Я си провери маслото на скоростите как е. може и от него да тече. Значи правилно съм си мислел, че става въпрос за лявото ляво - при скоростите. Има 2 места от които може тма да тече масло - семеринга на кол. вал (при съединителя), и от маншона на полуоската. Има още едно де.. от планката, която държи самите скорости за купето закачени. Там казаха, че е слабо място на итал. коли на типо платформа.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Къде се намира маслената помпа на 1,6 16в
Collapse
X
-
Хмм а има ли датчик за маслото в скоростите , нем огас да разбера защо свети лампичката за маслото ,дали не е свързан с трансмисионното маслоSynthy написа:Я си провери маслото на скоростите как е. може и от него да тече. Значи правилно съм си мислел, че става въпрос за лявото ляво - при скоростите. Има 2 места от които може тма да тече масло - семеринга на кол. вал (при съединителя), и от маншона на полуоската. Има още едно де.. от планката, която държи самите скорости за купето закачени. Там казаха, че е слабо място на итал. коли на типо платформа.Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V
Коментар
-
nedialk00
няма налягане на маслото заради това свети, или заради повреда в датчика, а щом ти тече от към скоростната кутия, колегата правилно ти е казал или семеринг на колянов вал или от маншона на полуоската, виж колко масло има на щеката и долей ако е необходимо, както и провери датчика, по принцип ако нямаш налягане на маслото, повдигачите ще се разхлопат; неможе да ти свети от трансмисията лампичката
Коментар
-
След малко ще дойде майстора да знам кво да му кажа да провери . Затова питам :Dnedialk00 написа:няма налягане на маслото заради това свети, или заради повреда в датчика, а щом ти тече от към скоростната кутия, колегата правилно ти е казал или семеринг на колянов вал или от маншона на полуоската, виж колко масло има на щеката и долей ако е необходимо, както и провери датчика, по принцип ако нямаш налягане на маслото, повдигачите ще се разхлопат; неможе да ти свети от трансмисията лампичката
Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V
Коментар
-
Не е свързано с трансмисионното масло, датчика е само за моторното масло. Факт е че ако ти свети лампата за маслото, няма налягане което да замаси датчика и той продължава да свети. Самия тадчик буквално е тръба със съчма която се мести от налягането и замасява при което лампата гасне.Проблема не е в теча от семеринг, хубаво е да се смени но не е фаталлен. Каза че са местили колата на скорост което значи че проблема може да е в маслената помпа или смукателя. При всички положения картера се сваля проверява се смукателя дали е ударен проверява се дали маслената помпа не е превъртяла и това е. Каза че колата пали, това е добре и значи че няма поражения по коляновия вал. Но е напълно възможно ангренажа да е прескочил зъб.geleto__ написа:Хмм а има ли датчик за маслото в скоростите , нем огас да разбера защо свети лампичката за маслото ,дали не е свързан с трансмисионното маслоSynthy написа:Я си провери маслото на скоростите как е. може и от него да тече. Значи правилно съм си мислел, че става въпрос за лявото ляво - при скоростите. Има 2 места от които може тма да тече масло - семеринга на кол. вал (при съединителя), и от маншона на полуоската. Има още едно де.. от планката, която държи самите скорости за купето закачени. Там казаха, че е слабо място на итал. коли на типо платформа.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колеги преди малко бях с майстора при колата. огледа я датчиците работеха пробвахме ги. Като я запалихме първия път на бензин светна лампичката,изфорсирахме я и изгасна колата. На втория път , като я изфорсирахме заработи нормално. Възможно ли да се е затлачила нещо ,щото на бензин и без това ми свети дюзичката на таблото. Той вика че не е палеена отдавна и затова докато качи маслото да заработи нормално ?Fiat Bravo 97 набор 1,6 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар