Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Не достига ток до свеща на IV цилиндър?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Не достига ток до свеща на IV цилиндър?!

    Fiat Marea 1.6 ГАЗ, превключих от втора на трета, оборотите бяха ниски и задържах малко на полу-съединител и подадох газ. Чу пукот от към двигателя, след което мотора изгасна. Запалих отново, а колата започна да се тресе все едно работи на 3 цилиндъра. Превключих на газ, оборотите почнаха да падат, подадох газ и пак пукна след което изгасна. Извадих свещите и установих, че на IV цилиндър свеща е омаслена. Размених кабелите и свещите, запалих отново, но резултата беше същия - колата се тресе, свеща се омаслява. Свалих кабелите от свещите поред докато мотора работи - от първите 3 кабела излизаха искри, от последния - не.До свещта на четвърти цилиндър, изобщо не достига ток. Размених кабели, свещи - резултат няма. И на газ и на бензин колата работи на 3 цилиндъра.Къде да търся проблема и с колко пари да се подготвя евентуално. Благодаря

    #2
    С това местожителство е трудно да ти се помогне "Of the road and off road"Все пак започвай със свещ после кабел,след това бубина.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Tornado написа:
      С това местожителство е трудно да ти се помогне "Of the road and off road"Все пак започвай със свещ после кабел,след това бубина.
      Всички кабели са ОК, свещите също, явно проблема е в бобината от която тръгват кабелите за свещите. Не ми се вярва да е от натрупани грешки в компютъра. Просто не съм наясно със структурата на бобината (при колите с карбуратор е делко, палче, дистрибуторна капачка и прочие). На пръв поглед е кутия от която излизат кабели. Ремонтира ли се или направо се сменява с нова.

      Коментар


        #4
        Огледай за пукнатитни особенно около изхода за неработещия цилиндър.Сменя се с нова.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Tornado написа:
          Огледай за пукнатитни особенно около изхода за неработещия цилиндър.Сменя се с нова.
          Гледах, чистих, на пръв поглед няма нищо. Някъде срещтах из интернет, че се рециклирали, но не вярвам много на такива неща.Като гледам цените - запалителните бобини вървят около 200лв нови...Ще я откарам на компютърна диагностика да видим със сигурност, ама от цените които срещнах се озадачих...

          Коментар


            #6
            При неработеща бобина веднага светва лампата на таблото. Бобините всъщност са две в общ корпус и са съответно за 1и4, 2и3 цилиндри. Ако е от бобината, ще липсва искра и на първи цилиндър.Нова е най-много 150-160 лева.
            Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

            Коментар


              #7
              simeon3000 написа:
              При неработеща бобина веднага светва лампата на таблото. Бобините всъщност са две в общ корпус и са съответно за 1и4, 2и3 цилиндри. Ако е от бобината, ще липсва искра и на първи цилиндър.Нова е най-много 150-160 лева.
              интересно, при мен няма искра на 4 - ти!

              Коментар

              Working...
              X