Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

ФИАТ КУПЕ 2.0 16В ГАСНЕ ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ?!?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    ФИАТ КУПЕ 2.0 16В ГАСНЕ ПО ВРЕМЕ НА ДВИЖЕНИЕ?!?!

    Здравейте колеги имам проблем с ФИАТ Купе 2.0 16в. Проблема се появява савсем случаино от 3 седмици, колата е в движение и внезапно двигателя гасне след това между 5-15 мин не иска да запали и така до следващите 500-1000метра,когато не изгасне по чудо минавам по 50 километра. На място когато я запаля след появата на проблема само 2-3 пъти е гаснала иначе работи без никакво колебание по 1 час(на място). Проблемът за 1-ви път се появи след 6 часа път и от тогава няма оправия. Когато се появява проблема чувам че бензиновата помпа не работи. Прегледах всички кабели на помпата са наред + бушона разбирасе изключих и crash датчика които блокира масата на бензиновата помпа при евентуален удар, закачих я и на диагностика, тя не показа никакви грешки. Ще бъда мн. благодарен за мнения от какво може да е проблема и аналогично дали някои се е сблъсквал с него.

    #2
    Като затопли и огасиш, пали ли
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    Коментар


      #3
      пали винаги от раз само когато ми изгасне неможе да запали .

      Коментар


        #4
        датчик колянов вал е според мен
        Power Under Pressure

        Коментар


          #5
          Може да се прегледа и един прословут (при Купето) жълт куплунг. Намира се около таблото с бушоните. Някъде имаше и тема за него

          Коментар


            #6
            кола

            На акумулатор клеймите как са и на леимореда на контактния ключ другото е пак някой бушон да прави проблем Иначе за не паленето датчик.
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              а някои можели да ми каже дали освен двоиното реле отпред в двигателния отсек(което контролира притока на бензин и оправлява токоподаването към инжекциона) дали някаде има друго реле за бензиновата помпа(мисля че е някакво таиминг реле-но несам сигурен ) а относно жълтия куплунг не намерих тема но е добро предложение благодаря

              Коментар


                #8
                Колега, как гасне, от веднъж или започва да губи мощност и тогава? Ако беше датчика на вала щеше да запише грешка. Във високите обороти, работи ли добре? Когато угасне, ако дадеш на контакт, чува ли се помпата за 2-3 секунди?

                Коментар


                  #9
                  WhitePower написа:
                  датчик колянов вал е според мен
                  Колегата е невероятно ПРАВ ! :D И аз залагам на датчика на вала 100%
                  Fiat Tempra 2.0 i.e. cat !

                  Коментар


                    #10
                    Датчика на вала няма как да е поради факта че когато тои не е наред светва индикация на таблото след като се появи проблема днес запали от раз но 6 мин по късно спря и помпата несе включваше за около 4-5 мин , а относно гасненето спира от раз.

                    Коментар


                      #11
                      Погледни куплунга за който ти писах! През него минава захранването за помпата и т.н. Намерих темата http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...591&highlight=

                      Коментар


                        #12
                        Благодаряна всички за мненията оказасе че имало грешка при свързването на помпата още в италия някои си е играел на техник и чак се га се е появил проблема. Вече всичко е наред благодаря и успех на всички.п.с. почистик и куплунга !

                        Коментар

                        Working...
                        X