Регулатор втора ръка е нож с две остриета. Дано се сваля лесно при теб.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Регулатор на налягането на горивото
Collapse
X
-
За тая цена си струва риска, просто сутрин когато е стояла колата не пали от раз, ако задържа на контакт и подкачи гориво си пали и после около 10 2-3 минути се дави колата а и другото сранно нещо е че бензина ми си изчезва доста мистериозно, въпреки че не карам колата кой знае колко, само събота и неделя - 100-150км. бензина просто изчезва, като заредя в месеца за 20лв. и стрелката просто слиза на долуууууууу.riewsofia написа:Регулатор втора ръка е нож с две остриета. Дано се сваля лесно при теб.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Работа за 5 минути. Единствено трябва да се внимава да не се нарани керамиката от вътрешната страна на рейката.Synthy написа:Сваля се много лесно. С права отверка и думата "майка"
даже рейката мисля че няма нужда да сваляш, тя е на много удобно място
Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Регулатора е в мен, но не съм го сменил. С новия термо датчик е същата работа, остава да сменя термодатчика на главата. Освен да е от него вече не знам какво може да е.nedialko- написа:дай ще го сменим, лесно става, как е с новия датчик за водат а
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Е аде, ама пусто ме време и нужда от сън. Тая вечер ще си поиграя малко след като изкъпем малкия звяр.Synthy написа:Е па смени го де, за какво си го взел, да ти тежи само в джоба ли
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Кабела не го знам къде е
А кой от двата термодатчика казва на екуто каква горивна смес да проготвя, тоя на главата или тоя на термостата. Направо се побърквам вече с това палене сутрин на студено. Имам едни съмнеия че с регулатора нямада се оправят нещата.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Не е вярно! Винаги като ми падне 1,8 специално пробвам и до сега не съм видял на някое 1,8 Браво,Брава, Мареа стрелката да се влияе от датчика на термостата. На всички (включително и моята) като откачиш кабела на датчика на главата и стрелката се нулира.П.П. Преди около 2 месеца имаше същия спор и автора на темата ..не си спомням името на колегата от Люлин с Мареа 1,8 седан синя, дойде пред нас и му демонстрирах и даже я вързахме на FES така и така е дошъл да видим има ли нещо.... та ако той чете темите може да потвърди. Пак имаше подвеждащи отговори и за това директо му казах да дойде и да му покажа. Това е. При Ланча може да е друго, но тук не става въпрос за това.Synthy написа:Този на главата. На термостата датчика е за таблото.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар