Имам Фиат купе 16в турбо изведнъж както щях да спирам ми изгасна колата , .... изгасва всичко на таблото иска да завърти ама не пали.. не се чува помпата преди е чувах жжжж ... според вас.. ?!?!?!? шокираН СЪМ
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат купе 16в турбо проблем..
Collapse
X
-
Re: Фиат купе 16в турбо проблем..
Ако не се чува помпата, значи не работи. Провери бушоните, ако са здрави провери отива ли нанпрежение на помпата като дадеш на контакт, и ако тези неща са наред а помпата продължава да не работи я смени.fiat_coupe_turbo написа:Имам Фиат купе 16в турбо изведнъж както щях да спирам ми изгасна колата , .... изгасва всичко на таблото иска да завърти ама не пали.. не се чува помпата преди е чувах жжжж ... според вас.. ?!?!?!? шокираН СЪМОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Фиат купе 16в турбо проблем..
Точно както ти казва колегата,провери си първо бушоните.Щом върти стартера а не пали и не се чува помпата,може да е тя.Dido_Lyubenov написа:Ако не се чува помпата, значи не работи. Провери бушоните, ако са здрави провери отива ли нанпрежение на помпата като дадеш на контакт, и ако тези неща са наред а помпата продължава да не работи я смени.fiat_coupe_turbo написа:Имам Фиат купе 16в турбо изведнъж както щях да спирам ми изгасна колата , .... изгасва всичко на таблото иска да завърти ама не пали.. не се чува помпата преди е чувах жжжж ... според вас.. ?!?!?!? шокираН СЪМ
Коментар
-
Контактния ключ, колеги не е шалтерJoro написа:Помпата взима ток директно от контактния ключ чрез реле управлявано от еку-то. трябва да има и бушон по веригата някъдеS.W.A.T. написа:Помпата мисля, че взима ток директно от еку-то а то взима от бобините, но може и да те подвеждам
Той подава напрежение на веригите за управление, тоест захранва ЕКУ- тата и приборите за упавление на светлини, клаксони и др. Мощните консуматори се захранват през контактори ( релета). Контакторите се управляват от ръчките и копчетата по таблото и ЕКУ - тата. Всички косуматори на електричество в автомобила (и не само) се захранват през предпазители, с изключение на силовите намотки на стартера.
Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар