tedynaidenov написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
гарнитура на капака на клапаните
Collapse
X
-
Точно това имах в предвид(може да съм го написал неточно) Маслото е добре да е черно, а не самия двигател. И аз мисля че ако маслото си остава светло- не е много за хвалене работата. То зависи и от това каква му е експлоатацията. На колегата двигателя не е мръсен(черен), но тези отлагания кафявите не мисля че са много нормални и не пречи да смени марката масло- може да има добър ефект от към "измиване"Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
-
последната смяна на гарнитура на капака на клапаните, двг вътре беше сив/на алум/ като от завода!!!! маслото сиво графитено към черно направо си изкарах акъла/ за пръв път виждам да е така/това добре или зле е ? Маслото беше Лубрика 15-40, сега съм с Приста Лидер 20-50 шъ видим как ще е . Иначе друг път съм отварял ДВГ и вътре е кехлибарен цвятPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
радвай се че ти е чист отвътре ,а маслото е черноbmahob написа:последната смяна на гарнитура на капака на клапаните, двг вътре беше сив/на алум/ като от завода!!!! маслото сиво графитено към черно направо си изкарах акъла/ за пръв път виждам да е така/това добре или зле е ? Маслото беше Лубрика 15-40, сега съм с Приста Лидер 20-50 шъ видим как ще е . Иначе друг път съм отварял ДВГ и вътре е кехлибарен цвят
Коментар
-
То тези майстори дето слушат и определят на слух какво е заминало-не ми ги хвали,миналата година един такъв ми каза че имам за смяна основни лагери на коляновия вал и ми каза,че по-добре да съм си вземел неговия мотор,който съвсем СЛУЧАЙНО бил за продан и щял да ми го даде само за 450 лв...Всъщност се оказа,че ми се е разхлабила гайката на шайбата за пистовия ремък на коляновия вал-ключ 36 и хоп спестих 450лвPaUnOff написа:Много се впрягаш, отиди на майстор да чуе чукането, но не е задължително всичко което е написано да се е случило и на твоята кола. От къде се чува чукането, локализирай го горе долу?
.Така че колега ,сложи си хубаво масло и не се тревожи толкова.
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Да това е разковничето-ДОВЕРЕН и може би кадърен.То наистина си е кофти да се шашкаш всеки път като изтрка нещо в мотора,така че ако колегата има такъв майстор нека да го посети...или една табела и обява и друг да му мислиPaUnOff написа:Никога не е лошо да се чуе от доверен майстор ако има съмнение (познат човек не шмекер!). Те сериозните звуци се познават горе долу :D
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Колега,ако маслото не е с добавка графит,не е много добре да има такъв цвят,или по-точно не трябва да стои като металик.Това говори за бързо износващи се триещи части-лагери предимно.bmahob написа:последната смяна на гарнитура на капака на клапаните, двг вътре беше сив/на алум/ като от завода!!!! маслото сиво графитено към черно направо си изкарах акъла/ за пръв път виждам да е така/това добре или зле е ? Маслото беше Лубрика 15-40, сега съм с Приста Лидер 20-50 шъ видим как ще е . Иначе друг път съм отварял ДВГ и вътре е кехлибарен цвятFiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
така е като карам с калпаво масло
Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар