wwalker написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Темпра двигател ремонт?
Collapse
X
-
Толкова много ли караш, че ти е проблем на 2500 да долееш литър? А и няма да има кой да ти оцени ремонта след година като си минал 10 000 км от този велик ремонт, ще се наложи да я дадеш на морга, защото няма кой да я купи.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Това обяснение не го приемам. Ако двигателят е пълен с лакови отлагания трябва да се почисти, а не да продължават да се трупат, което всъщност ще затлачи магистралите. Синтетиката не е чак толкова агресивна. Просто ще потъмнее сравнително бързо, т.к. ще започне да ги мие/разтваря и ще е добре да се смени по-рано първият път. Колко по-рано зависи колко бързо ще потъмнее.nikolovvd написа:Защото ако до сега е използвано обикновено масло, пълната синтетика ще разтвори всички мизерии по пътищата на маслото и може да запуши някой от смазващите канали към коляновия вал.
Коментар
-
Най-общо е по-добро и по-устойчиво, мие двигателят, докато минералното напротив има ’навик’ да отлага налепи:1. Пълна синтетика: 0W-30, 0W-40, 5W-40Намалява разхода на гориво. Увеличава производителността и мощността. Осигурява добра износоустойчивост и предпазва от отлагания. Осигурява добър старт при студено и добра циркулация при отрицателни температури. Стига бързо до движещите се части на двигателя2. Полу-синтетика: 5W-30, 10W-40, 15W-40По-добре защита. Добра защита през първите 10 минути след запалването. Грубо 3 пъти по-добра износоустойчивост. Увеличено време за смяна на маслото - не се налага да го сменята прекалено често.3. Минерални: 10W-40, 15W-40Основна защита за различни двигатели. Маслото трябва да се сменя много често.jordankk написа:Колеги,всичко ми е ясно ,но не разбрах защо ако налея пълна синтетика,може да спре да харчи масло .а за карането на година навъртам около 35-40 х.км.
Коментар
-
Да това е правилното действие, но в тази криза малко хора биха го направили? Естествено това е от финасови съображения.Това което написах за пълната синтетика, някой собственици на BMW-та го изпитаха на гърба/джоба си.Купува нов внос автомобил. Веднага пълно обслужване (от мерак), смяна на маслото с пълна синтетика. Каране няколко дни по-спортно и да се обиколят роднините, за да се почерпи за новата придобивка и след няколко стотин километра - греда! Следва основен ремонт. Като отворят двигателя и черупките на коляновия вал една върху друга.Няма невъдможни неща, но се правят с мисъл и най-вече с пари.wwalker написа:ще е добре да се смени по-рано първият път.Няма начин да няма начин!

Коментар
-
И това защото са сложили пълна синтетика ли?nikolovvd написа:Да това е правилното действие, но в тази криза малко хора биха го направили? Естествено това е от финасови съображения.Това което написах за пълната синтетика, някой собственици на BMW-та го изпитаха на гърба/джоба си.Купува нов внос автомобил. Веднага пълно обслужване (от мерак), смяна на маслото с пълна синтетика. Каране няколко дни по-спортно и да се обиколят роднините, за да се почерпи за новата придобивка и след няколко стотин километра - греда! Следва основен ремонт. Като отворят двигателя и черупките на коляновия вал една върху друга.Няма невъдможни неща, но се правят с мисъл и най-вече с пари.wwalker написа:ще е добре да се смени по-рано първият път.АlfaRomeo 146 1.4 16V TS.
Коментар
-
Всичко това дето го казваш е реалност и напълно те подкрепям. НО ИЗВОДА Е ГРЕШЕН. Тези неща се случват не защото пълните синтетики мият по-добре. Винаги се смята, че като маслото е пълна синтетика или синтетика е по-хубаво от полусинтетика. ДА, АМА НЕ ВИНАГИ. Например на пазара има напълно синтетични масла с вискозитетни индекси по-малки от подобни полусинтетики. Просто не се заблуждавайте че като е синтетика е задължително по-добра. Синтетичните масла имат доста стабилна молекула, когато и действат сили на разкъсване, което е чудесно. Но тези молекули, без присадките са нищо, просто едно голямо нищо. А пазара, тук в БГ. е пълен с такива масла. Затова мисля, че не се дължи на запушване, просто маслата не осигуряват необходимата защита, и то по наложени умишлено ЕКО норми, които сами по себе си са доста противоречиви.nikolovvd написа:Да това е правилното действие, но в тази криза малко хора биха го направили? Естествено това е от финасови съображения.Това което написах за пълната синтетика, някой собственици на BMW-та го изпитаха на гърба/джоба си.Купува нов внос автомобил. Веднага пълно обслужване (от мерак), смяна на маслото с пълна синтетика. Каране няколко дни по-спортно и да се обиколят роднините, за да се почерпи за новата придобивка и след няколко стотин километра - греда! Следва основен ремонт. Като отворят двигателя и черупките на коляновия вал една върху друга.Няма невъдможни неща, но се правят с мисъл и най-вече с пари.wwalker написа:ще е добре да се смени по-рано първият път.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Този мотор е конструиран за работа с минерални масла, та 15W40 му е точно по мярка. Нищо няма да прецакаш със синтетично, но е излишен разход. Всичките приказки за това, как едно го гори по 4 литра от смяна до смяна, пък друго - хич, са фолклор. Синтетичните масла имат по-добра проникваща способност и горят повече.Колкото до сегментите - имаш компресия, но маслените се износват доста и от там идва горенето на масло.Сегментите са около 100 лв.Гарнитута - 20Гумички - 10Гарнитура капак, картер, генерация - около 20 - 25Биелни лагери - по преценка, около 30 лвЗа 1 ден ще я опаткаш, ако имаш въпроси - питай.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Дали е глупост, или не, може да опиташ анализ на данни. Поговори с хора, които карат и обслужва нови автомобили.Поради по-добрата си проникваща способност съвременните синтетични масла мажат по-добре някои специфични места в мотора, оттам и по-голям разход на масло. Забележи, че никой вече не говори за този разход, а навсякъде ключовата дума е ЗАЩИТА на ДВГ-то. Минаването на минерални и полусинтетични масла при тези мотори намалява разхода, но увеличава износването, което не приветствам, ако така си ме разбрал.billyboy` написа:Е браво бре по голяма глупост не бях чувал скоро време,колата от подписа ми гони 300К км. и според твоите приказки илиза че трябва да го гори като нафта на дизелов локомотив.Ама интересно що не го бара.Някакво логично обяснение да имаш?Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар