NikMar написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няма искра на 4-ти цилиндър
Collapse
X
-
Леле, какво съм написал. Да не вземе някой да го тресне 15 кВ заради мене.Кабелите са си монтирани по местата - свързани към бобината и към свещите. Двигателят работи.!!! ----------------------------------Минусът на мултицета е защипан на корпуса (маса). Със плюса на мултицета допирам изолацията !!!! на кабела за високо напрежение.Не се опитвам с мултицета да пипам сърцевината на кабела или лулите (те са си на свещите) за да не ме перне тока.!!! ----------------------------------Меря някакво напрежение по индукция от бобината. Затова не ми е интересно какво е напрежението ами дали е еднакво на четирите кабела.Bravo 1.6 / 16
-
Моята бобина е Беру и е доста напукана. Казаха ми, че щом е напукана е за боклука. Съпротивлението между 1-4 и 2-3 е 4.98 килоома. Това съпротивление гаранция ли е, че е читава?wwalker написа:Това е, 3 болта и буксата. За минута се сменя и ти го прави миналото лято пред блока, като ти даваше някакви грешки ECU. Измери съпротивлението на новата между 1-4 и 2-3. Обърни внимание на марката. По лични наблюдения БЕРУ са може би по-добър вариянт от Шампион. Дават около 5 КОма съпротивление срещу 10 КОма за Шампион и още не съм виждал повредена Беру, макар и да са в пластмасов корпус, който се напуква, а Шампион в метален. Не че последните се развалят много.Внимателно като стягаш болтовете, лесно се късат, а средният се ползва за маса.Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
-
До известна степен. Ако не гърми на газ значи бобината ти е ОК. Няма как пластмасовият корпус на Беру да не се напука. Вероятно ще изкара повече от нова от магазина, ако е още здрава.riewsofia написа:Моята бобина е Беру и е доста напукана. Казаха ми, че щом е напукана е за боклука. Съпротивлението между 1-4 и 2-3 е 4.98 килоома. Това съпротивление гаранция ли е, че е читава?
Коментар
-
Удебелено се прояви при мен след смяна на въздушен филтър и незатягане на скоба/и по въздушния път.Мисля си че при теб "смуче" въздух от някъде. И вместо да си даваш парите за резонаторна кутия, постави една "кихалка". Точно се побира в отвора на въздуховода. Ако те интересува мога да снимам как съм го направил.Plastex написа:По-неприятното обаче е, че като я покарах , установих, че всичките "ефекти", които ги имаше преди да се повреди отново са налични, гърми при всеки удобен случай, на светофар сама си повишава и намалява оборотите - от около 1500 до 2000 и надолу и така постоянно. Та си мисля, да не би това всичкото да повреди и тая бобина. Не, че гърмежите са кой знае какво на фона на грохота от ауспуха, връзката между изпускателния колектор и двойника ми е проблемна и все не остава време да ида да ми сменят гарнитурата... Само за протокола, досега бях с /мигновено забравих каква/ някаква с метален корпус, сега съм с Beru.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
От друга страна пък визата дава грешка бобина и колата трудно пали. Щом е нацепена може би има вариант да влезе влага и да бъзика нещата докато изсъхне. Чудя се дали да не пробвам залея фугите. Не гърми на газ - обикновена газова с ламбда контрол. Вчера един приятел донесе бобина която е купувана преди година, но не е ползвана. Тя пък имаше доста по дебела пукнатина в средата. Явно се е спукала от стоене в мазето, но пък и влага може да е пийнала :D Има 4.87 и 4.91 килоома между 1 и 4 и 2 и 3. Съпротивлението на буксата е 0.8 ома между 1 и 2 и 2 и 3.Кара - Фиат Браво, 1.6, 16V, 103 магарета, метални колектори, 1996г. бензин - газ
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар