Здравейте колеги!Карам Браво 1.6 бензин. Преди време имах проблем с лампата за маслото, която почваше леко да примигва след около 10-15 км градско каране, която колата загряваше до работна температура. При спиране на светофар или в задръстване и падане на оборотите под 900 лампата за маслото започваше да примигва. Когато дам малко газ или потегля примигването спираше. Смених маслото и след известно време проблема изчезна. Вчера пак ме изненада в едно адско задръстване, но този път освен че замига лампата за маслото, стрелката на датчика на температурата се качи в червената зона на H. Много се стреснах и помислих, че ще избие антифриза и отбих. Изгасих колата и отворих капака - антифриза си беше на ниво и не се усещаше да е прегряла колата. След това като я палех стрелката за температурата се позиционираше на средата, но след около минута работа се качваше горе в H зоната. Преди време борихме проблема с майсторите, сменяхме масления филтър. Отваряхме и маслената помпа за да се види какво е налягането на маслото и всичко беше ок. Обаче сега неясно от къде се появява пак проблема. Посъветвайте ме какво да гледам? Пак ли да сменявам маслото и филтъра (не са минали 10000 км)? Датчика за температурата ли може да е сдал багажа?Мерси за отговорите ви!ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1.6 прегряване и светеща лампа за масло
Collapse
X
-
nedialk00
а колко масло има в мотора провери ли един съсед така си сдуха мотора беше го оставил с 1 литър масло
-
скоро имах такъв проблем. Лампата на маслото светеше на празен ход. Оказа се, че датчика е пукнат, но след смяната не светеше постоянно на празен ход, а премигваше. След седмица проблема изчезна. При мерене с манометър имаше перфектно налягане.Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.
Коментар
-
Re: Bravo 1.6 прегряване и светеща лампа за масло
Аз имах абсолютно същия проблем, като изключим проблема с датчика за температурата !!Карам с един вид масло игат 15 /40 !При мен беше от вида на маслото - уж сипах по-хубаво статоил 15 /40 ,но започна да мига по описания от теб начин!!!След като смених маслото вече нямам такъв проблем !!haz написа:Здравейте колеги!Карам Браво 1.6 бензин. Преди време имах проблем с лампата за маслото, която почваше леко да примигва след около 10-15 км градско каране, която колата загряваше до работна температура. При спиране на светофар или в задръстване и падане на оборотите под 900 лампата за маслото започваше да примигва. Когато дам малко газ или потегля примигването спираше. Смених маслото и след известно време проблема изчезна. Вчера пак ме изненада в едно адско задръстване, но този път освен че замига лампата за маслото, стрелката на датчика на температурата се качи в червената зона на H. Много се стреснах и помислих, че ще избие антифриза и отбих. Изгасих колата и отворих капака - антифриза си беше на ниво и не се усещаше да е прегряла колата. След това като я палех стрелката за температурата се позиционираше на средата, но след около минута работа се качваше горе в H зоната. Преди време борихме проблема с майсторите, сменяхме масления филтър. Отваряхме и маслената помпа за да се види какво е налягането на маслото и всичко беше ок. Обаче сега неясно от къде се появява пак проблема. Посъветвайте ме какво да гледам? Пак ли да сменявам маслото и филтъра (не са минали 10000 км)? Датчика за температурата ли може да е сдал багажа?Мерси за отговорите ви!ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org1+1=2
Коментар
-
Уреда за темемпературата се държи доста странно. Например често пъти ми се случва когато се спускам по наклон на скорост (например от Предел към Симитли) от средата стрелката да падне долу все едно току що съм запалил колата. Случи ми се преди няколко седмици когато навън беше доста студено. Склонен съм да повярвам, че двигателя наистина изстина, понеже парното спря да духа топло и буквално замръзнах. Като свърши спускането и започнах да давам повече газ датчика върна стрелката на средата и парното пак задуха топло. Нормално ли е да се получава такова изстиване при спускане?eh4ev07 написа:Провери си масата на двигателя- особенно щом не е прегряла а уреда ти показва точно това.
Коментар
-
Термостата ти е за смяна!haz написа:Уреда за темемпературата се държи доста странно. Например често пъти ми се случва когато се спускам по наклон на скорост (например от Предел към Симитли) от средата стрелката да падне долу все едно току що съм запалил колата. Случи ми се преди няколко седмици когато навън беше доста студено. Склонен съм да повярвам, че двигателя наистина изстина, понеже парното спря да духа топло и буквално замръзнах. Като свърши спускането и започнах да давам повече газ датчика върна стрелката на средата и парното пак задуха топло. Нормално ли е да се получава такова изстиване при спускане?eh4ev07 написа:Провери си масата на двигателя- особенно щом не е прегряла а уреда ти показва точно това.
Коментар
-
Е кое му е нормалното?Дали е бензин или дизел какво е значението,изтива до момента на затваряне на термостата т.е. 80-85гр зависи на колко започва да отваря,само Че Защо в движение си държи 90гр.От въздушната струя пак трябва да изтиваlubo_Y10 написа:Нормално, особено на бензин.Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар