Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

след ремонт на дюзи бравото се форсира само

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    след ремонт на дюзи бравото се форсира само

    колеги надявам се някой да може да ми помогне,проблема е следния.Свалих дюзите на бравото то е 1.6 16 със металните колектори почистих ги от мизерия и на горивната рейка направих профилактика нищо друго не съм пипал,днес се хванах да я сглобя и да я раздвижа малко но стигнах само до паленето,преди да смъкна дюзите чистих и дроселовата клапа и нямаше проблем тогава,но след почистването на дюзите като запалих колата почна сама да се форсира сама,а при сглобяването сложих всичко както си е било.Някой ако си има на идея какво може да съм пропуснал да направя да сподели мнението си аз вече се отчаях.

    #2
    някой може ли да помогне със съвет от какво е проблема

    Коментар


      #3
      Провери си пак дроселовата клапа.Виж дали работи нормално-дали затваря достатъчно.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        не си написал коя година е бравото, щот едва ли е 2012, а те 1,6 са много чешити. но ако има куплунг за връзка с еку, и поддържа самоадаптация на оборотите на празен ход - това е което трябва да направиш. иначе имаше и някакъв начин за ресет с ключа. идеята е, че еку-то се е настроило по мръсните дюзи и клапа и сега подава повече газ отколкото е необходимо.
        браво 1,6/90 - 09 г.

        Коментар


          #5
          Разкачи акумулатора за 1-2 минути и пробавй пак.
          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

          Коментар


            #6
            колата е ноември 96-та ,тоест стъпковото моторче нещо не разбрах,пробвах и с разкачане на акомулатора ефек няма

            Коментар


              #7
              възможно ли е да не съм сложил добре дюзите и да гълта повече въздух

              Коментар


                #8
                Сигурно смуче въздух отнякъде. Има един маркуч, дето сигурно се е потрошил като си вадил дюзите и трябва да го смениш. Със сигурност си го видял и ти е пречил - от регулатора на рейката, под колектора и влиза в горната част на колектора, до датчика за входящия въздух и маркуча на МАР.
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  смуче въздух, или от гарнитурите или от някое уплънение на инжекторите маркучето даже не го усеща почти, ама го пробери и него за всеки случай

                  Коментар


                    #10
                    до преди малко бях при колата,да ви попитам защото всички маркучи са добре и уплатненията на колекторите,но забелязах че самите дюзи сякаш не са влезли напълно по местата си та другия ми въпрос е възможно ли е като не са влезли на 100% дюзите по местата си да прави тия номера,пак проверих всичко и проблем не видях освен дюзите

                    Коментар


                      #11
                      Няма такъв вариянт. Те ако не пасната няма да можеш да стегнеш рейката с двата болта.
                      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                      Коментар


                        #12
                        незнам явно има аз да не правя нещо като хората защото опръстените на дюзите се виждат отвън а смятам че не трябва да е така

                        Коментар


                          #13
                          сам си си отговорил, уплътненията ти не са добре, ти си ги напъхал инжекторите в дупките ама уплътненията не са влезли както трябва, е пробвай докато работи с пръст да бръкнеш да затапиш на някоя дюза до която има достъп с пръст

                          Коментар


                            #14
                            с лошо качество е малко, ама това са добре влезли инжектори
                            Прикачени файлове

                            Коментар


                              #15
                              проблема е че немога да я оставя да работи,тя се форсира на пълна газ за няколко секунди е на 6000 оборота,утре ще купя нови уплътнения и се надявам да стане

                              Коментар

                              Working...
                              X