Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

резултати от измерване на комперсия на 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    А да питам вала какво състояние е? Я разкажете как я мерите компресията че тази си е ниска дори и за турбомотор.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      айде сега как я мерим, как бил вала два вала са, нямам идея как са, но не е от тях, както и да е , ясно е, че като се затопли към края на март, началото на април главата може би ще падне, уикенда ще проверя ремъка и така, ако всичко е наред с него - ще се разглабя; иначе компресия се мери по следния начин - загрява се мотора до работна температура, махат се свещите, гаста до долу и се върти на стартер, това е

      Коментар


        #18
        ми някак си изведнъж такова, или супер бързо, ама повече не се влошава.., преди месец някаде оставих един приятел пред тях, и като спрях нали - аха да изгасне, оборотите паднаха на 300-400 притресе и от тогава не го е правила, празен ход си има мн добре

        Коментар


          #19
          nedialk00, не се ядосвай просто се сетих че може да сте премерили степента на сгъстяване а на компресията, за това питах за начина. Да разбирам ли че и 4-те свещи са били долу по време на меренето.ако съм прав че сте измерили само степента на сгъстяване тогава компресията би трябвало да е 11Не знам какво сте правили и за това питам.http://www.not2fast.com/turbo/compre...re.shtmlето нещо с което се надявам да съм ти полезен
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            колега, не се обиждай ама си написал глупост измерили сме степен на сгъстяване... както и да е, ще проверя ремъка дали е ОК, и ще пиша пак, ако не ОК - ремонт

            Коментар


              #21
              nedialk00 написа:
              ми някак си изведнъж такова, или супер бързо, ама повече не се влошава.., преди месец някаде оставих един приятел пред тях, и като спрях нали - аха да изгасне, оборотите паднаха на 300-400 притресе и от тогава не го е правила, празен ход си има мн добре
              Единствено това, ме кара да отдам малко съмнение на прескочил зъб, инак не бях много склонен на тая версия. Ако е успяла да преметне зъб то със сигурност ще успее пак, а не знам тоя мотор колко зъба търпи ама едва ли са повече от 2-3. Деиствай скоро с проверката.
              Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
              Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
              Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

              Коментар


                #22
                http://www.ladaclub-bg.com/faq/102-compression прочети тук, да ти се изяснят някои работи

                Коментар


                  #23
                  недялко, виновен. Реших че говориш за 8.5 бензин. За газ се съгласих, че си е ОК Защо се натиска газта до долу, за да отвори дросела и да засмуче максимално въздух ли?
                  "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                  Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                  Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                  Коментар


                    #24
                    Да
                    Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                    Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                    Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                    Коментар


                      #25
                      Synthy написа:
                      недялко, виновен. Реших че говориш за 8.5 бензин. За газ се съгласих, че си е ОК Защо се натиска газта до долу, за да отвори дросела и да засмуче максимално въздух ли?
                      да, даже е хубаво да се махне и въздушния филтър, ама чак толкова...

                      Коментар


                        #26
                        според мен проблема ти не е от клапани колкото и да ти се иска.макар че качествен ремонт на главата в цифри излиза почти колкото да смениш сегменти.само мога да ти кажа че и колата е на много километри или си я прегрявал и то много.моята брава я продадох на 320 000км и имаше компреся на 3-те цилиндъра13 и на единия 12,5.на нова трябва да е 14бара.все пак колкото и да го плюят този мотор той за 16v си е лесен за обслужване.като цена мога да ти кажа че сегментите струват около170лв АЕ и 150 лв гиоце

                        Коментар


                          #27
                          ivel написа:
                          според мен проблема ти не е от клапани колкото и да ти се иска.
                          Към клапани основно води това, че има обратно налягане в изпускателната система, което не е нормално. Това може да стане при не уплътнени добре изпускателни клапани и няма връзка със сегментите поне това явление.Но като се отвори двг ще се разбере, сега само умуваме
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            Danchojn написа:
                            ivel написа:
                            според мен проблема ти не е от клапани колкото и да ти се иска.
                            Към клапани основно води това, че има обратно налягане в изпускателната система, което не е нормално. Това може да стане при не уплътнени добре изпускателни клапани и няма връзка със сегментите поне това явление.Но като се отвори двг ще се разбере, сега само умуваме
                            така е, няма какво да се мисли повече, ще проверя ремъка, и ако е ОК, като отворя двигателя ще пусна тема кое как е

                            Коментар

                            Working...
                            X