Колеги имам Брава 1.6 всяка сутрин пали от втория път. Ходих на елкон, казаха ми всичко 6, обаче колата пали от втория път. През целият ден пали от раз, прибирам се вкъщи, на сутринта паля и пак от втория път. Е какво и има незнам.
Някакви идей? Възможно ли да е от стартера?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването Брава 1.6
Collapse
X
-
Проблем със запалването Брава 1.6
http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998Етикети: –
-
Бензин, газ? Колко време стои за да се появи проблемът. Ако отидеш на работа сутринта и стои цял ден вечерта пали ли нормално. Ако стои 3 часа например след това пали ли от първия път. Като дадеш контакт чува ли се бензиновата помпа. Недостиг на бензин? Има ли мощност колата. Бензинов филтър сменял ли си скоро. С какво масло я караш. При първо палене маслото трябва да се качи до хидравличните клапани и да започнат да се отварят нормално, без луфт. Сигурно има и още варианти. Ако можеш да дадеш малко повече информация сигурно ще получиш повече конкретни предположения.Bravo 1.6 / 16
-
Бензин. Ами цяла нощ седи да се появи пробелма. След като отида на работа и там пак седи 9 часа, после си пали от рас. И да седи 3 часа няма проблем. Бензиновата помпа си работи. Не имам си бензин за поне 150 км. Има мощност колата. Не съм сменял горивен филтър, защото ми казаха, че е вграден в помпата и нямал съм нужда. Карам е с масло Арал. Това с хидравличните клапани не ми е ясно. Имам още 3 км до сменя на масло. Сега от време на време ми присветкаше лампата за маслото. Ходих на сервиз, гледаха е. На елкон е повече от перфектна. Обаче лампата ми свети на място, а не в движение, тоест като дигна оборотите спира да свети. И под светене разбирай едно междукане слабо, много много слабо. Казаха ми, че датчика за маслото е за смяна. И сутрин ми пали от втория път, а не от раз.Riki888 написа:Бензин, газ? Колко време стои за да се появи проблемът. Ако отидеш на работа сутринта и стои цял ден вечерта пали ли нормално. Ако стои 3 часа например след това пали ли от първия път. Като дадеш контакт чува ли се бензиновата помпа. Недостиг на бензин? Има ли мощност колата. Бензинов филтър сменял ли си скоро. С какво масло я караш. При първо палене маслото трябва да се качи до хидравличните клапани и да започнат да се отварят нормално, без луфт. Сигурно има и още варианти. Ако можеш да дадеш малко повече информация сигурно ще получиш повече конкретни предположения.http://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
nedialk00
смени си маслото.. не е от датчика, почнало е да ти присвятква веднага след смяна на маслото нали ? какво е маслото арал - какви са му параметрите, явно е някакъв ментак
Коментар
-
Ами горе-долу веднага. След около 1000 км смяна. Смятам да сменям датчика, даже си купих нов, за 20 лева.nedialk00 написа:смени си маслото.. не е от датчика, почнало е да ти присвятква веднага след смяна на маслото нали ? какво е маслото арал - какви са му параметрите, явно е някакъв ментакhttp://www.pljuvalnik.com
Форумът за политически дискусии и теми. Изкажи свойто недоволство.
Фиат Брава 1.6 16 клапана 1998
Коментар
-
За да не пускам нова тема........ аз също имам проблем с паленето- изразява се в това, че при стартиране на двигателя (Брава 1.6 16В 103 коня - бензин, 11.9
сякаш пристъргва с много зловещ звук все едно се трие метал в метал. Само за протокола да вметна, че ремъци + ролки, както и запалителната бобина са чисто нови. Масло има......... Този звук се появява когато си поиска няма значение дали колата се пали за пръв път или след каране. От какво може да е?
karolev>> Георги Каролев; Brava 100 16V SX 103hp 10.'98 - R.I.P. 04.04.2018
https://www.facebook.com/groups/FiatFIBulgaria/ - ФИАТ ФЕНОВЕ в БЪЛГАРИЯ във Facebook
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар