Става въпрос за fiat marea 1998 - на бензин и на газ - когато запаля на газ, колата пали без проблем, прехвърля ли я на бензин почва да се тресе и ако подам съвсем малко газ, автомобилът гасне. На бензин не може да запали, колкото и да въртя. Единствено пали на газ - като прехвърля на бензин, работи най-много 10-15 секунди като през цялото време прекъсва, тресе се и накрая гасне. Забелязах, че при всяко отваряне на капачката на резервоара, излиза доста въздух. Отварям - излиза въздух - затварям - паля, пускам на бензин - гасне, пак отварям капачката и пак излиза въздух (не зная дали има нещо общо).Бобината, кабелите, свещите са нови. Въздушния филтър също е нов. Има ли възможност да е стъпковото моторче -че когато е на контакт непрекъснато се чува едно щракане и не престава. Остава вариант и за издухала бензинова помпа... Не зная какви са симптомите и при проблем с ламда сондата...Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
marea 1.6 - работи само на газ, на бензин гасне
Collapse
X
-
Не, не мога да я покарам на бензин, защото директно гасне когато я превключа на бензин. А колкото до налягането в резервоара - изкарва въздух при отваряне на капачката. Пробвах варианта с откачането на клемите за цяла нощ, но пак няма резултатiliyan написа:Покарай я само на бензин 50;60 до към 100 км. на дълъг път.Ще се оправи.Проблема се нарича "газова уредба"-както беше казал колега от форума.И на мен ми се е случвало.
Коментар
-
nedialk00
изведниж ли се случи това или постепено ? ако е постепено най-вероятно инжекторите ти са забатачени много сериозно
Коментар
-
Ако знаех къде е тази рейка, как щях да си спестя 30 лв за някакъв измислен "преглед при майстор"iliyan написа:Виж налягането в рейката,ходили бензин до нея-регулатор налягане.Щом създава налягане в резервоара,значи помпата работи,но може да я погледнеш профилактично,а също и филтъра.
направо ми се вие - разви тръбите до разширителния съд, идващи и отиващи към резервоара, сложи 1 манометър , дадох на контакт и не отчете никакво налягане. Минималното налягане, при подаване на контакт, било 3 бара, но манометърът не отчете нищо - после махна манометъра, влезе в колата и даде на контакт - никакво гориво не излезе от тръбичката идваща от резервоара, опита се да запали - пак същия резултата - никакво гориво не излизаше от тръбичките...И аз да се ...в ушите... като дам на контакт не се чува никакво жужене от бензиновата помпа, НО твърдо вярвах, че проблемът е в стъпковото моторче - свалих го, почистих го - все тая. Единствено работи на бензин, когато колата е на скорост и се спускам по изнанадолно - без натискане на педала на газта, защото ако го натисна директно мотора гасне.Ориентировъчно ме настрои за 189 лв за нова оригинална помпа, но май ще търся някакъв друг вариант... втора ръка, някакво рециклиране, или по евтина неоригинална.
-случи се изведнъж - едната вечер си бачкаше, на следващата сутрин - не можах да запаля. Но преди това, осезаемо се увеличи шума при работата на помпата - жуженето от към резервоара стана доста силно (може би и е дошло времето) и изведнъж спря да бръмчиКод:nedialk00
То не е за смях, реве ми се, ама какво да се прави...благодаря за съветите на колегите
със здраве
Коментар
-
може ли да се разглобява (рециклира евентуално) - останал съм с впечатлението, че повечето електроники в тази кола са капсолованиiliyan написа:Преди да купуваш друга,свали тази,разглоби я,почисти я,раздвижи роторчето и я пробвай дали ще заработи.Може да се е задръстила от утайки.Ако не проработи-тогава друга.
Коментар
-
Провери и релето, и краш бутона да не би да си хлопнал през някоя дупка и да е изключила, провери и дали стига ток до нея, да не се окаже някой бушон,пп 189лв за бензинова помпаiliyan написа:Преди да купуваш друга,свали тази,разглоби я,почисти я,раздвижи роторчето и я пробвай дали ще заработи.Може да се е задръстила от утайки.Ако не проработи-тогава друга.
Эб@$& мааата но пък нова и оригилана
търси втора употреба от 30 - 50 лв. са и се сменят за 1 час с бирата. стига да не се налага демонтаж на бутилката
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Бутилката е монтирана на мястото на резервната гума. Може би няма да се налага да я демонтирам. За краш бутона се сетих чак преди 20 минути, но едва ли е от него (силно се надявам разбира се). А кое реле точно да проверя - имах едни схеми с бушоните и релетата, но не намирам реле за бензинова помпа.S_BANKOV написа:Провери и релето, и краш бутона да не би да си хлопнал през някоя дупка и да е изключила, провери и дали стига ток до нея, да не се окаже някой бушон,пп 189лв за бензинова помпаiliyan написа:Преди да купуваш друга,свали тази,разглоби я,почисти я,раздвижи роторчето и я пробвай дали ще заработи.Може да се е задръстила от утайки.Ако не проработи-тогава друга.
Эб@$& мааата но пък нова и оригилана
търси втора употреба от 30 - 50 лв. са и се сменят за 1 час с бирата. стига да не се налага демонтаж на бутилката
Коментар
-
По моргите върви 50лв. цялата кошница и се сменя на място за 5 минути с една отверка. Само предварително раздвижи голямата шайба. Помпата няма отделен бушон, а е комбиниран и като изгори не можеш да запалиш изобщо, включително и на газ. Така че натисни инреционния бутон под седалката и ако не е от него сменяш помпата.
Коментар
-
Вярно е. На този предпазител са още бенз. инжектори, бобината и кът-оф клапана.wwalker написа:Помпата няма отделен бушон, а е комбиниран и като изгори не можеш да запалиш изобщо, включително и на газ.Stop giving directions, just say "Follow me."
Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар