Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Относно смяната на бензиновата помпа на Marea weekend 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Относно смяната на бензиновата помпа на Marea weekend 1.6

    Предстои ми да сменям бензиновата попа на Marea weekend 1.6Някъде четох, че помпата за комбито, била по различна от помпата за седана - има ли нещо вярно, защото в два магазина за авточасти, ми предлагат едни и същи помпи и за седана и за комбито. Лошото е че няма как да сваля помпата и да я отнеса до магазина, за да сравним дали е една и съща.

    #2
    От вчера съм с този проблем-колата е в сервиза,установихме,че помпата върти но няма дебит/едвам вдига 0,3 бара/.Поръчаха помпа,доставиха я,а тя не е същата,та поръчаха друга по данните на моята.Та съвета ми е:Свали твоята/лесно се сваля/,запиши какво пише на нея и тогава в магазина.Ако колата ти е модел след Ноември ’99г.,и ще сменяш само помпа /при тях помпа,филтър,регулатор налягане и кошница са монтирани в кошницата,като филтъра е част от нея и не може да се смени/,тя е само един вид и е с дебит 120л/ч.,3,5бара,а другите са 110л/ч-3бара.
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      Смених помпата - всичко точно (да чукна на дърво) - не взех оригинална помпа Walbro, а HOFFER (пише, че е немска). Единственият ми проблем беше, че шийката на помпата (там където влиза тънкият армиран маркуч) е с един милиметър по тънка, от тази на оригиналната и скобата, която го държи, не успява да го държи неподвижно. Наложи да увия въпросната шийка с едно алуминиево тиксо, за да стане по-дебела и да може скобата да я държи по-стабилно. но! най - важното, е че заради единият горивен филтър за 13лв, ми изгоря цялата помпа :X Беше запушен на 100%, помпата си се е тормозела, блъскала е гориво във филтъра, докато накрая скоропостижно си е заминала...Хора - сменяйте си на време горивните филтри!

      Коментар


        #4
        кола

        Някой модели по новите нямат филтърно други имат филтър отделен Смяната му е по лесна от при мен с щуцери койте се развиват и понякога става трудно а другите са с щипки и само се натискат и се сменя помпата много по леснотя е под задната дясна гума може да има и капак.
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          С щипки е много по лесно. Помпата я смених, но скобата, която държи маркуча, влизащ в самата помпа ме съмнява. Налягането е доста голямо, дано да нямам проблеми.

          Коментар

          Working...
          X