Да не ти е замръзнала изпуск. система/ледена тапа/?Около ламбда сондата трябва да имаш един болт-развий го и пробвай да запалиш/ако нямаш болт развий ламбдата/.Преди това си подсуши свещите.Друго което може да провериш е "датчик колянов вал"-ако нямаш искра на свещите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ неще да пали
Collapse
X
-
колеги аз имам подобен проблем.значи днес я запалих сутринта с последни сили на акумулатора.имам проблем с бендикса попринцип.та днес тъкмо отувам да смяням бендикса и викам чакай да заредя бензин.заредих и после замо виууууу виуууу няколко пути и после взе да писка алармата.тоест свърши ми акумулатора пробвах на бутане неще, на 2-ра направо кове на 3-та аха да завърти и нищо на 4-та се едно е на свободна.пробвахме на дърпанепак неще на 2 пъти а да запали и забива долу.като дам контакт помпата бръмчи.като слова друг акомулатор и като завъртя се чъва само едно пук и лампичките огасват(при здрав акомулатор разбирасе).та да не отварям друга тема да ме извини колегата да питам някои идея?може ли бендикса някак да се е заклинил с маховика и да не може да се зацепи двигателя или нещо подобно.дано да не е затегнал ама не мисля щом превърта.само да кажа маслото не е мръднало, карам я на чист антифриз за-60 колата е браво 1.6 16 103fiat bravo sx 1.6 16V 103
Коментар
-
Накарай някой да провери дали излиза нещо от ауспуха, докато се мъчиш да запалиш, защото наистина е възможно да има ледена тапа, от конденза при работа на газ. И друг път преди да я изгасиш, след като си карал на газ, я изфорсирвяй по няколко пъти, че да издухва конденза.k_tochev написа:значи датчика на коляновия вал го смянях и пак сьщата работа искра има бензин има само неще да запали утре ще я дрьпна до няко сервиз да я закачьт да вида дали ще има някава грешка страното е че вечерта я паркирах и и нямаше нищо на сутринта краи нещешеОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Най-вероятно са ти затегнали втулките на ротора. Възможно е и да ти е блокитал бндикса, в зацепено положение. Това обаче ще го разбереш катосвлиш старера.ARaGoRN написа:колеги аз имам подобен проблем.значи днес я запалих сутринта с последни сили на акумулатора.имам проблем с бендикса попринцип.та днес тъкмо отувам да смяням бендикса и викам чакай да заредя бензин.заредих и после замо виууууу виуууу няколко пути и после взе да писка алармата.тоест свърши ми акумулатора пробвах на бутане неще, на 2-ра направо кове на 3-та аха да завърти и нищо на 4-та се едно е на свободна.пробвахме на дърпанепак неще на 2 пъти а да запали и забива долу.като дам контакт помпата бръмчи.като слова друг акомулатор и като завъртя се чъва само едно пук и лампичките огасват(при здрав акомулатор разбирасе).та да не отварям друга тема да ме извини колегата да питам някои идея?може ли бендикса някак да се е заклинил с маховика и да не може да се зацепи двигателя или нещо подобно.дано да не е затегнал ама не мисля щом превърта.само да кажа маслото не е мръднало, карам я на чист антифриз за-60 колата е браво 1.6 16 103Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Аз ти вярвам - виждал съм този проблемk_tochev написа:да голега Лубенов вапроса са реши с яко нагряване на гарнетата но аз за пьрви пьт виждам така да замрьзва ауспуха
на които кажа неми вярва :D поздрави от бургас...
П.П. : Някои хора пробиват дупка от долу на задното гърне, да изтича конденза, който се образува при каране на газ. Предимно там замръзва. Предните гърнета се нагряват повече и не задържат конденз по време на работа на ДВГ, но в задното се натрупва до такава степен, че като ускоряват или тръгнат по баир нагоре, чак започва да теч конденза като че от чешма.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар