания ... утре ще си поиграя малко още с уреда. Може и релето да ми прави номера ...slav4o_vt написа:Компютъра ме съмнява да проверява дали има товар, по-скоро ще отчете крайно бедна смес от ламбдата. Ще даде че е повредена сигурно. Но както и да е. Като е проблем, може да се забият карфици в проводниците. Така няма да ги развалиш, а ще мериш докато работи както си му е реда
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: кола
Проблема се оказа в релето , газ - бензин ... Гадината не е включвала веригата на инжектора , разкачих обувките , затворих веригата ръчно и колата , запали ...kluchar написа:V трябва да са едни и същи а времето за отваряне да е различно което с обикновен уред няма как да засечеш като подадеш +/- за кратко на дюзата- инжектора трябва леко да се чува/ като реле/.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар