абе не е задължително шлайфането на цилиндрите, и то хич даже, аз сега не разбрах, сменял ли си сегменти ? ако не си ги смени и ще си дойде на място всичко
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с горене на масло
Collapse
X
-
nedialk00 -
Що не четеш ??? Написа една камара умнотии, щото не четеш ! Ако издъниш 1 бутало, няма ли само него да смениш, щом всичко друго е О’К ? Като смениш бутало, на нешлайфан цилиндър, нови сегменти ли ще сложиш ? А ако се наложи шлайф смо на един цилиндър, няма ли да шлайфаш комлект всички , или ще шлайфаш само него ? Чети какво съм писал бе пич !muns61 написа:Много ми е интересно, колко двигателя си ремонтирал лично, та пишеш такива умнотии? Все бях чувал небивалици, ама да шлайфаш цилиндри и да смениш бутала със старите сегменти - това е уникално! Ще го пусна и в други автофоруми, та да се посмеят повече хора!Dido_Lyubenov написа:Това не се прави, колкото и да го мериш тоя блок. Задължително се шлайфат цилиндрите при смяна на сегменти ! Ако сменяш бутала, но поставиш старите сегменти, на същите места където са били, няма да е такава грешка, както смяна на сегменти без шлайф на цилиндри.gemballa написа:Всичко съм написал - смяна на сегменти, биелни лагери и гумички на клапаните. Блока го мерихме и нямаше износване и за това сменихме само сегментите, защото старите бяха заминали.
Я кажи, като си толкова сведущ, как се шлайфат и колко цилиндрите, без да сменяш сегменти? А като сменяш сегменти и шлайфаш цилиндри, без смяна на бутала, до колко шлайфаш? А шлайф, нови бутала и нови сегменти? А до колко износване на цилиндъра се минава само със сегменти? Кое се износва повече - цилиндър, бутало, сегмент? Как се определя колко е износен сегмента? Как се напасва нов сегмент?Баси, как не ме домързя да пиша...А, и какъв е смисъла да сменяш бутала, а не и сегментите? :DОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Сменил е сегменти колегата, и сега щото са новите сегменти шлайф "не се прави" пита къде му отива маслотоnedialk00 написа:абе не е задължително шлайфането на цилиндрите, и то хич даже, аз сега не разбрах, сменял ли си сегменти ? ако не си ги смени и ще си дойде на място всичко
Айде обяснете му. Аз не разбирам нищо, ДВГ не знам какво е, що ли се обаждам ???
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Маслото му отива в изходящия колектор от там в генерацията и после в атмосферата.Мога да се хвана на бас че не са почистили буталните канали от нагар и някъде има луфт. предполагам при най долния сегмент.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Целите сегменти са по-добри, има нещо сбъркано при ремонта.Възможно е гумичките да не са каквито трябва - виждал съм на клапани със 7 мм стебло, сложени гумички 8 мм.Неправилно поставени, раздути - рядко, но се случва. Износени, или сцепени водачи.Счупени при поставяне маслени сегменти - целите са по-крехки и застрашени. Особено, ако канала в буталото не е изчистен от нагар, а цилиндъра горе няма фаска, която да подпомогне вкарването на сегментите.Доста са нещата, които могат да се случат...Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
:D Не разбра ли, че майсторите отричат тази възможност, нека решат проблема, после ще питаме. Дно си признаятigenom написа:[quoteне знам на кого да вярвам,но при нови сегменти и неизносен блок и сменени гумички ,разход на масло може да има само от хлабина между водача на клапана и самия клапан,но не и голям]А елипсата на цилиндъра и новите сегменти какво я правим?
Между другото, след 40 - 50 000 км, сегментите ще се ннапаснат към елипсата :D и ще спре да гори масло.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйцеBravo 1.9d 97г
Коментар
-
:D Махни една нула де ! Цилиндрите не са с диамантено покритие :Dnsn написа:при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйцеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Едно трезво мнение! Ама раздели на 3 километрите, да се вържат гащите.Цилидрите може да са окръжност [нови], или някаква фигура, приличаща на овоид - елипса по разговорно - форумен сленг.Ама сегментите също не са с форма на окръжност, и заемат формата на цилиндъра.nsn написа:при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйцеПредпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Опитай пак ! :Dmuns61 написа:Едно трезво мнение! Ама раздели на 3 километрите, да се вържат гащите.Цилидрите може да са окръжност [нови], или някаква фигура, приличаща на овоид - елипса по разговорно - форумен сленг.Ама сегментите също не са с форма на окръжност, и заемат формата на цилиндъра.nsn написа:при мене разхода на масло беше малко по-голям от на колегата но след смяна единствено и само на сигменти първите 40000км нямах никакъв разход на маслоотносно колегата след смяната на сигментите с този разход на масло или има счупен маслен сигмент или колата е на 2000000км и елипсата на цилиндрите е с формата на яйцеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар