Здравейте, Имам проблем с моят Фиат Браво 1.4 бензин. Когато е студена пали без проблем, но като загрее понякога стартера не иска да завърти и да запали. Карях я на "майстори" те ми рециклираха а в последствие ми смениха стартера с нов, но проблема си остана. Сега установиха, че като загрее самият двигател се затягал и стартера не може да превърти. Казаха, че и на други фиатове са спешали това но не знаят от какво може да е. Някои срещал ли се е с такъв проблем? Предварително ви благодаря.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със запалването - двигателя затяга и не може да запа
Collapse
X
-
Re: Проблем със запалването - двигателя затяга и не може да
Разбирам че само понякога не иска да завърти като загрее. А пък по някога иска.Двигателят като загрее или затяга или не затяга. Не разбирам как може само понякога да затяга а пък друг път да не затяга като е загрял.Ако наистина затяга двигателят ще има и други признаци - намалена мощност например, допълнителни шумове, проблемни свещи или нещо друго.Я кажи като е загрял стартерът върти ли въобще или не. Поне опитва ли се да завърти. Нищо не пречи да се провери на осцилоскоп дали датчика на коляновия вал подава импулси при загрял двигател.DaniBrava написа:Здравейте, Когато е студена пали без проблем, но като загрее понякога стартера не иска да завърти и да запали.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
Така както го е обяснил ми прилича на това колега.Аз го имах същия проблем,когато е студена пали без проблем но загреели до средата и няма палене докато не изстине,след това си пали веднага.Смених стартер проблем не изчезна,взех нов акумулатор проблема пак не изчезна,чак след като го смених тоя датчик всичко си дойде на мястото.eh4ev07 написа:Колега ти недовиждаш ли? какъв датчик какви 5лева колегата казва че мотора затяга и не може да се завърти!!!nai7 написа:Датчик колянов вал.
Коментар
-
Здравейте колеги, когато загрее колата стартера изобщо не иска да завърти само се чува едно щракване и до там, вижда се че стартера иска да завърни но не ми достига тяга. Както пише един колега рециклирах стартера, след това го смених купих и нов акумулатор и проблема си остава. Когато е топла някои път пали но в повечето отказва, само сутрин и вечер като е студена не пали. Ще пробвам да сменя този датчик на коляновия вал, ако стане ще сам ви безкрайно благодарен.
Коментар
-
Недей да даваш излишни пари, въртенето на стартера не се управлява от никакви датчици.DaniBrava написа:... Ще пробвам да сменя този датчик на коляновия вал, ако стане ще сам ви безкрайно благодарен.Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"
Коментар
-
Брата имаше проблем със Хол-датчика,само че, тя не искаше да пали,но стартера въртеше яко.Може да ви се види тъпичко но захранващите,(силови)кабели дали предават надеждно тока?В смисъл ако има окис,или лабаа връзка,точно като е горещ мотора,мое да са проявяват такива проблеми.
едит:Не разбрах как точно "затяга" мотора,какво прави като въртиш,но не стартира?
Коментар
-
Закарах я на майстор и той почна да върти ангренажния ремък и каза, че това не е обичайно да е толкова затегнат. Когато е студена е по-хлабав ремъка. Факт е че като завъртя да запаля стартера или завърта но много бавно и се усеща как се мъчи, не му достига една идея за запали, или се чува само едно щракване и въобще ни иска да завърти.
Коментар
-
Ремъка на този двг се обтяга от автоматична ролка, има си едни белези, на които се настройва и това е. То дори пружината натиска винаги с една сила, но по-скоро заради обхвата на ролката заради азтягането са тези белези. Разбирай, че ремъка ако не е сложен по-къс няма как е пренатегнат, то и така да е пак няма да затяга, ами ще го спраска за секунда. За какво въобще ни губиш времето, след като ти се предлагат варианти, а ти не ги използваш? Ние тука се ’абим, аз ти казах, че е от стартера, а ти казваш нов е, ама после пък само тракал шалтера, е какво му е новото и хубавото тогава? Казвам ти, че трябва от стартера да почнеш, като му провериш и зъбците освен другото вътре. Той ти затяга.DaniBrava написа:Закарах я на майстор и той почна да върти ангренажния ремък и каза, че това не е обичайно да е толкова затегнат. Когато е студена е по-хлабав ремъка. Факт е че като завъртя да запаля стартера или завърта но много бавно и се усеща как се мъчи, не му достига една идея за запали, или се чува само едно щракване и въобще ни иска да завърти.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ДаниБрава,виж си кабелите. Знам,че изглежда тъпо,но е просто а спестява много нерви.Друго за което се сетих сега,че един приятел направи като теб. Смени батерия, смени стартер,и пак същата.Но стартера бе втора доупотреба. Та мъдрим един ден,сваляме и почистваме стартера, мажем литиева грес,и всичко се подреди.Но това за мотора ти,ако той нещо не е наред,незнам...но ме съмнява.Успех!
Коментар
-
DaniBrava, преди да даваш пари за нов датчик потърси някой който може да провери дали тоя датчик подава правилно импулси.Импулсите са важни за компютъра за да определи как е завъртян коляновият вал и кога да подаде искра на първи цилиндър.Ако се окаже че със сигурност не работи датчика тогава си търси друг. Една диагностика ама не от компютърджия ами от електрончик сигурно ще ти излезе по-евтино. Ако си търсиш датчик поне да си сигурен че старият не работи и трябва да се купи друг. Може да си потърсиш и втора употреба.Разбира се не изключвам всичко друго което ти казаха колегите.DaniBrava написа:Ще пробвам да сменя този датчик на коляновия валBravo 1.6 / 16
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар