Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мареа 1.6 16 клапана гръма и угасна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Мареа 1.6 16 клапана гръма и угасна

    Колата както си вървеше започна да гърми и угасна, никакви признаци за палене.След даване на контакт чека светва и само за секунда гасне, след това отново започва да свети.Поседя някъде около 25-30мин. и след опит за палене, чека си изгасна и колата си запали. Оставих я да поработи и след малко започна да прекъсва, дадох и газ и стрелката както стигна до 2к оборота и изведнъж падна на нулата и колата загасна.Установих, че няма искра. Сега се чудя дали проблема е в датчика на КВ или от друго място.С ФЕС дали мога да я прочета Преди време съм я чел с Виза, но сега за да я прочета ще трябва да правя много сложни упражнения.Утре сутринта на студено ще видя дали ще запали.Дайте предложение от къде може да е проблема и дали някой не се е сблъсквал с подобно нещо.Мареата е 1.6 16 клапана 97г. с металните колектори.

    #2
    хм...

    колега провери как са бобините щом няма искара значи проблема или е в тях или някаде по инсталацията
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    Коментар


      #3
      Датчика на коляновия вал, или голямото реле на бензиновата помпа, почни от там.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Не можеш с ФЕС (най-вероятно). И правилно са те насочили по-горе: датчик на КВ или бобина. Първо тях прегледай.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Synthy написа:
          Не можеш с ФЕС (най-вероятно). И правилно са те насочили по-горе: датчик на КВ или бобина. Първо тях прегледай.
          Е то е ясно, че е датчик КВ или бобина. На студено също не пали, чвно топлината няма значение. Предполагам в събота ще я прочета с визата и ще погледна въпросното голямо реле.П.С. къде се намира въпросното реле?

          Коментар


            #6
            В коша в табло точно под чистачките. То спира тока към дюзите и е вероятно детонацията да се е получила от неизгоряло гориво в генерацията.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Ако няма ток към дюзите, няма да има гориво което да се възпламени когато не трябва и да има гърмежи. По скоро е защото няма искра а си има гориво от дюзите. Дюзите пръскат, но нищо не се пали и така докато не дойде искрата. Колата си няма искра, проверено е.

              Коментар


                #8
                Щом нямаш искра е по-скоро от бобините. Колата може да върви и без датчик колянов вал, ако не падаш под 3000 об/мин. Паленето е "малко" по-затруднено, но става с дърпане.
                Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                Коментар


                  #9
                  Е как без датчик? Кое ще каже на ЕКУ кога да подава искра?

                  Коментар


                    #10
                    датчик колянов вал, е единствения датчик в тая инжекционна система, без който колата неможе да се движи, друг датчик и да се скапе минава в авариен режим, ама без тоя неможе

                    Коментар


                      #11
                      според мен е от датчика, ако имаш от някой да пробваш с друга бобина ще е добре, преди да купиш новия датчик, успех

                      Коментар


                        #12
                        Мъчих да я прочета, но нещо не става да се вържа. Смених и голямото реле, но резултата беше същият. Реших отново да размърдам кабелите към датчика на КВ и тя взе, че запали. Преди да запали докато я мъчех и започна да мирише на бензин, значи дюзите си пръскат. А щом дюзите пръскат то е редно датчика на КВ да работи. Поработи известно време и я загасих. Засега така или иначе не се кара, ще изчака още малко докато я вдигна на подемника да разгледам кабелите на датчика. Макар, че ми се струва съвпадение мърдането на кабелите с паленето.

                        Коментар

                        Working...
                        X