Здравеите колеги, от скоро имам Фиат Темпра I.E. SW 1.8 80kw. проблема е следния колата на 1,2 цилиндар не работи, вадя свещите миришат на бензин и са доста черни, когато хвана единия от 2та кабела и другата рака я допра до купето бие леко ток. А като загрее малко мотора се оправя до някаде но не е достатачно и разхода е доста висок, дали е от кабелите и как да пробвам дали работят??? или наи добре дасе сменят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свещи, Кабели, или Голям проблем
Collapse
X
-
Колега да не те отчайвам ама и от моите бие ток, а колата си работи добре. Виж по-добре кои са оригиналните свещи за твоята кола и дали тези които имаш за за нея. Почни със свещите. За кабелите - наскоро имах ужасен проблем с едно Волво, първо сменихме 3 комплекта кабели, след това дистрибутурна капачка, палец, само дето не опряхме до бобина и т.н., оказа се, че чисто новите ми свещи НГК не са за колата.Fiat Coupe 1.8
Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.
Коментар
-
Предполагам когато си я купувал не е била така, инак незнам как би взел такава кола, я кажи от кога се появи проблема , изведнъж или псотепенно се влоши? сменяно ли е нещо ремъци ала бала?Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
По мое мнение,трябва да се провери зацепването като начало и един съвет-не я мъчи докато не се разбере какво е.Аз така огънах всичките клапани без един преди три години на едно типо-беше прескочил ремъка,а аз въртя ли въртя.Тогава правеше като твоята-връщаше бензин във филтъра и го палеше там,е оправих я ама...Dimo S.W написа:Междо другото се чува едно тракане от страната на смукателният колектор в двигателяtipo33 написа:Така като чета,ми прилича на лошо затварящи клапани.Причината може да са износени клапани,грешно зацепен ангренажен ремък.
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Като загрее малко мотора се оправя до някаде, казаха ми че ако е карана доста време на гас и след това на бензин прави проблеми някакви оплатнения на диузите се износвали и почвали да оливат бензин в цилиндрите :Dtipo33 написа:По мое мнение,трябва да се провери зацепването като начало и един съвет-не я мъчи докато не се разбере какво е.Аз така огънах всичките клапани без един преди три години на едно типо-беше прескочил ремъка,а аз въртя ли въртя.Тогава правеше като твоята-връщаше бензин във филтъра и го палеше там,е оправих я ама...Dimo S.W написа:Междо другото се чува едно тракане от страната на смукателният колектор в двигателяtipo33 написа:Така като чета,ми прилича на лошо затварящи клапани.Причината може да са износени клапани,грешно зацепен ангренажен ремък.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар