Здравейте,От известно време имам проблем с колата и ми се иска да ви попитам за мнение по този въпрос:Какви са причините един бензинов двигател ( пълен инжекцион) да се задави при запалване? Т.е кои датчици могат да окажат влияние така, че колата да се задави и да не успее да запали. Задавам въпроса си, тъй като Стилото ми се дави по някаква причина понякога и то винаги, когато колата не е напълно студена или загряла, а когато има някаква остатъчна температура. Искаше ми се да събера просто всякакви мнения и предположения по въпроса , защо е възможно да се задави.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Причини за задавяне на бензинов двигател
Collapse
X
-
nedialk00
да не ги изброявам - всички, който отговарят за смесообразуването и впръскването; най-добре я закачи да видиш какво ще излезе защото могат да са около 7-8 неща
-
Е*ани свещи, кофти кабели, пикаещи дюзи които хвърлят капчици върху свеща, или гори много масло и зацапва свещите или свещите са неподходящи.http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
FIAT БРАВО 1.2 16v
ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата
Коментар
-
При така представените фракти, моето предположение е датчик колянов вал, който когато почне да се прецаква - не сработва при определени температури.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Точно това ми беше мисълта на темата, да нахвърляме възможните причини и да се опитаме да обсъдим да видим, кои от тях ще отпаднат. Поправете ме ако греша в разсъжденията или добавете нещо ако се сетите.Свещи - Правеше го и с предишните и с новите - NGK сменени преди около 600км, но е възможно да съм попаднал на менте Кабели - малко вероятно, тъй като при мен имам директно бобина - свещ.гори много масло и зацапва свещите - Масло не пипа, не пуши и ауспуха е чист като сълза.свещите са неподходящи - съмнявам се, купени са по каталог.Остават вероятни виновници:дюзи които хвърлят капчици върху свещадатчик на колянов вал - имах опит да го сменя. Купих нов, които се оказа, че не работи и въпреки това с припукване и притрисане колата успяваше да запали и с дефектния, затова мисля, че е малко вероятно да е от него. Но пък от друга страна ако работи и дава грешен сигнал при определена температура си прав, че може и това да е.Сещате ли се нещо друго ?Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
Друга вероятност е некоректен сигнал от температурен датчик. Но това е малко вероятно.За да се задави бензинов автомобил при палене, то липсва искра за запалване - при положение, че инжекторите работят (затварят) перфектно и липсва богата смес при работа на газ (спрял ли си си бензиновата помпа при работа на газ?) или работа с обогатена смес когато запали.Подаването на искрата се "командва" от датчик колянов вал, като за да се осъществи запалването участват бобина, запалителни кабели и свещи. Най-чуствителни към температурни изменения са датчик колянов вал и бобина/и.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
При работа на газ, бензиновата помпа не съм я спирал ( попринцип и в ръководството на инжекциона има споменато това да не се прави!)Отностно липсата на искра.Бобините са 4 - по една на всеки цилиндър, както и свещите. Смяташ ли, че е възможно и 4те бобини или и 4те свещи да не сработят в един и същ момент ? Аз малко или много това го оставям като малко вероятно, тъй като доколкото разбирам от тези неща, дори и 1 бобина/свещ да не подаде искра мотора пак ще запали на 3 цилиндъра или поне няма да се задави толкова лошо. Греша ли ?Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
Това отписва проблем с инжектор.SypheRrr написа:При работа на газ, бензиновата помпа не съм я спирал ( попринцип и в ръководството на инжекциона има споменато това да не се прави!)Да, ако ЕКУ им "каже" да не сработят, защото към ЕКУ-то не е постъпила информация от датчик колянов вал.SypheRrr написа:Бобините са 4 - по една на всеки цилиндър, както и свещите. Смяташ ли, че е възможно и 4те бобини или и 4те свещи да не сработят в един и същ момент?Щом автомобила работи нормално на бензин или газ => няма проблем с бобини, кабели и свещи.Пробвал ли си да запалиш с напълно отворен дросел (натиснат педала на газта до долу)?SypheRrr написа:Аз малко или много това го оставям като малко вероятно, тъй като доколкото разбирам от тези неща, дори и 1 бобина/свещ да не подаде искра мотора пак ще запали на 3 цилиндъра или поне няма да се задави толкова лошо. Греша ли ?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Ами така мисля, защото след като успея да запаля мирише супер много на бензин.muns61 написа:Защо си сигурен, че е задавяне?Преди се опитвах да запаля и не ставаше и не ставаше, даже съм я бутал и пали много трудно от 2-3то бутане. Прочетох в интернет, че инжекционите имат clear flood mode, т.е това, което описваш ти - натиснат до долу педал на газта. Като се случи да не запали, от 3-4 завъртане с натиснат до долу едал на газта пали.Вчера и днес като я карах на газ, усетих че придърпа на няколко пъти, докато на бензин това го няма. Закачих я на компютър и видях, че сместа е ок, което ме навежда на мисълта за свещи. Това, което знам е, че ако имаш проблем със запалването, на газ първо ще разбереш и затова мисля, че е възможно и да са свещи, макар и да съм ги сменял наскоро...Stefanaki написа:Щом автомобила работи нормално на бензин или газ => няма проблем с бобини, кабели и свещи.Пробвал ли си да запалиш с напълно отворен дросел (натиснат педала на газта до долу)?SypheRrr написа:Аз малко или много това го оставям като малко вероятно, тъй като доколкото разбирам от тези неща, дори и 1 бобина/свещ да не подаде искра мотора пак ще запали на 3 цилиндъра или поне няма да се задави толкова лошо. Греша ли ?Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
-
Остави го датчика на коляновия вал, нали на диагностиката нищо не показва, няма записана грешка.Аз не разбрах стартера върти ли всеки път?Караш на газ - Генерацията как е? Катализатор имаш ли? много прилича на задръстена генерация.Пробвай да запалиш принудително на газ, има ли проблеми? Вакум регулатора как е? Има ли бензин в маркуча за излишното гориво, да не е запешен.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Стартера върти всеки път.Генерацията е ОК - имаш спукана мека връзка, но я оправих. Катализаторите са си на място.Принудително на газ е трудно да запали - гасне. Не и достига температура все още е хладно.Вакум регулатора и маркуча за излишното гориво нямам и представа как изглеждат или къде се намират !? Съжалявам...S_BANKOV написа:Остави го датчика на коляновия вал, нали на диагностиката нищо не показва, няма записана грешка.Аз не разбрах стартера върти ли всеки път?Караш на газ - Генерацията как е? Катализатор имаш ли? много прилича на задръстена генерация.Пробвай да запалиш принудително на газ, има ли проблеми? Вакум регулатора как е? Има ли бензин в маркуча за излишното гориво, да не е запешен.
Fiat Punto '98 1.1 6Speed.
Fiat Stilo '02 1.6 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар