Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Издуха всичкото масло... 1.6 16в

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Издуха всичкото масло... 1.6 16в

    Здравейте колеги. Проблема е следния. Вчера тръгвам от Търново към Варна. Проверих маслото идеално на макс. до сега масло не е горила. От 3000км съм с 5в50 Селения Туринг доста по добро от ГОЛД-а. Карам си аз и на 30-км от Варна ми се стори,че премигна лампата за маслото но много бързо. Викам си сигурно ми се е сторило,защото после нищо не светеше. Тъкмо ще паркирам пред нас лампата светна подам газ изгасва викам си някой датчик. Пак оставих на празен ход пак светна. Отварям да чуя мотора, цък цък цък на повдигачи. Изгасих веднага. Вдигам капак и о_О Туш ..... всичко олято с масло ремъци, компресори, алтернатори на бомбето на амортисьора имаше и по ватата на капака петно. Вадя щеката беше с 2 пръста по нагоре (т.е. не до долу както си стои). Грам масло няма. Викам "БАХ" някой семеринг или тапа. Отвих капачето което е на капака на ангренажа вътре всичко сухо. Долях останалото от смяната на маслото към 200-300гр. Днес вдигам щеката суха. Колата е Фиат Брава 1.6 16в. Разбрах,че имала в тръбата за наливане цедка и тя се запушвала и почва да надува през щеката понеже не може да циркулира добре картерната вентилация. ама 3.8л да изхвърли през тъпата щека за 230км. незнам. Колата съм я карал макс.3500об. през пътуването. Дано не се е окотило перфектното моторче. ((
    Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

    #2
    има цедка да, ами колега, оправи цедката, провери и картерната вентилация(маркуча да не е запушен някъде другаде), наливай масло и ще си покаже, ама според мен нищо няма да и има

    Коментар


      #3
      Изкараи и виж цедката колко се е запушила. Този мотор даже със запушена цедка не прави чак такова налягане, ама знае ли човек... Проблемите на една кола се виждат на дълъг път. Затова и толкова ’перфектни’ градски гоуфове има дето навъртат по 50 хиляди на година, само като стоят на паркинга щото са много яки
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Свали и почисти картерната вентилация, вътре тая цедка се води искроуловител, съвместим е с тези на ладите. а сигурен ли си че е от там, при подобни проблеми не е лошо да се направи промивка с дизел, огледай за течове по гарнитурите.провели да не е излязала втулката на щеката също може да ти омаже целия кош.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Сега свалих голямата тръба за наливане на маслото и маркуча за маслените пари който отива към дросела. Искарах пружинката (цедката) по нея имаше една бучка лед като тапа. Но като духнах минаваше въздух. После се качих на топло и искарах цедката и буцата падна и се стопи в мивката. Дали да не я разкарам тая цедка и да оставя маркуча без препядствия по пътя. Интересно как е станала, като колата си държи Темп. на средата. и достига работна температура за 10мин. засичал съм Оказва ли нещо повече за конденза, че колата е с ГИ.
          Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

          Коментар


            #6
            Не, няма връзка с това, че е с ГИ. Горивото няма работа в маслото при нормални условия, че да оказва влияние. Тази серпентина лови възможни искри, не я махай. Обикновенно по нея се събират ’изпарения’ от маслото, като сополи, но не би трябвало да замръзват. Да не би да е издухана гарнитурата и да хвърля вода в маслото? То се пресича тогава и антифриза става на парцали.
            The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
            Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
            Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

            Коментар


              #7
              Всичко други си е перфектно антифриза е чист без никакви допълнителни примеси. Възможно ли е тапа от някъде да е избила. Попаднах в нета на снимка на мотора и видях,че има тапа точно зад компресора на климатика, обаче не мога да я видя, трябва да се свали компресора да се види дали е тя , но като си мисля едва ли е възможно оттам да хвърля, че да е натаило ватата под капака. Идва си точно от щеката но какво е това огромно налягане дето е станало направо ми е Х.
              Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

              Коментар


                #8
                Картерно налягане има винаги, малко или много. При запушена вентилация, ваденето на щеката и изхвърлянето на маслото от там, според мен те е спасило от по-големи проблеми. Бучката лед е необяснима за мен. Там дето се сипва маслото ли е тази серпентина?
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  В маркуча който влиза в дросела се намира серпентината. Около 4-5см. е дълга. и е непосредствено преди да влезе към въздуховода на дросела.
                  Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

                  Коментар


                    #10
                    Да де, ама е баш на гърловината за наливане на масло От там тръгва маркуч към въздуховода към дросела и тя е в самото начало.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      В правоъгълника на маркуча се намира серпентинката, а от бялата черта по посока на стрелката всичко е олято с масло. Има чак на бомбето при амортисьора.А в гърловината и в маркуча няма нищо ръчках с една антена. Празни са.
                      Прикачени файлове
                      Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

                      Коментар


                        #12
                        Еми нали си се движил. Щом е изхвърлило от щеката и си се движил, то се е разнесло и назад. И вакаш, там в правоъгълното бяло , ледче?
                        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                        Коментар


                          #13
                          Моя двигател е същия, обаче с метален колектор. В него маркуч се намира серпентината, но в другият край - точно до гърловината за наливане на масло. Нека някой колега с двигател с пластмасов колектор да каже къде е прин него. Тя няма как да премине сама през извивките, така че някой може да е я преместил при теб
                          The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                          Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                          Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                          Коментар


                            #14
                            И на мен ми се струва далече тая серпентина от картера. Ако улови маслените пари, те ще станат капки а капките, от там май няма да се върнат в картера.
                            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                            Коментар


                              #15
                              Всъщност грешката е моя. Точно в началото на маркуча където каза колегата.
                              Alfa Romeo GTV '98, Brava '99 1.6 16v, Punto HLX 1.2 16v '00

                              Коментар

                              Working...
                              X