Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Блокира ми двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Блокира ми двигателя

    Днес сутринта трябваше да си тръгна от работа.Колата беше нощувала при мен.Става въпрос за Tipo 1.4 DGT.Тръгвам да паля и забелязах ,че скоростите са позамръзнали и се движат много трудно.Колата цялата беше в лед при -24 гр.Тръгвам да паля , а тя не успя да направи и един оборот.Взех от един камион акумулатора и тръгнах да паля ,но тъкмо тръгна да върти и се чу един удар,желязо в желязо.Опитах пак но стартера не можа да завърти двигателя.Включих на скорост и ужас ,колата като я побутвах на пета скорост не мърда.Викнах един приятел да ме дръпне но не става,гумите не превъртат и повече не я пробвах.Според мен е замръзнало маслото в двигателя и съм прескочил зъб или скъсал ангренажен ремък.Според вас дали е това и ако е това дали съм прецакал клапаните.

    #2
    колега, ремъка си го скъсал сигурно, но причината според мен е в ************************* масло... с какво масло беше колата ? станало е като грес маслото ти, че и по зле със сигурност, клапаните биха ти били най-малкия проблем; слагайте си нещо 0 или 5 W / 40 или 50

    Коментар


      #3
      nedialk00 написа:
      колега, ремъка си го скъсал сигурно, но причината според мен е в ************************* масло... с какво масло беше колата ? станало е като грес маслото ти, че и по зле със сигурност, клапаните биха ти били най-малкия проблем; слагайте си нещо 0 или 5 W / 40 или 50
      Да ама производителят бил предписал 10/40 ще кажат някои колеги....Един път хващат такива студове,ама като хванат.... Затова аз карам само със синтетични масла.
      Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
      Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

      Коментар


        #4
        Е ако е читаво 10В40 няма да стане на грес при -20
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Маслото е от LIDL 15W 40 ,вчера при - 15 гр. си запали без проблем.Сега свалих капака на ремъка.Ремъка е здрав,но предполагам,че е прескочил,защото като го въртя напред-назад,мърда до някъде ,но блокира.Нещо не мога да намеря белезите за ремъка.Бихте ли ме насочили.

          Коментар


            #6
            Е от лигъл, ама какво пише на тубата? И 15В40 вече не е много удачно за тези студове, прави са колегите по-горе.На ремъка белег най-вероятно няма, защото е изтрит с времето. Търси белег на валовете.
            "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
            Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
            Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

            Коментар


              #7
              така е, като си наливате такива масла, си чупете главите, дано да нямаш сериозно поражения, ама едва ли; а иначе производителя да си дава каквото ще, следващият път ще слагам даже 5w/50, няма по здравословно за мотора от масло предпазващо го при студен старт, и предпазващо го при товарене, въпреки че аз не я мъча колата, ама за 20 лева няма да се циганя как може да си купуш масло за колата от LIDL човеко.... може и да е замръзнало даже при - 26...

              Коментар


                #8
                Маслото е W-5 ,а белези на валовете не виждам никъде.

                Коментар


                  #9
                  Е че какво им има на маслата не мога да разбера аз..Ставало на грес ...глупости.....Моята за 7 години и 180 000км освен 15W40 друго не е виждала.студ муд никога не е задрала ....хах..да не ми е любовница че да и наливам скъпи масла....някъв друг е проблема на колегата най вероятно.......
                  FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила

                  Коментар


                    #10
                    по-горе си писал 15W/40 а иначе за белези незнам, не съм запознат с тоя мотор, но е много вероятно да няма белези, а да е необходим специален инструмент

                    Коментар


                      #11
                      ами в бургас, едва ли доста често става -26

                      Коментар


                        #12
                        Проблема може да е от стартера. Имах подобен случай с една предните си коли - шкода форман. Беше се пръснал бендикса и беше блокирал зацепен в маховика+ парче от зъбчатката му м/у венеца и кожуха на скоростната кутия. Много ме съмнява да е от маслото. Просто няма как да "замръзне" по скоро ще върти едва едва коляновия вал . Дори и при повишена гъстота на маслото, натоварването което ще се получи на разпределителния вал не е достатъчно да повреди ремъка. Друг е въпроса ако ремъка е стар, загубил еластичноста си и от студа са се чупи като пластмаса. Но след като казваш че всички зъби му са там е малко вероятно. Свали стартера и виж какво ще излезе от там Едит: Тоя мотор на типото има белези и е с обикновенни повдигачи с парички.
                        https://www.cialispascherfr24.com/

                        Коментар


                          #13
                          Намерих белезите.Беше прескочил ремъка.Наместих го и като го завъртях ми счупи едната свещ.Значи съм помлял нещо и като гледам сигурно ще замине за скрап.

                          Коментар


                            #14
                            Със сигурност не е от маслото. 15W-40 не е подходящо за -25 и не предпазва двигателя при такъв старт както трябва, но в никакъв случай не е замръзнало на тази температура. Още повече, че е с марката на Лидл - няма някой да тръгне да му прави ментета и се продава само в техните магазини Ремъкът и ролките на колко км и години са, каква марка?
                            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                            Коментар


                              #15
                              Хъм.. за да счупи свещта е имало нещо в цилиндъра. От неправилно зацепен ремък може да счупиш клапан, но не и свещ.
                              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                              Коментар

                              Working...
                              X