това е второто , първото стана на 34000км. шлайфаха глава 8 клапана и т.н., това което мога да твърдя със сигурност е че при втория ремък имаше износване от едната(вътрешна) страна -разкъсан м-у издатините. Някой има ли обяснение за тази работа?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скъсан ремък на 25000км.!?брава 1.6 103к.
Collapse
X
-
Re: Скъсан ремък на 25000км.!?брава 1.6 103к.
Ако сложиш някоя снимка ще е интересно да видим как се е повредил ремъкът.Ако вече си направил ремонт и си с нов ремък следи го по-често. Например един оглед на през 5000 км, дали не е започнал да се износва.Има нещо което го износва и трябва да се открие какво е. Ако не си сглобил още двигателя огледай целия възел около ангренажния ремък, консултирай се по възможност с повече хора.Все пак една снимка как се е износвал ремъкът може да помогне за разни предположения. Също и на предния ремък ако го пазиш.Огледай всички елементи по които ляга ремъкът, за дефекти, шупли, геометрични изкривявания, луфтове по лагеруването. Има някаква причина и само смяна на ремъка явно не решава проблема.Двата ремъка каква марка са. Възможно ли е и двата да са от една партида и да са били дефектни. Също марка на ролките - паразитна и обтягаща. Колата имала ли е проблем по зацепването на ремъка като е работила с последния ти ремъкИма едни ремъци, мисля че Гейтс които са с намалена височина на зъбите. Водят се нещо мини или микро. Огледай височината на зъбите и я сравни с някой Дайко например.1 Van написа:това е второто , първото стана на 34000км. шлайфаха глава 8 клапана и т.н., това което мога да твърдя със сигурност е че при втория ремък имаше износване от едната(вътрешна) страна -разкъсан м-у издатините. Някой има ли обяснение за тази работа?Bravo 1.6 / 16
-
Re: Скъсан ремък на 25000км.!?брава 1.6 103к.
Моята кола е жива след наскоро направена трансплантация - обтягащата ролка беше изпуснала ремъка и буталата имаха близка среща с половината от клапаните . Реших за абсурд да ремонтирам двигателя(естествено махнах главата за да видя пораженията) и намерих необорудвано същото двигателче на много добра цена близка до тази която трябваше да дам за ремонт на стария двигател.Прехвърлих си датчици дебитомер плочка и всички щуротии .Колата на крикове и търкулнахме мотора под колата и го закачихме . За един следобед му чухме гласчето на двгето .1 Van написа:това е второто , първото стана на 34000км. шлайфаха глава 8 клапана и т.н., това което мога да твърдя със сигурност е че при втория ремък имаше износване от едната(вътрешна) страна -разкъсан м-у издатините. Някой има ли обяснение за тази работа?
Трябва да се отваря капака на разпределителните валове , да се гледа ремъка аз го правя вече на 4 - 5 000 км. И смятам да сменя ремъка и РОЛКИТЕ когато мина 20 000 км
Fiat Bravo 103 1996
Коментар
-
Несъосност на шайбите. Ако не е от голям луфт в ролката обикновено е нарушена базова равнина при шлайф на главата. Центроването на главата преди шлифоване /редно е фрезоване на специална машина/ е доста тънък момент, особено когато е крива. Тука идва майсторлъка , но винаги има риск. За това, ако не е крива си я чистя ръчно. Лошото е, че няма как да възстановиш базовата повърхност след първото пипване. Това за едностранното триене. Самото скъсване вече може да е по различни причини. Най- малкото масло по ремъка. Но последствията винаги са неприятни, независимо от причината. Успех с ремонта
Коментар
-
И аз съм патил от нещо подобно,но при типо.Много е неприятно и си мисля,че който е решил да загърби веригата и да мине към ангренажен ремък май повече е мислил за изгодата на производителя,а не на потребителя.Не случайно,някой сериозни производители все още си правят колите с вериги.Мисля,че си заслужава да се провери за нарушаване на успоредността на геометричните оси на зъбните шайби,както каза колегата по-горе.Тя тая ролка може да е проблемна,но според мен главния проблем е другаде...Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар