Здравейте колеги ... от извесно време насам ми прави впечатление че Бравото няма същата мощтност и ряз при настъпване на педала на газта.За сравнение взимам колата на колегата Pashov която е 1.2 16V и се изтрелва и си пълни оборотомера за секунди в сравнение с моята.Забелязах проблема вчера когато се качих да карам колата на Pashov ...до преди това си карах само моята и не ми беше направило впечатление... колата ми има газова уредба ... няма проблеми с работата на бензин ... но няма мощност нито на газ нито на бензин.... дайте варианти каде да търся проблема.... ???
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с двигателя на Браво 1.8 16V
Collapse
X
-
Каква ти е газта? ГИ или АГУДебитомера и дросела чистени ли са? Въздушния филтър кога е сменян? Въздуховодите здрави ли са?Погледни под педала на газта да няма механичен ограничителКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Газовата е АГУ.Дебиромера и дросела не са чистени ....Въздушния филтър е сменен преди по малко от 1000км.Въздуховодите ПрЕдПоЛаГаМ ... че са здрави но не съм сигурен....Ограничитела на педала на газта съм го махнал!S_BANKOV написа:Каква ти е газта? ГИ или АГУДебитомера и дросела чистени ли са? Въздушния филтър кога е сменян? Въздуховодите здрави ли са?Погледни под педала на газта да няма механичен ограничителКарах ... няма нищо общо !!!! ... моята все едно от 113к.с. ... сега е 50к.с.Synthy написа:Покарай някоя с 1.8 двигател, и тогава прецени дали няма мощност.AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Свещите ги смених преди 2 дни .... разлика никаква ... до около 3000 оборота колата набира супер ... и от там нагоре започва една мъка ... все едно съм натиснал педала на газта съвсем леко а е до ламарина !!!Подчертавам че тествам колата и на газ и на безнин !!!Пробвах да карам с разкачен дебитомер ... пак няма никаква разлика
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Това за какво ти говори? Закачи я на диагностика и провери какво ще ти каже ФЕС-н, не си рестартирай компа с откачане на АБ, само после ще трябва да си настройваш радиото. Почисти Дебитомера и виж дросела да го почистиш, после я остави да са адаптира на бензин Чистенето на МАФ-а и дросера се прави на откачен АБ.Понеже съм почти сигурен че газта преминава през МАФ-а смесена вече с въздуха да питам да ти е кихала колата?ivan_dice написа:Пробвах да карам с разкачен дебитомер ... пак няма никаква разлика
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
nedialk00 -
Тотално Умрял МАФ или по всяка вероятност пръснат от АГУ-то, но това е само предположение една диагноска и показаниата на датчиците ще кажат що е то.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
ОК. Утре ще я закача към комп-а и ще видя какво ще покаже.... само ако може да ми дадете малко инфо как се чисти МАФ и Дросел ... че досега не съм го правил и нямам идея какво точно да правя!А относно дали е кихала .... ами да кажем че се е случвало ... 2-3 пътиS_BANKOV написа:Закачи я на диагностика и провери какво ще ти каже ФЕС-н, не си рестартирай компа с откачане на АБ, само после ще трябва да си настройваш радиото. Почисти Дебитомера и виж дросела да го почистиш, после я остави да са адаптира на бензин Чистенето на МАФ-а и дросера се прави на откачен АБ.Понеже съм почти сигурен че газта преминава през МАФ-а смесена вече с въздуха да питам да ти е кихала колата?
...Така е колегата S.W.A.T. е прав. При мен проблема е че след 3000 оборота намаля ускорението ... карал съм JTD ... знам какво е боксуващ съединителnedialk00 написа:неправилно зацепен ангренаж ? буксуващ съединител ?
AUDI 1.8 20V TURBO
ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD
Коментар
-
Аз МАФ-а го чистих като го свалих от всякъде и го разглобих за да стигна до жичките който измерват въздуха. Бяха целите черни, но след обилно пръскане с контактен спрей се почистиха много добре, а се използва контактен спрей защото той май не оставял следи и се "изпарявал". Дросела по същия начин, откачаш каквото ти пречи, развиваш му болтчетата и го сваляш(може и без да се сваля, ама по добре със сваляне). Дросела се чисти със спрей за карбуратори, той май пък има нещо като омасляващ ефект, защото е доста мазен на пипане. Ефект от тези две неща аз не усетих, но аз бях тръгнал да правя цялостно почистване на за мой късмет моторчето на празния ход(при мен се водело бай пасен клапан) не можах да го сваля и почистя защото е запекло, така че чистих само дросел и маф ама ефект никакъв, но пък и при мене проблема не е като твоя, а моя е с оборотите така че може и да имаш успех
.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар