Днес премерихме температурата на водата в казанчето. Колата просто не загрява, както показва на таблото. На термометъра при положение на стрелката между първата и втората чертичка показва 87 градуса на водата. На втората чертичка над средата е 90. Перката включва там някаде. Понякога и преди тва. Абе явно е сбъркано нещо таблото, иначе някои ако има идея кое влияе на отчетите там освен датчика на главата, който сменихме моля да сподели. Да добавя, че разглобихме таблото, но нищо не ни стана ясно от там и след раздвижване на стрелката ефекта беше нулев. Все си дига над средата, а реалната температура е съвсем нормална. Нз и къде да я карам за тоя проблем щото си ме дразни да седи нагоре тая стрелка. На жичкаджия ли, на диагностика ли. Дайте идеи ако имате. Мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Загряване на двигателя-Браво 2.0
Collapse
X
-
Прочетох ги колега просто до днес не бях сигурен дали отчита грешно или наистина загрява
. Сега вече съм и като слагаме термостата от рено може и тая операция да се направи да видиме дали ще има разлика. Само сподели как е направена дупката на корпуса така, че да се пъхне там датчика от главата?
Bravo HGT
Коментар
-
Аз незнам просто какво и става на мойта. Днес качи яко температура. Почна да си загрява яко и вечер, когато е хладно. Нещо откакто махнахме термостата май е по зле. И маркучите и бяха топли днеска. Утре я карам да я гледат на компа, че в петък трябва да пътувам до морето, а не смея така въпреки резултатите с термометъра. Качи се на 2 чертички под червеното на място, а перката включва само на първа степен замалко и спира, втора се пуска само ако пусна климатика, обаче стрелката не мърда надолу грам.А колега откъде го купи термостата от рено 5?Kemaloff написа:И аз вече съм в отбора с термостат от Рено 5. Още не съм сигурен в резултата, но има време да се разбере. Към момента е добре.Bravo HGT
Коментар
-
Термостата на 83 градуса го купих от Евро 07 за 9.80лв. Влезе лесно в маркуча.Няма логика без термостат да загрява повече. Обезвъздушена ли ти е системата? Да не би да имаш някъде пропуск на антифриз и като изстива да засмуква въздух и да ти прави въздушна възглавница? Пробвай на място без капачка да видиш как е.Аз на моята кола още и нямам вяра. Днес в града след доста обикаляне загря нормално и вентилатора го включи едва пред нас като се прибирах и паркирах, поработи минута две на място и охлади. На извън градско още не съм я пробвал.smokie написа:Аз незнам просто какво и става на мойта. Днес качи яко температура. Почна да си загрява яко и вечер, когато е хладно. Нещо откакто махнахме термостата май е по зле. И маркучите и бяха топли днеска. Утре я карам да я гледат на компа, че в петък трябва да пътувам до морето, а не смея така въпреки резултатите с термометъра. Качи се на 2 чертички под червеното на място, а перката включва само на първа степен замалко и спира, втора се пуска само ако пусна климатика, обаче стрелката не мърда надолу грам.А колега откъде го купи термостата от рено 5?Kemaloff написа:И аз вече съм в отбора с термостат от Рено 5. Още не съм сигурен в резултата, но има време да се разбере. Към момента е добре.Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Ми закарах я на диагностика днеска и наистина прегрява колата. Незнам какно и стана, но е много зле. Втора степен на перката не включва. На копютъра е на 100 градуса и включва само първа. Лошото е, че загрява вече и на място и вечер на хладно и всякак. Незнам, но мисля, че е най-лошото. Гарнитурата на главата. А преди 3 седмици дадох 350лв.за ангренажа. Да чях казал да го видят и тва. Направо ми се плаче вече колеги. А за петък съм платил капаро за 5 нощувки на морето и няма с кво освен с колато да пътувам и съм на ръба на отчаянието.Kemaloff написа:Термостата на 83 градуса го купих от Евро 07 за 9.80лв. Влезе лесно в маркуча.Няма логика без термостат да загрява повече. Обезвъздушена ли ти е системата? Да не би да имаш някъде пропуск на антифриз и като изстива да засмуква въздух и да ти прави въздушна възглавница? Пробвай на място без капачка да видиш как е.Аз на моята кола още и нямам вяра. Днес в града след доста обикаляне загря нормално и вентилатора го включи едва пред нас като се прибирах и паркирах, поработи минута две на място и охлади. На извън градско още не съм я пробвал.smokie написа:Аз незнам просто какво и става на мойта. Днес качи яко температура. Почна да си загрява яко и вечер, когато е хладно. Нещо откакто махнахме термостата май е по зле. И маркучите и бяха топли днеска. Утре я карам да я гледат на компа, че в петък трябва да пътувам до морето, а не смея така въпреки резултатите с термометъра. Качи се на 2 чертички под червеното на място, а перката включва само на първа степен замалко и спира, втора се пуска само ако пусна климатика, обаче стрелката не мърда надолу грам.А колега откъде го купи термостата от рено 5?Kemaloff написа:И аз вече съм в отбора с термостат от Рено 5. Още не съм сигурен в резултата, но има време да се разбере. Към момента е добре.Bravo HGT
Коментар
-
Добре де, спокойно. Дай да преговорим.1. Бълбука ли казанчето с антифриза?2. Маркучите за парното, входящ и изходящ на пипане трябва да са еднакво топли. Така ли е?3. Каза, че си мерил температурата на антифриза когато е показала 100гр. Колко е бил действително?4. Радиатора загрява ли се равномерно?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
1. Ми не бълбука, но е топло и капачката пари направо. Освен тва се е пукнало и тече, утре ше се смени.2. Незнам, но и те си бяха топли снощи.3. Ми на термометъра беше 90 градуса, а на компа днеска си показва 100. 4. Ми незнам, ама и той беше топъл.От това, че няма термостат може ли да става нещо? Така или иначе колата е на сервиз и като оправят перката ще се види. Дано да не е най-лошото, чее...Danchojn написа:Добре де, спокойно. Дай да преговорим.1. Бълбука ли казанчето с антифриза?2. Маркучите за парното, входящ и изходящ на пипане трябва да са еднакво топли. Така ли е?3. Каза, че си мерил температурата на антифриза когато е показала 100гр. Колко е бил действително?4. Радиатора загрява ли се равномерно?Bravo HGT
Коментар
-
Здравей колега,Ако правилно разбирам от написаното -ми се струва, че точно това е проблема или един от проблемите. Разширителния съд ли тече или от капачката? Ако е така, смени това което прави теча. Ако охладителната система не е под налягане може да ти прави подобни проблеми със прегряване. Даже може да прави въздушни възглавници и от там прегряване. Имам познат който беше с Пасат. При него колата прегряваше много. Оказа се капачка на разширителен съд - не държеше налягане. След подмяната й - всичко заспа. Дано скоро си решиш проблема. И разбира се да утидеш на море с Фиат-чето.1. Ми не бълбука, но е топло и капачката пари направо. Освен тва се е пукнало и тече, утре ше се смени.
Bravo 1.8 16V GT ex.
Fiat Croma 1.9 16V mjet
Коментар
-
Малко да повдигна темата.След като сложих термостата от Рено сложих и друга капачка. Резултата според мен беше добър. Забелязах обаче, че има налягане в системата. Маркучите не стават твърди като камък, но примерно дебелите маркучи не мога да ги стисна така че да ги смачкам. Сложих след това старата капачка, колата загрява една идея в повече и няма или има малко налягане в системата, и маркучите мога да ги стисна да ги смачкам. Нивото в казанчето също видимо се повишава със старата капачка. Кое от двете неща е нормално?Колега smokie при теб какво става?Opel Astra J B14NET LPG / Daihatsu Terios
Chevrolet Aveo
Коментар
-
Първото е нормално. Системата като загрее, вдига наляганве. Този детайл, който все го наричаме капачка е всъщност предпазно-изпускателен клапан. Той трябва да задейства на 1,2,4 бара. Различно при различните коли. Вторият клапан не ти работи.Kemaloff написа:Малко да повдигна темата.След като сложих термостата от Рено сложих и друга капачка. Резултата според мен беше добър. Забелязах обаче, че има налягане в системата. Маркучите не стават твърди като камък, но примерно дебелите маркучи не мога да ги стисна така че да ги смачкам. Сложих след това старата капачка, колата загрява една идея в повече и няма или има малко налягане в системата, и маркучите мога да ги стисна да ги смачкам. Нивото в казанчето също видимо се повишава със старата капачка. Кое от двете неща е нормално?Колега smokie при теб какво става?Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Аз си смених термостата, датчика на перката и самата перка с цялата инсталация за нея. Има видимо подобрение в града. Повече от първата чертичка над средата не качва и слиза най-много едно под средата. Не съм я изкарвал на извънградско, но мисла че ще е добре. Притеснява ме обаче че откакто сменихме термостата и наляхме антифриза, вътре в съда има някви балончета. Стои като газирана водата. Обезвъздушена е системата от всички пропки и на радиатора и на маркуча. Чух вече отзиви от приятели, че може от гарнитурата на главата да го прави това. Вие какво ще кажете?Kemaloff написа:Малко да повдигна темата.След като сложих термостата от Рено сложих и друга капачка. Резултата според мен беше добър. Забелязах обаче, че има налягане в системата. Маркучите не стават твърди като камък, но примерно дебелите маркучи не мога да ги стисна така че да ги смачкам. Сложих след това старата капачка, колата загрява една идея в повече и няма или има малко налягане в системата, и маркучите мога да ги стисна да ги смачкам. Нивото в казанчето също видимо се повишава със старата капачка. Кое от двете неща е нормално?Колега smokie при теб какво става?Bravo HGT
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар