Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.6 не пали
Collapse
X
-
Re: 1.6 не пали
Помпата може да се чува, че бръмчи, ама дали качва е въпросът.Извади единия край на маркуча (на входящия бензин. на дросела, карбуратора) и някой да даде на контакт. Ако идва гориво значи, бензиновата помпа си е наред. Виж свещите. Да не би да си задавил колата като си давал газ, докато си се опитвал да запали. Има ли ток на свещите? Провери! Извади едната шлака на някой от цилиндрите сложи една свещ (допри я до двигателя например), хвани някой приятел да върти на стартера и гледай дали хвърля искра.Но първо помоли някой комшия да те закачи да те дръпне. Може да е просто задавена. Успех.durex_a написа:Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи
Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
-
Re: 1.6 не пали
Колата е седяла повече от 4 дена дори и да е била задавена трябвало да се оправи вече според мен , пак не пали .. друг е проблема сега ще опитам с маркучитеfast_ghost написа:Помпата може да се чува, че бръмчи, ама дали качва е въпросът.Извади единия край на маркуча (на входящия бензин. на дросела, карбуратора) и някой да даде на контакт. Ако идва гориво значи, бензиновата помпа си е наред. Виж свещите. Да не би да си задавил колата като си давал газ, докато си се опитвал да запали. Има ли ток на свещите? Провери! Извади едната шлака на някой от цилиндрите сложи една свещ (допри я до двигателя например), хвани някой приятел да върти на стартера и гледай дали хвърля искра.Но първо помоли някой комшия да те закачи да те дръпне. Може да е просто задавена. Успех.durex_a написа:Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи
Коментар
-
Re: 1.6 не пали
Опитай на бутане колега ако тогава не стане пробвай дали качва бензин, и виж дали има искра.durex_a написа:Колата е седяла повече от 4 дена дори и да е била задавена трябвало да се оправи вече според мен , пак не пали .. друг е проблема сега ще опитам с маркучитеfast_ghost написа:Помпата може да се чува, че бръмчи, ама дали качва е въпросът.Извади единия край на маркуча (на входящия бензин. на дросела, карбуратора) и някой да даде на контакт. Ако идва гориво значи, бензиновата помпа си е наред. Виж свещите. Да не би да си задавил колата като си давал газ, докато си се опитвал да запали. Има ли ток на свещите? Провери! Извади едната шлака на някой от цилиндрите сложи една свещ (допри я до двигателя например), хвани някой приятел да върти на стартера и гледай дали хвърля искра.Но първо помоли някой комшия да те закачи да те дръпне. Може да е просто задавена. Успех.durex_a написа:Здр. колата е браво остана без бензин ,налях и 4 литра запали изместих я пред блока /200метра/ след 2 дена реших да ида до бензинсотанция ,не пали пак с шишето още 4 и сега още не иска ? Бензионвата помпа се чува че бръмчи ,с газ /от педала/ пак не иска тръгва да замърква и пак умира . Идеи
Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
Коментар
-
напълно вероятноdurex_a написа:Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
Коментар
-
Ами, най добре е да замериш налягането от бензиновата ти помпа с уред. Отколкото да дадеш пари за нова и после да се окаже, че не е от помпатаdurex_a написа:Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
... Иначе от това, което казваш...ми се струва, че е помпата. В смисъл то не трябва да "цика" като през спринцовка, защото отвора е доста по голям. Бих те посъветвал да замериш налягането. За да не си даваш парите на вятъра. Тя и мойта помпа не хвърля кой знае каква силна струя, но си върши работата (засега).
Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
Punto. 1.2 16v. 86hp+
Коментар
-
За жалост нямам с какво да замеря , помпата ще я купя от колега за малка сума ,тя рано или късно ще ми трябва /според менfast_ghost написа:Ами, най добре е да замериш налягането от бензиновата ти помпа с уред. Отколкото да дадеш пари за нова и после да се окаже, че не е от помпатаdurex_a написа:Имам въпрос , развих маркучите при подаване на контакт потича бензин ,но не е силно насочена струя до колкото разбрах помпата трябва да прави 3 бара налягане а това ми се струва доста малко ? Възможно ли е просто помпата да не прави това налягане и за това да не и достига бензин за да запали? Тръгва да запалва и пак започва да върти
... Иначе от това, което казваш...ми се струва, че е помпата. В смисъл то не трябва да "цика" като през спринцовка, защото отвора е доста по голям. Бих те посъветвал да замериш налягането. За да не си даваш парите на вятъра. Тя и мойта помпа не хвърля кой знае каква силна струя, но си върши работата (засега).
/ така че няма да хартиса предполагам .Мен ми се струва че ако не е помпа ще е някой адски голяма дреболия на която доста ще се смея /от личен опит го казвам/п.с. Само за последното. Преди 3 години правихме основен ремонт на двигателя на типото ни заради една гарнитура на главата така че няма да се учудя и тук да е нещо глупаво !!!
Коментар
-
Колега,коя година е колата? Ако си с метални колектори,то трябва да имаш бензинов филтър.Според мен е доста вероятно поради свършване на бензина всичките мизерии от резервоара да са отишли във филтъра и да са го задръстили.От там имаш намален дебит и няма палене.Освен това,ако е имало вода и е замръзнала във филтъра....Така или иначе,ако не си сменял филтър можеш да започнеш с това. мисля,че помпата може да се замери и по дебита,който дава за определено време.По спомен съм чел някъде колко трябва да е дебита,но не помня стойности. Според мен започни с констатиране на проблема и след това купуване на части.Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
-
96-та е колата колега , сподели къде се намира филтъра ?dudulia написа:Колега,коя година е колата? Ако си с метални колектори,то трябва да имаш бензинов филтър.Според мен е доста вероятно поради свършване на бензина всичките мизерии от резервоара да са отишли във филтъра и да са го задръстили.От там имаш намален дебит и няма палене.Освен това,ако е имало вода и е замръзнала във филтъра....Така или иначе,ако не си сменял филтър можеш да започнеш с това. мисля,че помпата може да се замери и по дебита,който дава за определено време.По спомен съм чел някъде колко трябва да е дебита,но не помня стойности. Според мен започни с констатиране на проблема и след това купуване на части.
Коментар
-
Отзад до резервоара в дясно,гледано отзад,под една пластмаса е.Освен това градски,що не и сложиш поне още 10 литра и пак да пробваш.При мен беше станало така като при теб-слагам 4-5 литра и само препалваше.Сложих 10 и след малко въртене запали.Пробвай първо това!durex_a написа:96-та е колата колега , сподели къде се намира филтъра ?dudulia написа:Колега,коя година е колата? Ако си с метални колектори,то трябва да имаш бензинов филтър.Според мен е доста вероятно поради свършване на бензина всичките мизерии от резервоара да са отишли във филтъра и да са го задръстили.От там имаш намален дебит и няма палене.Освен това,ако е имало вода и е замръзнала във филтъра....Така или иначе,ако не си сменял филтър можеш да започнеш с това. мисля,че помпата може да се замери и по дебита,който дава за определено време.По спомен съм чел някъде колко трябва да е дебита,но не помня стойности. Според мен започни с констатиране на проблема и след това купуване на части.Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
Щото вече ме запомниха на бензиностанциятаtipo33 написа:Отзад до резервоара в дясно,гледано отзад,под една пластмаса е.Освен това градски,що не и сложиш поне още 10 литра и пак да пробваш.При мен беше станало така като при теб-слагам 4-5 литра и само препалваше.Сложих 10 и след малко въртене запали.Пробвай първо това!
и ме е срам .Тоест филтъра се намира при бензиновата помпа ?
Коментар
-
Филтърът се намира пред задна дясна гума. "Скрит" е над една пластмаса, която се сваля като развиеш 5-6 рапидки.durex_a написа:Щото вече ме запомниха на бензиностанциятаtipo33 написа:Отзад до резервоара в дясно,гледано отзад,под една пластмаса е.Освен това градски,що не и сложиш поне още 10 литра и пак да пробваш.При мен беше станало така като при теб-слагам 4-5 литра и само препалваше.Сложих 10 и след малко въртене запали.Пробвай първо това!
и ме е срам .Тоест филтъра се намира при бензиновата помпа ?Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Сложи още бензин и ще запали, малко трудно първия път. Не се занимавай с друго, без да си пробвал с повече бензин първо. И при мен беше глътнала въздух и първото палене беше мъка. Но с 15л в резервоара запали сравнително лесно и започна да се чува едно отчетливо чукане за около минута, може би от минаването на въздуха през дюзите. Следващите 1-2 паления за деня бяха малко по трудни - от първия път си палеше вече, но трябваше да се задържи на контакт 2-3 секунди. После вече всичко си беше нормално.Същото ми се е случвало и с друга кола. Бях оставил Clio-то без бензин, но то после запали много по-трудно. При него на място нямаше начин и се наложи да го дърпаме.
Коментар
-
Ако е от помпа или филтър проблемът трябва да се реши утре, тоест утре ще пиша какво е станалоСамо да вметна помпата я вземам за 20лв. за това не е чак такъв проблем /предвид цената нова ,за това иначе 20лв са си 20лв/Но като следя една друга тема и гледам цени на горивата дори и да запали има доста да седи пред блока
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар