Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Като е студена прекъсва много на бензин,браво 1.4 12v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Като е студена прекъсва много на бензин,браво 1.4 12v

    Здравейте колеги,имам следния проблем с бравото.На студен двигател прекъсва адски много,неможеш дори на свободна да го изфорсираш добре.Когато загрее малко,дори след 5 минути работа,няма никакви проблеми,върви,ускорява се добре.Колата има газова уредба и този проблем на газ го няма.На газ пали от раз,държи обороти и върви добре.НА бензин немога да потегля ако не е загряла,направо глъхне и спира.Моля за съвети,и мерси предварително.

    #2
    Намирисва ми на задръстени дюзи, но нека и други да кажат мнението си.
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      Логично предположение, но не и при 1.4 12V, който е моно и при това доказано във времето bullet-proof. Почти сигурно имаш за смяна температурен датчик на инжекциона - който е за температурата на водата.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        Въпреки че е моно,нали пак има една дюза,или греша.Може ли да се почисти,както например се чистят на дизела.А относно този датчик,да не би да става въпрос за датчика на температурата на входящия въздух,а не вода.и ако може да ми обясните къде точно се намира,да видя някакви данни в ауто дата и да го замеря,ако е възможно де.

        Коментар


          #5
          И аз съм за температурен датчик,но не залагам на определен такъв.Да имаш една дюза,която може да се почисти на ултра звук както дизеловите ако това точно ти е въпроса.Обаче се замислих,че ако е датчик би трябвало проблема да го има и на газ,но не съм напълно сигурен.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            Ако е от температурният датчик,тогава няма ли да има проблеми и на газ?Има ли емулатор газовата.Пробвай един ресет на компютъра за 20-30 минути го откачи.При мен след като сложих газ на бензин спря дори да пали,та слагах емулатор.С него се прекъсва инжектора(в емулатора има еквивалентно на инжектора съпротивление и лъже компа,че инжектор има),а също и ламбда сондата се прекъсва просто.С две думи в емулатора има 2 релета и едно съпротивление.При теб как е направено.
            Fiat 1.4 12V
            Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
            Да си втори значи да си първи сред загубилите.
            Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

            Коментар


              #7
              Газовото е от повече от 2 години BRC съвсем обикновено,не съм на ясно какво прекъсва и какво не защото така купих колата.Но проблема е от скоро,и понеже на газ нямам никакъв проблем,говорим само за бензин,все едно колата няма газова уредба.Ще започна с почистване на дюзата,а за този датчик да ме ориентирате малко.в крайна сметка на водата или на въздуха е?Да питам,нормално ли е на тази кола Браво 1.4 12v 1997 година,да не може да се направи компютърна диагностика?Незнам с каква програма се опита един приятел,но му даде достъп само до ABS и AIRBAG,а при мен и двете системи ги няма

              Коментар


                #8
                Прави се диагностика разбира се не само на Айрбега,ами цялостна.Има датчик за температурата на водата(НАМИРА СЕ ВЪРХУ ТЕРМОСТАТА-СИН НА ЦВЯТ) и датчик за въздуха-намира се в моното до инжектора.Ама не мисля,че той ти е проблема.
                Fiat 1.4 12V
                Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                Коментар


                  #9
                  Датчика на температурата на водата,какво общо има с работата на бензин?Той не е ли само за показанията на стрелката на таблото?

                  Коментар


                    #10
                    Този синият не е за таблото, а подава данни за температурата на водата на ECU.
                    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                    Коментар


                      #11
                      За таблото е един червен и се намира отзад на главата,а за кАмпиУтУрО е син и е завит на термостата.Червеният по никакъв начин не може да промени работата на двигателя-той клати единствено стрелката на таблото.Данните за компира се взимат от синия датчик.
                      Fiat 1.4 12V
                      Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
                      Да си втори значи да си първи сред загубилите.
                      Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

                      Коментар


                        #12
                        Мерси за отговорите колеги,сега остава да ги проверя като имам време.

                        Коментар


                          #13
                          Минаха два месеца но все пак колата е на сестра ми Значи замерихме датчика,работи точно по стойностите от аутодата.Почистих и дюзата и проблема продължава да го има.Дори сега в тези големите студове -10 градуса,става по зле,много трудно пали и работи като на 3 цилиндъра.В един сервиз ми замериха и потенциометъра на дроселовата клапа,казаха,че не дава нормални стойности,възможно ли е това да е проблема,Пак казвам че като загрее колата върви без никакви проблеми.Благодаря предварително за отговорите.Още нещо се сетих,като прекъсва така,страшно силно мириши на бензин през ауспуха.

                          Коментар


                            #14
                            Нещо свещи, кабели, компресия да ти замерят на студен двигател... То няма как да не мирише на бензин, щом прекъсва значи не го изгаря.
                            Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

                            Коментар


                              #15
                              signala написа:
                              Минаха два месеца но все пак колата е на сестра ми Значи замерихме датчика,работи точно по стойностите от аутодата.Почистих и дюзата и проблема продължава да го има.Дори сега в тези големите студове -10 градуса,става по зле,много трудно пали и работи като на 3 цилиндъра.В един сервиз ми замериха и потенциометъра на дроселовата клапа,казаха,че не дава нормални стойности,възможно ли е това да е проблема,Пак казвам че като загрее колата върви без никакви проблеми.Благодаря предварително за отговорите.Още нещо се сетих,като прекъсва така,страшно силно мириши на бензин през ауспуха.
                              Колега някой беше написал да направите ресет на компа, че на газ трупа грешки от ландата.Това направихте ли го?Имах същия проблем с моето Браво и след няколко ресета му сложих емулатор на ландата и заспа,затова не разбрах ресетвахте ли компа?
                              Fiat Bravo 1.4 12v Ex.
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd
                              Alfa Romeo 147 1.9 jtd

                              Коментар

                              Working...
                              X