Имам един проблем колата като е паля на бензин като захапи в началото почва да тресе и като подам газ педала на газта не функицонира само като го натисна няколко пати до краи дига малко обороти и като е оставя и сама гасне !!! ПОМОГНЕТЕ МОЛЯ ВИ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем фиат браво 1.4 при работата на бензин
Collapse
X
-
Re: Проблем фиат браво 1.4 при работата на бензин
Газ имаш ли?Ако да може да е натрупала грешки от ландата.Откачи акумулатора за 10-15 мин. закачи го пак запали без да подаваш газ и си я адаптирай след това ,ако не помогне-диагностика.Или погледни тук: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=82894DIDKYmanqk написа:Имам един проблем колата като е паля на бензин като захапи в началото почва да тресе и като подам газ педала на газта не функицонира само като го натисна няколко пати до краи дига малко обороти и като е оставя и сама гасне !!! ПОМОГНЕТЕ МОЛЯ ВИFiat Bravo 1.4 12v Ex.
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
Alfa Romeo 147 1.9 jtd
-
nedialk00
да трябва да се сложи реле
виж направи и една диагностика, ако нестане номера с клемите на акумулатора, че не винаги става
Коментар
-
А не така колега, ламбда сондата е виновна, тя подава високо високочистотен сигнал към ЕКУ-то и то отчита много богата смес, ЕКУ то се опитва да обедни сместа и да понижи работната температура на ДВГ който за да го направи ограничава чистотата на импулсите на ТПС потенциометъра на педала на газта/в случая стоманено жило/ и от там това влияе на сигнала но датчика на коляновия вал и дроселовата клапа. - Е***СИ КВИ ГЛУПОСТИ НАПИСАХ.Danchojn написа:И какво общо има проблема с ламбда сондата?
Колега откачи и почисти буксата на ТПС -а, почисти си и дистрибутора и си виж кабелите дали са читави.Остави горката ламбда сонда на мира, кви релета кви чудесии, като не ти работи ламбда сондата колата зопочва да работи по предеварително зададена таблица в Епрома на ЕКУ-то така че не се чуди как да я прецакаш.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
nedialk00
не подлъгвай колегата, като не му работела ламбда сондата незнам какво, тя си му работи, и проблема е че ЕКУ-то му получава данни от нея докато кара на газ, а когато кара на газ ламбда сондата е много много ленива, и от там еку-то му минава във въпросният режим на бензин, на тоя 1.4 или реле на ламбда сондата или реле към еку-то да се рестартира при всяко палене
провери и тпс-а ама едвали е от него, не каза проблема има ли го когато си на газ ?
Коментар
-
Я ми прочети мнението отново и особенно това с големите букви, всички му обясняваме че ламбда сондата не е причината за това, а зе релето и ламбда сондата колегата сам си е го е измислил.nedialk00 написа:не подлъгвай колегата, като не му работела ламбда сондата незнам какво, тя си му работи, и проблема е че ЕКУ-то му получава данни от нея докато кара на газ, а когато кара на газ ламбда сондата е много много ленива, и от там еку-то му минава във въпросният режим на бензин, на тоя 1.4 или реле на ламбда сондата или реле към еку-то да се рестартира при всяко палене
провери и тпс-а ама едвали е от него, не каза проблема има ли го когато си на газ ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Аз пък съм сигурен че си разбрал какво да почисти, и от какво да го почисти/конденз/, а дистрибутора е онова дето влиза един кабел и излизат от него четири отиващи до свещите наеш предполагам че често се случва да се получат микропукнатини през които минава влага която води до точно това.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар