И на мен ми излезна същият проблем, но аз все още чакам да каже майстора дали е тапа или нещо по блока.Тук всички пишете че е тапа а и по възрастни колеги казаха че сигурно е тапа и няма какво толкова да се притеснявам. Стискайте палци момци че не ми се дават яко пари за ремонт точно сега.Евалата за поста.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто мк2 1.2 16V роди
Collapse
X
-
Бях я забравил темата, извадих болтчето от маховика и си взех други от едно пунто на части
Пунтото е самолет от тогава (няма загуби на течности )С новия съединител педала е страшно мек, и се усеща страхотна разлика при потеглянето ! Препоръчвам на всеки който ще сваля кутия, ако не е сменявал съединител да го смени! Автомобила става неузнаваем. А за трудно влизащите ми скорости се оказа маслото, източи се едно гъсто като боза и налях татуела рядка като вода
но остана проблем (износен синхронизатор на втора и при превключване на 2ра след 5.5к оборота има леко хъркане)
мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Налага се по някога да се изтеглиш по бързо и настъпваш на първа, ако вие се точите на първа до 3 к оборота, съм сигурен, че страшно затруднявате движението когато чакате да се изпразни платното, или ако засечете някой с бавното си включване в движението. Не виждам къде е душманското ???Душманско е когато държиш колата дълго във високи обороти, както и ако я тормозиш студена! + това е 100 пъти по вредно да караш кола на висока предавка и с под 2к оборота. Защо ли ?? Тормоза при тези моменти износва лагерите на коляновия вал и пуловете на клапаните !Как решихте, че си карам дъшмански колата от едно споделяне?? А съм сигурен, че тук са писали хора които чакат да удари прекъсвач, но сега се правят на хитреци.ivel написа:и чисто нов синхронизатор да сложиш на 5500 надали ще ти влиза лесно втората.по принцип е това се казва душманско каранемненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
+ това е 100 пъти по вредно да караш кола на висока предавка и с под 2к оборота. Защо ли ?? Тормоза при тези моменти износва лагерите на коляновия вал и пуловете на клапаните !колега натоварването върху лагерите е много по-голямо когато я ръгаш на първа и втора отколкото да караш на пета с/под 2000 об и дадеш пълна газ тогава товариш съединителя,а за пуловете на клапаните не се тревожи маслената помпа качва достатъчно масло още на ниски оборотиBravo 1.9d 97г
Коментар
-
натоварването и износването идва не от малко масло или нещо подобно, ако сте гледали един двигател не се върти съвсем плавно на празен ход, поради тази причина е създаден и демпферния маховик... но на висока предавка и ниски обороти се получава като блъскане в лагерите .Това е при 4 цилиндровите двигатели, тези с повече цилиндри работят по добре в ниските, разгледайте в сайт с видео клипове има комп симулации и графики за работата на двигателите !И така от проблем с дупка в тапата и отзивчиви колеги се попада и на хора които са във форума за да спамят.nsn написа:+ това е 100 пъти по вредно да караш кола на висока предавка и с под 2к оборота. Защо ли ?? Тормоза при тези моменти износва лагерите на коляновия вал и пуловете на клапаните !колега натоварването върху лагерите е много по-голямо когато я ръгаш на първа и втора отколкото да караш на пета с/под 2000 об и дадеш пълна газ тогава товариш съединителя,а за пуловете на клапаните не се тревожи маслената помпа качва достатъчно масло още на ниски оборотимненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар