Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 не иска да запали на стартер.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 не иска да запали на стартер.

    Здравейте колегиМоля за помощ, че вече се отчаях и не знам какво да правя...Проблема ми е следния: Карам си вечерта колата всичко идеално. На сутринта въртя ключа и не иска да запали... стартера се скъсва от въртене обаче не искаааа... и от там се почна. Свалих въздушния филтър свалих свещите изчистих ги, завъртях без филтъра и гледам се чува пукот и огън през дросела. (Викам си, тая е прехвърлила сигурно зъб на агренажа.)Дойде един майстор, да види какво е положението:Каза че може да е прехвърлила зъб и заради това да го прави. Замери компресията на цилиндрите да види дали няма изкривен клапан, обаче нямашееее... показа 12 на всички, каза че е добре.Зацепихме ремъка, и се почна. Смених бобина, колата неще да пали, смених кабелите... пак неще... смених свещите... отново не иска... смених стартера... еми пак не запали.... Странното е че като бутнах колата в 2 метра разтояние запали от раз. и двигателя си работи перфектно (без филтър) само че угасна... Ходих на диагностика, закачихме я на комп, показа всичко точно. нема грешки. После я закачихме на някаква машина дето мери смущения. При стартиране на двигателя има мн смущения и обърква реда на изкрата на цилиндрите... каза ми майстора от стартера може да е... смених го... обаче не е от негоооо.... сега вика че било от импулсния датчик долу на коленовия вал. Да обаче ако не работи датчика няма да има искри на свещите. И колата защо пали на бутане а на стартер не иска ? Моля ви, ако някой знае да каже, защото хвърлих сума ти пари в тая кочина, и няма признаци да се оправи, а без колата е мн тъжна история Благодаря предварително на отзовалите се.
    Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
    Punto. 1.2 16v. 86hp+

    #2
    Може да е нещо просто, пробва ли я с друг акумулатор.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #3
      Провери си акумулатора. Имах подобен проблем с пунто 1,1 само че моето палеше по нqкой път. Оказа се че са ми окъсили две от клетките на акумулатора и напрежението е паднало на 9.5 волта. Стартера ще се скъса от въртене ама нqма палене.

      Коментар


        #4
        Провери си акумулатора. Имах подобен проблем с пунто 1,1 само че моето палеше по нqкой път. Оказа се че са ми окъсили две от клетките на акумулатора и напрежението е паднало на 9.5 волта. Стартера ще се скъса от въртене ама нqма палене.

        Коментар


          #5
          biankov написа:
          Провери си акумулатора. Имах подобен проблем с пунто 1,1 само че моето палеше по нqкой път. Оказа се че са ми окъсили две от клетките на акумулатора и напрежението е паднало на 9.5 волта. Стартера ще се скъса от въртене ама нqма палене.
          Колега пробвал съм и с друг не пали
          Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
          Punto. 1.2 16v. 86hp+

          Коментар


            #6
            Изчистил съм клеми, всичко... прегледах масите по колата... възможно ли е да е датчика на коляновия вал?
            Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
            Punto. 1.2 16v. 86hp+

            Коментар


              #7
              Не. Ако е датчика би трqбвало и на бутане да не пали.

              Коментар


                #8
                п

                възможно е дае от дачик коланов вал.често мисе е случвало от този дачик колата да пали от бутане а данеиска от стартер.на диагностиката трябваше да забележите дали отчита оборотите докато върти стартера
                тел.0897943620

                Коментар


                  #9
                  КОЛЕГА, :D скоро имах такъв проблем, станах ЛУД !!! - Оказа се контактният ключ !!!-КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР РАЗПАДА ВЕРИГАТА ЗА ПОДАВАНЕ НА ТОК КЪМ КОМПюТЪРА НА КОЛАТА, ЗАТОВА КАТО Я ТИКНЕШ ПАЛИ ОТ РАЗ И ЗАТОВА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ХВАНЕ С ДИАГНОСТИКА, ВПРОЧЕМ С ДИАГНОСТИКА ШЕ СЕ ХВАНЕ АКО СЕ НАБЛюДАВАТ ’ РЕАЛНИТЕ СТОЙНОСТИ’ - КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР НА РЕАЛНИ СТОЙНОСТИ ШЕ ИЗПИСВА ЧЕ НЯМА ВРЪЗКА С ECU !!! Както и да е оправих се само с замяна на ключа. НАПРАВИ СЛЕДНОТО : ДАЙ НА КОНТАКТ И С КАБЕЛ ПОДАЙ + КЪМ ТЯГОВОТО РЕЛЕ НА СТАРТЕРА-/ ИЗХВЪРЛЯЧА/ КОЛАТА ТРЯБВА ДА ЗАПАЛИ!!! Има и решение без да сменяш ключа, - слагаш копче за стартера!!! Успех!!!

                  Коментар


                    #10
                    ianbibian написа:
                    КОЛЕГА, :D скоро имах такъв проблем, станах ЛУД !!! - Оказа се контактният ключ !!!-КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР РАЗПАДА ВЕРИГАТА ЗА ПОДАВАНЕ НА ТОК КЪМ КОМПюТЪРА НА КОЛАТА, ЗАТОВА КАТО Я ТИКНЕШ ПАЛИ ОТ РАЗ И ЗАТОВА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ХВАНЕ С ДИАГНОСТИКА, ВПРОЧЕМ С ДИАГНОСТИКА ШЕ СЕ ХВАНЕ АКО СЕ НАБЛюДАВАТ ’ РЕАЛНИТЕ СТОЙНОСТИ’ - КОГАТО ВЪРТИШ НА СТАРТЕР НА РЕАЛНИ СТОЙНОСТИ ШЕ ИЗПИСВА ЧЕ НЯМА ВРЪЗКА С ECU !!! Както и да е оправих се само с замяна на ключа. НАПРАВИ СЛЕДНОТО : ДАЙ НА КОНТАКТ И С КАБЕЛ ПОДАЙ + КЪМ ТЯГОВОТО РЕЛЕ НА СТАРТЕРА-/ ИЗХВЪРЛЯЧА/ КОЛАТА ТРЯБВА ДА ЗАПАЛИ!!! Има и решение без да сменяш ключа, - слагаш копче за стартера!!! Успех!!!
                    Опитах колега, явно проблема е друг Днес ще меря с мултицет импулсния датчик да видиме какво съпротивление и волтаж ще даде... мн ме съмнява дали в него не е проблема
                    Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
                    Punto. 1.2 16v. 86hp+

                    Коментар


                      #11
                      Колега, миналата година с един приятел се бяхме сблъскали с този проблем, върти, върти и неиска да пали! Става въпрос обаче за Lancia Kappa. Нямаше изкри на свещите и НЕ палеше и с бутане... все пак се оказа въпросния датчик на коляновия вал, опитай и ти!! Само не разбрах: Ти имаш ли изкри на свещите?
                      Lancia Lybra '00 1.8 140hp

                      Видеорегистратори

                      Коментар


                        #12
                        Колега, да не би да върти само стартера, без двигателя? На диагностиката как я запалихте? Там би трябвало да ти открият проблема, ако си разбират от работата.

                        Коментар


                          #13
                          dimaldim написа:
                          Колега, миналата година с един приятел се бяхме сблъскали с този проблем, върти, върти и неиска да пали! Става въпрос обаче за Lancia Kappa. Нямаше изкри на свещите и НЕ палеше и с бутане... все пак се оказа въпросния датчик на коляновия вал, опитай и ти!! Само не разбрах: Ти имаш ли изкри на свещите?
                          Да... имам
                          Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
                          Punto. 1.2 16v. 86hp+

                          Коментар


                            #14
                            Black Phoenix написа:
                            Колега, да не би да върти само стартера, без двигателя? На диагностиката как я запалихте? Там би трябвало да ти открият проблема, ако си разбират от работата.
                            Колега върти двигателя опитва се да запали обаче сякаш има грешна центровка и изкарва охън през дросела... На бутане я запалихме и я закачихме на диагностиката. колата спеше направо... но не показа никакви грешки...
                            Продавам части след суапа: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?p=969475#969475
                            Punto. 1.2 16v. 86hp+

                            Коментар


                              #15
                              ако на бутане пали веднага със сигурност някъде губи ток/или пада напрежението и компа на колата не заработва/ при подаване на стартер .И затова диагностиката не запечатва грешки! Ако обаче на бутане не пали веднага наистина може да е датчика . Датчика се мери най-точно с осцилоскоп възможно е при въртене на стартер ако е повреден понеже оборотите са ниски да не реагира адекватно? Измерете все пак ако не ви мързи захранванията на компютъра има ги описани в аутодата , ако нямате 6те ти ги дам по номера и цветове. Казва6 обаче че имаш искра на свеща???? значи не е пад на напрежение при компютъра- той управлява и дюзите и бубините????? Най- вероятно е датчика и затова гърми???Успех!

                              Коментар

                              Working...
                              X