Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Tипо 1,6-карб. DGT 89г. спря да пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Tипо 1,6-карб. DGT 89г. спря да пали

    Здравейте колеги. На 01.02. при минус 20 градуса, фиата както и преди това запали от първия път и с отидох на работа без проблем. Вечерта също запали, но загасна и до там, Наливайки директно в карбуратора бензин палеше и работеше докато свърши бензина. Свърши акомулатора, заредих го на другия ден изобщо не щеше да припали, само мокреше свещите. Свалих и почистих карбуратора, утре ще го монтирам. На колата, газова няма монтирана. На няколко пъти преди това започна да забива муцината при дръпнат смукач, но с връщането му и изфорсиране се оправяше. В деня преди да ми направи този номер с паленето , загуби ниските обороти и трябваше да ги подържам на 2000-2500 с педала, но се оправи от само себе си. Моля някой да даде идея от къде може да е проблема.

    #2
    ако има горивен филтър го провери- може да е замръзнал

    Коментар


      #3
      Провери тампона на каброратора, бензиновата помпа не е механична нали, ако е в резервоара провери дали работи.Това имаше реголатор на СО и регулиране на тихите обороти от нещо като жигльор на тихите обороти .Провери поплавъка да не е дал фирав смисъл да не се е отокачил. Въздушен филтър в какво състояние е?Не си пипал кабели свещи и дистрибутор нали?
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Провери си ел. клапана за празните обороти.
        Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
        ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

        Коментар


          #5
          Здравейте колеги, отново...Сглобих фиата, запали и се прибрах преди 20-тина минути, въпреки че задника ми е пълен със сняг .Отговарям подред:1. бензиновата помпа е механична отпред долу на двигателя-работи;2. филтъра за бензина го смених- имах такъв във багажника;3. ток има- дистрибуторната капачка и палеца съм ги сменял преди месец два.4. електрическият клапан за тихите обороти е отишъл-ще го сменям утре.5. трябва да видя дали продават отделно поплавъци, защото на тоя му се е отчупило парче.6. тампона на карбуратора и гарнитурите - не "духат".Интересното е, че когато поработи малко на смукач, взе да прелива бензин. Възможно ли е да е от поплавъка или запушване на маркуча за излишния бензин или какво? Утре ще отварям наново, вече в бокса.Накратко това е. Благодаря на всички ви. Лека и безпроблемна.

          Коментар


            #6
            За ел. клапан-почисти и раздвижи иглата му,и го пробвай на АБ дали ще проработи.Ако не,тогава нов
            Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
            ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

            Коментар


              #7
              Е това дето съм го писал е жигльора всъщност имах предвид точно за ел клапана, почисти буксата му, а ако ще го хвърляш му резни отпред иглата и пробвай да видиш как ще върви и как ще гори Нов поплавък едва ли ще намериш по добре търси втора употреба карборатор, може да го намериш за 30-на лева, и ще си имаш части колкото искаш огледай се във форд форума
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар

              Working...
              X