Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,4

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1,4

    Така да се запиша и аз в отбора на Фиат.Питането ми е следното преди седмица се сдобих с Браво 1,4,95г.какво масло е препоръчително да се ползва за този двигател.Преди да го сменя да направя ли промивка на маслената магистрала с нещо било то и нафта или друг препарат та да се избегнат поне за малко ядове с разпределителния вал.И още едно питане,колата не иска да работи на бензин при запалване се форсира до към 1500-1800об. и гасне ако я запаля директно на газ проблема го няма.Ходих на диагностика и ми казаха че проблем с електрониката няма,бензиновата помпа държи налягане около и над 1,5атмосвери.Майстора се усъмни да не би да е запушена дюза или бензинов филтър.Ако превключа в движение колата върви но имам чувството че неи достига гориво.
    BRAVO 1,4 12V

    #2
    Както описваш проблема мен ме навежда на мисълта,че няма достатъчно налягане(демек помпата),нека някой каже колко атмосфери трябва да държи.За масло наливай 10w40,марки много(по твой избор).
    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

    Коментар


      #3
      Проверка на паяка за мазане на вала и разпробиване на отворите до 1 мм.не е много.
      Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
      Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

      Коментар


        #4
        Ако е "моно" мотора 1.5 е добре ако е "пълна" трябва да е 3. Другото колегите са го казали.
        LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
        ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

        Коментар


          #5
          lubo_Y10 написа:
          Ако е "моно" мотора 1.5 е добре ако е "пълна" трябва да е 3. Другото колегите са го казали.
          Първо блгодарности на отзовалите се.Мотора е моноинжекция.Но щом 1,5ат.са добре като налягане следва въпроса дали наистина нещо нее запушено.Преди малко говорих с човека от който я купих и каза че горивен филтър нее сменян вобще от както колата е при него.
          BRAVO 1,4 12V

          Коментар


            #6
            Горивен филтър може и да нямаш фабрично. Свали клемата на акумулатора и я остави без токове 20-30 минути и след това пробвай да запалиш на бензин.Оставия поне 1-2 минути на минимални обороти като се стремиш при паленето и след това да не форсираш двигателя и кажи какво става. А и между другото свети ли ти лампите на таблото с дюзата. При контакт трябва да светне и след това да изгасне.Ако гасне всичко е наред.
            BRAVA 1.4 12v - 1998г.


            http://vbox7.com/play:124bedab

            Коментар


              #7
              lov написа:
              Горивен филтър може и да нямаш фабрично. Свали клемата на акумулатора и я остави без токове 20-30 минути и след това пробвай да запалиш на бензин.Оставия поне 1-2 минути на минимални обороти като се стремиш при паленето и след това да не форсираш двигателя и кажи какво става. А и между другото свети ли ти лампите на таблото с дюзата. При контакт трябва да светне и след това да изгасне.Ако гасне всичко е наред.
              Добро утро колеги,въпросната дюза при подаване на контакт светва и веднага след запалване на двигателя гасне.Днес ще пробвам да откача акумолатора и ще видим какво ще стане.А относно горивния филтър питането ми е ако вобще го има на колата къде се намира?
              BRAVO 1,4 12V

              Коментар


                #8
                Тази лампа по принцип трябва да изгасне ПРЕДИ да запалиш двигателя и след това да въртиш стартера. Поне аз така правя де!
                Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                Видеорегистратори

                Коментар


                  #9
                  Горивен филтър имаш, намира се точно пред дясна задна гума, покрит е с една пластмаса.
                  Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
                  Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)

                  Коментар


                    #10
                    batproho написа:
                    Горивен филтър имаш, намира се точно пред дясна задна гума, покрит е с една пластмаса.
                    Сега му залегнах там е,остава да го сменя и да видим ще има ли ефект.
                    BRAVO 1,4 12V

                    Коментар


                      #11
                      min4o написа:
                      batproho написа:
                      Горивен филтър имаш, намира се точно пред дясна задна гума, покрит е с една пластмаса.
                      Сега му залегнах там е,остава да го сменя и да видим ще има ли ефект.
                      Ще има като след него почистиш и дюзата на ултра звук и си на пистата
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        Айде не хвърляйте човека веднага в джаза. Нека пробва първо това пък после да сменя филтри и да чисти дюзи. След като има газова може и релето на симулатора на дюзата да му прави въртели. Кара се на ред първо без подмяна на елементи. Следващото което щях да му препоръчам да направи е точно да шунтира това реле за да видим.Лош контакт и през съпротивлението което се слага там дюзата си пръска ама кога на нея им се ще. Но по ми се чини че има грешки в компа ако няма емулатор на сондата. С откачането на акумулатора лесно ще се установи.
                        BRAVA 1.4 12v - 1998г.


                        http://vbox7.com/play:124bedab

                        Коментар


                          #13
                          lov написа:
                          Айде не хвърляйте човека веднага в джаза. Нека пробва първо това пък после да сменя филтри и да чисти дюзи. След като има газова може и релето на симулатора на дюзата да му прави въртели. Кара се на ред първо без подмяна на елементи. Следващото което щях да му препоръчам да направи е точно да шунтира това реле за да видим.Лош контакт и през съпротивлението което се слага там дюзата си пръска ама кога на нея им се ще. Но по ми се чини че има грешки в компа ако няма емулатор на сондата. С откачането на акумулатора лесно ще се установи.
                          Колега както ми препоръча откачих акумолатора за около полвин час и повече след като го закачих отново колата запали на бензин и работеше нормално.Покарах я около 6-7км.проблем нямаше но остава въпроса какво се бъзика. Не ми се иска да оставям нещата така че не се знае кога пак ще реши да ми прави магарии.
                          BRAVO 1,4 12V

                          Коментар


                            #14
                            [quote="min4o"]
                            lov написа:
                            Айде не хвърляйте човека веднага в джаза. Нека пробва първо това пък после да сменя филтри и да чисти дюзи. След като има газова може и релето на симулатора на дюзата да му прави въртели. Кара се на ред първо без подмяна на елементи. Следващото което щях да му препоръчам да направи е точно да шунтира това реле за да видим.Лош контакт и през съпротивлението което се слага там дюзата си пръска ама кога на нея им се ще. Но по ми се чини че има грешки в компа ако няма емулатор на сондата. С откачането на акумулатора лесно ще се установи.
                            Колега както ми препоръча откачих акумолатора за около полвин час и повече след като го закачих отново колата запали на бензин и работеше нормално.Покарах я около 6-7км.проблем нямаше но остава въпроса какво се бъзика. Не ми се иска да оставям нещата така че не се знае кога пак ще реши да ми прави магарии.Всъщност ако им записана грешка не би ли трябвало чека да светне
                            BRAVO 1,4 12V

                            Коментар


                              #15
                              Иди при газаджии да ти изхвърлят всички простотии по газта и да ти направят "ресет" на компа /прекъсване на захранването му след изкл. на контакта/.
                              LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                              ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                              Коментар

                              Working...
                              X