Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с палене - Брава 1.6 16V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с палене - Брава 1.6 16V

    От известно време насам трябваше да въртя около 3-4 секунди преди да запаля,но един заветен ден направих следното...Дадох на контакт,но докато сложа панела на CD-то,лампите за ABS и ръчната изгаснаха,спрях да чувам бензиновата помпа...Завъртях и колата запали от раз.До ден днешен тествам и ситуацията е същата-ако не изчакам помпата, "гърча" акумулатора и т.н. и колата пали след няколко секунди,а ако изчакам помпата да спре "паля от четвърт"... Всеки път начинът по който пали е идентичен ( в зависимост дали съм изчакал помпата),няма значение дали е студена или топла,не пука и не "кашля",не мирише на бензин.Идеи,съвети...?

    #2
    Ми то по принцип това трябва да се случи - да изчакаш помпата да спре и тогава да палиш. Друг въпрос е, защо не спира след като изгасне чека. Провери налягането което вдига. Може би вдига по-бавно налягане, защото се е поизносила?
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      ДА Заминаващ си вакумен регулатор или задръстен горивен филтър.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Ще започна от филтъра,после ще видя и регулатора.Искам да подчертая,че ми прави тези проблеми от известно време,преди не трябваше да чакам помпата.

        Коментар

        Working...
        X