Някой знае ли къде се намира из моноинжекцията този горивен регулатор. Представлява едно платно гумено и искам да го сменя предполагам че е отдолу под пластмасовия капак над дроселовата клапа
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Горивен регулатор за Браво 1.4
Collapse
X
-
точно на 1,4 не съм сменял и не го знам къде е ,но по принцип би трябвало като махнеш пл.. капак да го видиш.те ги слагат.отгоре регулаторите.не знам защо ще го сменяш,но на едно пунто му сменях и преди смяната му светваше чека.така че ако на теб не ти светва по-добре не се занимавай.а иначе платната са евтини около5лв.и нещо друго,повечето регулатори имат отгоре винт за регулиране.в никакъв случай не го пипай,той е заводски настроен на необходимото налягане
-
Този двигател няма МАР. Количеството въздух се изчислява от показанията на двете писти на понтенциометъра на педала на газта.Регулатора за горивото наистина се намира там където е написал Николай, но имайте в предвид, че колкото и прецизно да е настроен, в което се съмнявам защото е една проста пружина с платно, обратната връзка се прави чрез ламбда сондата. Чрез нея се коригира времето за впръскване.Друг важен момент е че показанията от ламбда сондата не се взимат в предвид до достигане по спомен на 70 градуса температура на антифриза. Това съм го наблюдавал с Виза. Пробвал съм и на напълно студена кола да откача кабела на ламбда сондата и така я оставих да работи докато тръгне да се движи стрелката за температурата (50 градуса), след което нямаше записана грешка ламбда сонда.ivel написа:причина за черен пушек е и скапан мап сензор или спукан маркуч към негоFiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар