За сега съм намерил нови за по 87 паунда, но няма да бързам... Реших в сряда да ида първо за консултация.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Годишен преглед без катализатор - мит или реалност?
Collapse
X
-
Оказа се, че проблемът е бил в дюзите, които са пръскали твърде голямо количество бензин, от там всички стойности на газовете са били в небесата. След смяната им с други всичко влезе в норма. Според отчетените стойности, въпреки миризмата на сяра, която се появява понякога, катализатора работи и това се вижда от стойностите на HC-то. Според хората в сервиза, дали си със или без катализатор, стойностите на CO-то не се променят, тъй като той не влияел на тях.Емисии и диаграма на ламбда:http://www.youtube.com/watch?v=59aCT2ey_4s
Коментар
-
Е те тия от сервиза пак са изскочили с големия лаф. Не влияел на стойностите на CO-то - хахахахха. Цитирам от текст в интернетЕто и сайт, в който можеш ей така за спорта да прочетеш малко за катализатора - http://www.fordscorpio.co.uk/cats.htmMost present-day vehicles that run on gasoline are fitted with a "three way" converter, so named because it converts the three main pollutants in automobile exhaust: an oxidising reaction converts carbon monoxide (CO) and unburned hydrocarbons (HC), and a reduction reaction converts oxides of nitrogen (NOx) to produce carbon dioxide (CO2), nitrogen (N2), and water (H2O)Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Е то не ти, а майсторите трябва да са компетентни. Нали уж за това са майстори, а ти клиент. Щом всичко е в нормата, това е важното. Защо не я изкараш някъде на извънградско. Примерно Пловдив - София и обратно. Така катализаторът ще има възможност да поработи по-дълго време на оптимална работна температура и да изогри гадостите в него, пък може и да спре миризмата на сяра.Grande Punto 1.9 JTD Sport '06
Punto GT 1.4 Turbo '99
Punto Sporting 1.2 16v '01 - ex
Коментар
-
Да, ще се наложи, защото гърнетата са пълни със сажди от дългата работа на богата смес.mr_none написа:Е то не ти, а майсторите трябва да са компетентни. Нали уж за това са майстори, а ти клиент. Щом всичко е в нормата, това е важното. Защо не я изкараш някъде на извънградско. Примерно Пловдив - София и обратно. Така катализаторът ще има възможност да поработи по-дълго време на оптимална работна температура и да изогри гадостите в него, пък може и да спре миризмата на сяра.
Коментар
-
nedialk00 -
nedialk00 -
Брат Airfan виждам, че те тормози "европейско" мислене, но не забравяй че живеем в Буларистан!!! С махането на катализатора само добро ще си сториш на колата в много отношения. Да наистина е малко кофти свалянето и трябва да се направи кадърно и с нова мека връзка. Обаче Ти казвам че няма пункт където да не минеш без него. Не говоря за престъпната схема да минеш с хартиите без колата а за най-редовен преглед. Ако много те притесняват нормите, те в най-добрия случай са от скорошната 92г. Ами как ли се карат Карбураторните жигули все още ... Европа много добре знае къде си изхвърля боклука, няма да ни натисне за еко норми.Най-лошото е че Всички тези "Екологични" системи са прах в очите, и отлична машина за париAirfan написа:Обърни внимание или ако можеш направи клип на показанията, които ти отчита уреда за газовете.nedialk00 написа:ще взема и аз да го разкарам, ама да мина преглед първо :D
Още не съм видял елемент в колата, който да е свързан с екология и да се ремонтира
Направо се мърля хвърля и изскачаш за нов с торба ЕВРО в ръка.
А това с дизеловите печки дето са много екологични е заводска измама. Въпросното каране 30 мин. е точно за да се осъзнае и да впръска гориво във FAP филтъра и да изгорят лайната в него. После образувания нагар се изхвърля през ауспуха ама не в града а на пътя! Там не мерят еко норми. В пункта всички норми са за празен ход Е на празния през ЕГР-а си върти боклуците но в момента дето пипнеш педала вече не е така.
прах в очите: ще мериме докато гълта ще караме докато фърга - и ще си закичиме медал "Еколози" докато правим диви обороти от Кат. и ЕГР-и (нито едното не е евтино
)
Fiat Tipo 1.6 DOHC
Коментар
-
катализатор
преди 2,5 години при един преглед ми замериха газовете и ми казаха че този път ще ме пуснат , но следващия преглед няма да мога да го мина с тоя катализатор и показания. излишно е да казвам че повече не стъпих там. едва днес го махнах и го замених с резонаторно гърне още нямам впечатления но дано вече не смърди и пуши отзад. колкото до прегледа ще му мисля като му доиде времето, какво пък нали и преди ми казаха че заминал, по-добре да не мъча колата,Fiat Punto 1.1
Коментар
-
Ламбдата понеже е датчик за кислород, работи като го хваща, така че затворената система се стабилизира, когато сместа е с 0.5% по-бедна от стихиометричната. Иначе аз не знаех че мерели изгорелите, газове. Едно момче ми каза като минавал преглед на друг сервиз. А аз понеже две години вече минавам на едно място, не съм знаел. А и в КАТ първия преглед, не са мерили нищо.infineon написа:Е ламбдата ако работи и регулира откъде в ауспуха ще се вземе този кислород че да се свърже?
Коментар
-
Ако позволиш: в грешка си. Издухват ако е кофти "центровката", и ако катализатора вече е "тръгнал" да си ходи към отвъдното и е с метална пита, а не с керамична. В противен случай нищо му няма на катализатора - седи си точно толкова замърсен, колкото е бил преди газовата, ни повече ни по-малко.Dido_Lyubenov написа:...Всички коли с газови уредби имат катализатор до месец след монтажа на газовата. После остава празно гърне, защото изгорелите газове при работа на газ издухват катализатора за отрицателно време. ..."За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Много "ако" се събраха, а с качеството на газта по газстанциите, малко не може да се докара точна центровка. Днес е едно, утре друго и ... започват мъките. Не се опитвай само да ме убеждаваш, че температурата не влияе на керамиката :DSynthy написа:Ако позволиш: в грешка си. Издухват ако е кофти "центровката", и ако катализатора вече е "тръгнал" да си ходи към отвъдното и е с метална пита, а не с керамична. В противен случай нищо му няма на катализатора - седи си точно толкова замърсен, колкото е бил преди газовата, ни повече ни по-малко.Dido_Lyubenov написа:...Всички коли с газови уредби имат катализатор до месец след монтажа на газовата. После остава празно гърне, защото изгорелите газове при работа на газ издухват катализатора за отрицателно време. ...Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар