Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги-проблем със Браво 1.6 16 v -98 г

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги-проблем със Браво 1.6 16 v -98 г

    Привет на всички!От известно време имам доста грижи с тоя моят шампион бравото :D След смяна на воден радиатор и термостат нещата се подобриха,но сега започна да губи антифриз.Преди смяната беше загряла няколко пъти но не до червеният сектор а 3 деления над средата.Ходих на сервиз и ми направиха тест с някакъв химикал...тестът показа че има вероятност да е гарнитура на главата на 99%.И така сега се чудя дали да я вкарвам в бокса за смяна на гарнитура или може причината да е в нещо друго.Течове по двигателя няма ,маслото е наред но забелязах че колата загуби малко мощност.Ако някой има някаква идея Моля да сподели.

    #2
    ти почти сам си си отговорил освен,ако не се надяваш на този 1%.
    Fiat 1.4 12V
    Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
    Да си втори значи да си първи сред загубилите.
    Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

    Коментар


      #3
      Точно на него се надявам,понеже я вкарах за смяна на Ланда Сонда...но след смяната колата няма промяна

      Коментар


        #4
        Обезвъздушена ли е добре.Виж да няма теч отнякъде(радиаторчето на парното например,връзките на новият радиатор) макар,че от теч не би трябвало да губи мощност.Ти защо смени радиатор и термостат?
        Fiat 1.4 12V
        Не е важно колко струва,важното е да е евтино.
        Да си втори значи да си първи сред загубилите.
        Четири часа разглобяване и ровене ми спестява двайсе минути четене

        Коментар


          #5
          Понеже загряваше 3 деления над средата,смених термостат...загряването продължи но не толкова над средата.И накрая изби от радиатора от две места,това наложи смяната със нов (италиански не оригинален).Смениха го в сервиз не вярвам да има теч от там.

          Коментар


            #6
            99% гаранция, повече от това, здраве му кажи. Все пак има сигурни признаци за диагностициране на пукната глава/блок. Един от тях е именно твоя - няма течове, но антифриза изчезва. Всъщност той не изчезва, излиза през ауспуха.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Ясно колега,няма отърване от сервиза Тъкмо да сменят и останалите уплътнители и гарнитура на колектори и прочие

              Коментар


                #8
                и да ти сменят и водната помпа
                Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
                Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша

                Коментар


                  #9
                  па и на мен ми загрява и тече ама каде тече незнам гледал сам я и ако кажете някой сервиз каде да си направя тая химикална диагностика ще съм много доволен.Имам загуба на мощност и мисля че и аз съм за гарнитура..
                  АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
                  Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.

                  Fiat 1100L 42г.

                  Коментар


                    #10
                    Загрява ти при трафик нали?Най-вече на 1-ва и 2-ра скорост спри тръгни ....Най-вероятно е от водната помпа,ако нямаш течове по охладителната система.Аз понеже смених всичко датчик , термостат ,реостат и радиатор.Но пак загрява при трафик а сега е зима ...а лятото направо не ми се мисли.Решението е както колегата по-нагоре написа водна помпа.Не съм много вещ ,но загубата ти на мощност може да е от кабелите на свещите или самите свещи.Поне вчера ги чистих и колата се държеше доста добре,но няма да се размина само със почистване трябва нови.А за този тест със химикал не знам къде има във София , пробвай където имат компютърна диагностика не е задължително да е на Фиат Сервиза ще те скастрят яко там.

                    Коментар

                    Working...
                    X