Става въпрос за следното - млад водач съм нямам много опит и познаня по двигателите, но трупам бързо де. И месец,два съм със спортен филтър.. и скоро бях при вуйчо ми и си говориме и той нещо погледна под капака и ми вика "Тука нямаше ли един дебитометър" И аз му викам не и после нали не сме коментирали и аз просто реших, че колата е с дебитометър ама някъде другаде е сложен, а са като се замисля и като се загледах - то май найстина няма и не е имало
и си я карам така.. Вървеж - на бензин въобще немога да се оплача особено Макс Моушан 100 даже понякога направо се плаша от колата е тя е 1.6 двигател :D 16v, но незнам ако съм карал през цялото това време без дебитометър напрао незнам
как да проверя.. може ли някой снимка да ми прати, ама от същата мареа да видя къде седи горе доло как изглежда едно друго
иначе колата си харчи малко каточели повече от колкото би трябвало, но и от към разход не мога да се оплача де не ми харчи и толкова много.. но незнам,.. просто как да разбера.. моля помогнете![/img]П.С. и тва "Code" с клучето от кога си свети.. то може ли да има общо?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Помощ - Май карам мареата си без дебитометър! :(
Collapse
X
-
Леле мерси колегаBobyK написа:Този двигател (1.6) няма дебитомер (MAF) а има MAP сензор, не се безпокой.
направо ми олекна! Иначе в този ред на мисли кое е по-добро МАФ или МАП сензора? Аз мисля, че МАП или бъркам?И още веднъж благодаря найстина!
Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
nedialk00
абе какво значение има кое е по-добро.. за съответния двигател един сензор може да е по-добър от друг, щом са го направили с мап значи е по-добре, а ако я караш на бензин си смени ламбда сондата и ще ти падне разхода
Коментар
-
Дам и аз мисля съвсем скоро това да направа и една подмяна на кабели, свещи, масло, филтър - всичко наведнъж и ще отрежа и 2рото гърне хаха и ше светнеП.С. И колега не се нерви толко - просто съм любопитен как работи едното, как другото ква е разликата.. едно друго - функция, устройство - плюсове, минуси.. интересно ми е ИСКАМ ДА ЗНАМ!nedialk00 написа:абе какво значение има кое е по-добро.. за съответния двигател един сензор може да е по-добър от друг, щом са го направили с мап значи е по-добре, а ако я караш на бензин си смени ламбда сондата и ще ти падне разходаАко има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Ами след като искаш да знаеш потърси, има доста писано по въпроса :D.Jekoviq написа:Дам и аз мисля съвсем скоро това да направа и една подмяна на кабели, свещи, масло, филтър - всичко наведнъж и ще отрежа и 2рото гърне хаха и ше светнеП.С. И колега не се нерви толко - просто съм любопитен как работи едното, как другото ква е разликата.. едно друго - функция, устройство - плюсове, минуси.. интересно ми е ИСКАМ ДА ЗНАМ!nedialk00 написа:абе какво значение има кое е по-добро.. за съответния двигател един сензор може да е по-добър от друг, щом са го направили с мап значи е по-добре, а ако я караш на бензин си смени ламбда сондата и ще ти падне разходаFiat Stilo 1.9 JTD 2003г.
Коментар
-
Потърсих, просто бях на работа и лаптоп без мишка си е кофти хаtomsan написа:Ами след като искаш да знаеш потърси, има доста писано по въпроса :D.Jekoviq написа:Дам и аз мисля съвсем скоро това да направа и една подмяна на кабели, свещи, масло, филтър - всичко наведнъж и ще отрежа и 2рото гърне хаха и ше светнеП.С. И колега не се нерви толко - просто съм любопитен как работи едното, как другото ква е разликата.. едно друго - функция, устройство - плюсове, минуси.. интересно ми е ИСКАМ ДА ЗНАМ!nedialk00 написа:абе какво значение има кое е по-добро.. за съответния двигател един сензор може да е по-добър от друг, щом са го направили с мап значи е по-добре, а ако я караш на бензин си смени ламбда сондата и ще ти падне разходаАко има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
nedialk00
ама аз не се нервя бе колега :D виж ако не си си сменял ангренажния ремък, ходи го смени първо него, защото ако се скъса трябва да ти се отваря двигателя за ремонт
Коментар
-
nedialk00 написа:ама аз не се нервя бе колега :D виж ако не си си сменял ангренажния ремък, ходи го смени първо него, защото ако се скъса трябва да ти се отваря двигателя за ремонт
не е сменян от 4 години! а може и повече предишния собственик незнае.. сега я изплатих прехвърляме я околко 5-6- и към края на месеца го сменям
дано издържи още 23 дена ха
Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
nedialk00 -
Не че карам някой да не си сменя ремъците, това че ремъка ти е на 4+ години не е особен проблем. Аз моята като я взех я карах 1година и после смених ангренажа(беше като нов, ролките се въртяха мазно мазно, направо нови), след това карах 5.5години и ~70хил. км. и сега пак го смених. Не им треперете толкова на тея коли.ex. Fiat Marea 1.6 16 - 1999
Mazda 6 2.0 Petrol GY 2006
Коментар
-
Ама аз някак си и я чувствам, че си е добре смисъл.. то нали знаеш човек усеща много неща и винаги, като има нещо аз го усещам нередно.. иначе чувствам, че ще изкара до 1 месец и така и ще стане надявам сеBobyK написа:Не че карам някой да не си сменя ремъците, това че ремъка ти е на 4+ години не е особен проблем. Аз моята като я взех я карах 1година и после смених ангренажа(беше като нов, ролките се въртяха мазно мазно, направо нови), след това карах 5.5години и ~70хил. км. и сега пак го смених. Не им треперете толкова на тея коли.
а иначе 70 000+ ха евалаа
Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
-
Е специално ремъка няма как да го чувстваш дали е за смяна.Той просто издържа определено време нов от завода 100 000км сменен 65 000км и се сменя за сигурност.Иначе в един прекрасен момент казва прас и докато се усетиш си намлял клапаните.Jekoviq написа:Ама аз някак си и я чувствам, че си е добре смисъл.. то нали знаеш човек усеща много неща и винаги, като има нещо аз го усещам нередно.. иначе чувствам, че ще изкара до 1 месец и така и ще стане надявам сеBobyK написа:Не че карам някой да не си сменя ремъците, това че ремъка ти е на 4+ години не е особен проблем. Аз моята като я взех я карах 1година и после смених ангренажа(беше като нов, ролките се въртяха мазно мазно, направо нови), след това карах 5.5години и ~70хил. км. и сега пак го смених. Не им треперете толкова на тея коли.
а иначе 70 000+ ха евалааFIAT BRAVO 1.6
FIAT COUPE 1.8-POWER OF LOVE-EX
LANCIA LYBRA 1.8 SW-NOW
Коментар
-
дам зная, че е така и то мн добре го зная, но от към ролки едно друго и като цяло двигателя страшно стабилно се държиpopara801 написа:Е специално ремъка няма как да го чувстваш дали е за смяна.Той просто издържа определено време нов от завода 100 000км сменен 65 000км и се сменя за сигурност.Иначе в един прекрасен момент казва прас и докато се усетиш си намлял клапаните.Jekoviq написа:Ама аз някак си и я чувствам, че си е добре смисъл.. то нали знаеш човек усеща много неща и винаги, като има нещо аз го усещам нередно.. иначе чувствам, че ще изкара до 1 месец и така и ще стане надявам сеBobyK написа:Не че карам някой да не си сменя ремъците, това че ремъка ти е на 4+ години не е особен проблем. Аз моята като я взех я карах 1година и после смених ангренажа(беше като нов, ролките се въртяха мазно мазно, направо нови), след това карах 5.5години и ~70хил. км. и сега пак го смених. Не им треперете толкова на тея коли.
а иначе 70 000+ ха евалаа
!
Ако има нещо което отличава тунинг маниака от обикновенния човек, то това е желанието му да сътвори нещо съваршенно.!
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар