колеги имам чувството че колата като и дам газ на място и после бавно падат оборотите и маи и по бавно се изфорсира като и дам газ няма газова само на бензин я карам забелязал съм че на жилото за газта му е прекършена пластмасата от кадето се натяга при дросела и съм го омотал с лепенка за да седи право също така свещи не съм сменял от както съм я зел преди 3 месеца даже понякога като я карам по агресивно и като спра на светофар и колата даржи 1300-1400 оборота и после спадат нормално на 800
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В
Collapse
X
-
Хвани и почисити дросела, проблема е че е пълен с гняс от картерната вентилация и тормози стъпковия мотор.Другата причина може да имаш скъсан въздуховод след МАФ-а. Ако не знаеш как да го почистиш ела до Младост и ще ти почистя имам всички необходими инструменти, пари не искам само си вземи някакъв разтворител.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
u_bo
може да се е адаптирала към скъсания и сега да се шашка. коя година е 1.8-ка?mehanoveca написа:въздуховода беше скъсан и го смених сега е здрав преди съм имал същото браво обаче 1995 година сегашното е 1999 имам дросела от старото дали е същия зашото дебитомерите са различни номерата им като ги гледах
Коментар
-
u_bo
u_bo написа:...пробвай следното:- остави я през нощта с откачена клема на акумулатора- сутринта я запали и остави да работи на място 10 минути БЕЗ ДА ФОРСИРАШ- гасиш-пишеш тук какъв е бил ефекта.
Коментар
-
Така пак няма да я обучи коректно Прави се такаОткачаш АБ за 45минути /минумум/закачаш я и 15 минути не я пипашдаваш на контакт за 90 секунди и гасишЧакаш 30 секундиДаваш на контакт за 90 секунди и гасишчакаш 1 минута. Палиш и оставяш да работи без да пипаш газта.Това би имало смисъл само ако си почистил дросела и МПХ -то.u_bo написа:u_bo написа:...пробвай следното:- остави я през нощта с откачена клема на акумулатора- сутринта я запали и остави да работи на място 10 минути БЕЗ ДА ФОРСИРАШ- гасиш-пишеш тук какъв е бил ефекта.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
u_bo
добре, това от де го взе?защото моето мога да ти го изкопая от сървиз менуъла / ама ме мързи/ !S_BANKOV написа:Така пак няма да я обучи коректно Прави се такаОткачаш АБ за 45минути /минумум/закачаш я и 15 минути не я пипашдаваш на контакт за 90 секунди и гасишЧакаш 30 секундиДаваш на контакт за 90 секунди и гасишчакаш 1 минута. Палиш и оставяш да работи без да пипаш газта.Това би имало смисъл само ако си почистил дросела и МПХ -то.u_bo написа:u_bo написа:...пробвай следното:- остави я през нощта с откачена клема на акумулатора- сутринта я запали и остави да работи на място 10 минути БЕЗ ДА ФОРСИРАШ- гасиш-пишеш тук какъв е бил ефекта.
Коментар
-
u_bo
Re: ПРОБЛЕМ С БРАВО 1.8 16 В
защо мислиш така?mehanoveca написа:мисля да почистя дросела с меглио там кадето се съединява с стъпковия мотор нали от меглиото няма да му стане нищо
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар