Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

центровка и предварение на fiat bravo 1,6 16v 98г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    центровка и предварение на fiat bravo 1,6 16v 98г

    Колеги здравейте колата беше скъсала ангренажа и беше набила само изпускателните клапани.Ремонтираха главата зглобихя и и сега ще и правя центровка.Намерих пети за зацепване на валовете на добра цена.Че и под наем даже ги дават .http://zimber-tools.com/avto-instrum....html.Мога ли да намеря горна мъртва точка без часовник и трябва ли да давам някакво предварение на буталото на 1 и 4 цилиндър.Има едно прозорче на скоростната кутия от горе с белези ама те са три незнам кой от тях да гледам благодаря преварително.

    #2
    Re: центровка и предварение на fiat bravo 1,6 16v 98г

    danzel написа:
    Колеги здравейте колата беше скъсала ангренажа и беше набила само изпускателните клапани.Ремонтираха главата зглобихя и и сега ще и правя центровка.Намерих пети за зацепване на валовете на добра цена.Че и под наем даже ги дават .http://zimber-tools.com/avto-instrum....html.Мога ли да намеря горна мъртва точка без часовник и трябва ли да давам някакво предварение на буталото на 1 и 4 цилиндър.Има едно прозорче на скоростната кутия от горе с белези ама те са три незнам кой от тях да гледам благодаря преварително.
    И тая шайба на коляновия вал за ремъците на водната помпа там и на климатика как се маха може ли без пистолет да я сваля

    Коментар


      #3
      не ти трябва "часовник", на корпуса на скоростната кутия от към маховика отгоре има отвор и има белези(при 0 е гмт), от там намираш ГМТ, а ремъчната шайба на коляновия вал може и без пистолет, трябва ти върток 3/4, удължение 60 см 3/4 и камък 36 3/4 + тръба която да сложиш на въртока, това е, успех с ремонта

      Коментар


        #4
        колега май няма нищо написано на тея белези на ск кутия има 3 единия назад към колата другия е по средата третия е напред към фаровете. Кой от от трите да гледам.Аз ще ги снимам да ги видиш. А шайбата на коляновия вал с обратна резба ли е.Аз намерих един клуч въртя гайката ама превърта двигателя трябва някак си да блокирам маховика че да не се върти пущината.

        Коментар


          #5
          тоя белег откъм фаровете е, ама напрей снимка за секи случай, вкарай на 1ва и някой да задържи спирачките и ще я развиеш, а гайката е с нормална резба мисля,

          Коментар


            #6
            Обратна е резбата, доколкото си спомням...
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              има написано да ама те са 6 белега 3 от едната страна 3 от другата и са написани 0,5,10 на кой от всичките трябва да бъде коляновия вал като зацепвам ремъка
              Прикачени файлове

              Коментар


                #8
                както е в момента така, 3 белега са си- това отсреща разрязаното е 0 5 10 просто да можеш да го засечеш точно; доколкото виждам това е белега на маховика

                Коментар


                  #9
                  тай де маховика благодаря колега

                  Коментар


                    #10
                    точно така е в ГМТ както е на снимката източвай повдигачите, слагаи петите на валовете и ги праскай отгоре ))

                    Коментар


                      #11
                      маслото на повдигачите ли трябва да се источва аз мж другото вече я затворих главата останаха още мнякой неща за копуване преди да направя центровката

                      Коментар


                        #12
                        да на повдигачите, кажи каква се оказа резбата на гайката на ремъчната шайба

                        Коментар


                          #13
                          нея още не сам я лашнал още

                          Коментар


                            #14
                            С нормална резба е, но е стегната доста добре на 220Nm.Аз я развих с контра на маховика.
                            LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                            LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                            LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                            FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                            FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                            Коментар


                              #15
                              колега как я напрай тая контра на маховика

                              Коментар

                              Working...
                              X