Здравейте, не ми е ясно за какво служат два от маркучите в моето Пунто MK2 (1.2/8V/2000г.)Затова ги снимах та да попитам. Първият е с три края - единият излиза от главата (номерчето 3 на снимка 1, долната), вторият край влиза в кутията на въздушния филтър (номер 2 и 4) и третия - не знам в какво точно (номер 1).От няколко дни и от трите края на този маркуч излиза по малко масло и това много ме тормози, защото нямам идея откъде накъде оттам ще излиза масло??!? Цялата система ми прилича на някакъв вид отдушник...Вторият маркуч съм го маркирал с три стрелки на Снимка 2 и съвсем не знам за какво е.Бихте ли споделили, моля?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за предназначение на два маркуча
Collapse
X
-
Това за сервото би могло да се предположи, не разбрах защо натам отива обаче (имам предвид края към двигателя).А този отдушник не го разбирам честно казано и за чий трябва да влиза масло в него?По пътя на логиката - ако е отдушник за мотора, както казваш, значи в маркуча трябва да влиза нещо откъм главата и да излиза през кутията на въздушния филтър.В такъв случай - това тънкото разклонение за какво е? През него влиза или излиза нещо? Според мен би трябвало да излиза, а фактът че излиза масло хич не ми харесва, защото предполагам означава проблем със сегменти...И всъщност - въобще нормално ли е да има масло в тоя отдушник?chaveto написа:Единят маркуч ти е за серво усилвателя на спирачките. А другият с много разклонения ти е "отдушника" на мотора._________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Ами отива към двигателя защото сервото взема вакум от там. И затова когато не ти работи двигателя спирачката е твърда или не хваща изобщо. Това серво за да му се движи мембраната вътре, си иска вакум и двигателя осигурява тази нужда. При дизелите имаш отделна вакумпомпа.punto_11 написа:Това за сервото би могло да се предположи, не разбрах защо натам отива обаче (имам предвид края към двигателя).chaveto написа:Единят маркуч ти е за серво усилвателя на спирачките. А другият с много разклонения ти е "отдушника" на мотора.
Коментар
-
Благодаря, колега.nelegalniq написа:Ами отива към двигателя защото сервото взема вакум от там. И затова когато не ти работи двигателя спирачката е твърда или не хваща изобщо. Това серво за да му се движи мембраната вътре, си иска вакум и двигателя осигурява тази нужда. При дизелите имаш отделна вакумпомпа.punto_11 написа:Това за сервото би могло да се предположи, не разбрах защо натам отива обаче (имам предвид края към двигателя).chaveto написа:Единят маркуч ти е за серво усилвателя на спирачките. А другият с много разклонения ти е "отдушника" на мотора._________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
-
Извинявай, не разбрах съвсем - като гледаш горната снимка с червените цифри - откъде според теб трябва да идва маслото - от позиция 1 или от позиция 3 (която е над капака)?И какво разбираш под нормално, да избива масло през сегментите ли?chaveto написа:Единят маркуч е преди дросела а другият след него. За стар мотор е нормално да се омаслява._________________________
FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар