Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Типото ПРЕГРЯ!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Типото ПРЕГРЯ!

    Типото ми е 1,6 карбуратор 92г.,както знаете от предните ми постове.Днес скъсах аксесоарния ремък и колата прегря за секунди.Ремъка е FLENOR и е на три седмици.Не беше пренатегнат,нито хлабав.Предполагам скъсването е поради дефект в ремъка.Случи се така-чакам на голямо русенско кръстовище,колата е на 90 градуса,тръгвам и прас-светна лампата за акумулатора.Веднага разбрах какво става,но нямаше как да спра веднага,защото трябваше да се изтегля от кръстовището.Отбих след 30 метра,влязох в парвата пресечка и изгасих колата.Всичкото това от скъсването до изгасянето на двг става по моя преценка за около 60-70 секунди.Погледнах температурата -110 градуса -на едно деление от червения сектор(този който има типо agt,знае точно за какво говоря).Извадих от багажника стария ремък,веднага го сложих и запалих колата.Температурата за около 30 секунди спадна до 90 градуса.Общо взето колата е стояла на около 100-110 градуса около 3 минути(засякох по часовника нарочно).После я карах около 20 км и всичко изглеждаше наред.Искам вашето мнение колеги,защото до сега не ми се е случвало,дали съм изкривил главата или повредил гарнитурата и за това време.Зная що годе какви са симптомите на това-прегряване,вода в маслото,масло във водата,намаляващ антифриз и т.н.За сега нямам такива неща,но един съсед ми каза,че може да се проявят чак след 2000-3000 км .Това според вас вярно ли е?П.П.:Двигателя е 159.А3000.......,LPG
    Fiat Brava 1.2,16в

    #2
    Според мен нищо не е станало. Карай си спокойно и провери дали не надува маркучите само
    Fiat Coupe 16V Turbo

    Коментар


      #3
      sa_sho написа:
      Според мен нищо не е станало. Карай си спокойно и провери дали не надува маркучите само
      Колега благодаря за бързия отговор-проверих ги нормално меки са дори и след продължително форсиране......дано си прав
      Fiat Brava 1.2,16в

      Коментар


        #4
        Днес отново я карах доста градско и се държи добре-масло и антифриз са ок количествено и качествено,не грее и не надува гумените съединения ,но се тревожа да изляза извън града,че в тоя студ и с това малко дете,ако вземе да се скапе направо не ми се мисли.А моя съсед вика да чакм,"след 2000-3000 шъ съ ръзбире" .То това значи поне три месеца да се побърквам в очакване ...Хайде напишете нещо,според вас имам ли причина за тревога,че да я отварям докато не е станала по-голяма беля.Това ще бъде третия такъв двг който ще отворя сам и не ми пука,ама то са си средства...
        Fiat Brava 1.2,16в

        Коментар


          #5
          Абе споко бе аз мойто съм го виждал на 130 гр. Беше се получил някъв огромен въздушен джоб. Тогава я караше баша ми и имаше метан и при отвиване на капачката изби яко пара и температурата падна моментално на 110 и после се нормализира! А от тогава бая километри са и навъртяни че даже и на състезание ходи и помпата все още не е сменяна! :DКарай си и си свиркай!
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            xctr написа:
            Абе споко бе аз мойто съм го виждал на 130 гр. Беше се получил някъв огромен въздушен джоб. Тогава я караше баша ми и имаше метан и при отвиване на капачката изби яко пара и температурата падна моментално на 110 и после се нормализира! А от тогава бая километри са и навъртяни че даже и на състезание ходи и помпата все още не е сменяна! :DКарай си и си свиркай!
            Да де ама при мен не е имало доста време никаква циркулация на антифриза и си мисля,че вътре между цилиндрите е "светнало".
            Fiat Brava 1.2,16в

            Коментар


              #7
              провери дали надува по следния начин,развиваш капачката на разширителния съд,гледай антифриза и същевременно подавай газ,ако докато даваш газ антифриза започне да бълбука и да се качва нагоре може и да имаш проблем.На другата ми кола Шкода 120л и се е случвало да достига 110 градуса,но в момента нищо и няма.
              Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

              Коментар


                #8
                Доколкото разбирам даже не си я вкарал в червената зона - какъв е проблема тогава?
                The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                Коментар


                  #9
                  ivailo rachev написа:
                  провери дали надува по следния начин,развиваш капачката на разширителния съд,гледай антифриза и същевременно подавай газ,ако докато даваш газ антифриза започне да бълбука и да се качва нагоре може и да имаш проблем.На другата ми кола Шкода 120л и се е случвало да достига 110 градуса,но в момента нищо и няма.
                  Ми то си се движи водата в казанчето,но предполагам,че е нормално,все пак водата си циркулира.Бълбукане няма.
                  Fiat Brava 1.2,16в

                  Коментар


                    #10
                    трябва да бълбука и да се вдига нагоре,да иска да излиза,но щом не бълбука си карай и си свиркай.
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар


                      #11
                      ...... и съвсем малки балончета като да извират от долу. Мойта бегачка я разбрах чак след 10 000 км. че съм я купил с тръгнала гарнитура. Тогава почна за 12 часа престой да пълни цилиндър.
                      LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
                      ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс

                      Коментар

                      Working...
                      X