Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

светеща червена лампа (наподобяваща инжекцион)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    светеща червена лампа (наподобяваща инжекцион)

    Колеги колата ми е Браво 2.0 преди тази лапма (за инжекциона) светеше когато карам колата по инерция или при работа на място за поне 30-40 сек. и светва подавам газ и изгасва преди 2,3 дни светна и от тогава не е изгасяла.Паля, гася, изтива пак паля и все си свети.Освен диагностика някакви предложения.Според мен е възможно да е някоя от бобините защото като е много студено като я запалч 3 ,4 мин прекъсва като работи след като мине 3,4 мин се оправя и си работи перфектно.
    Bravo HGT 2.0 20V

    #2
    Ами колкото и да не ти се иска, диагностика е единственото и най-смислено нещо в случая

    Коментар


      #3
      Колега,така като чета симптомите си мисля за проблем в ламбда сондата,но все пак наистина най-добре диагностиката ще каже.При моето браво беше така-след изфорсирване изгасваше,тъкмо я бях взел и хич не му мислих и смених сондата с нова и без това беше оригиналната.След смяната се оправи.Но за да не трошиш пари напразно първо я диагностицирай.Успех!
      Fiat Brava 1.2,16в

      Коментар


        #4
        Мда, сигурно ламбдата заминава
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #5
          а какви полседствия може да има ако си я карам така и дали въобще може да има, понеже си върви и работи перфектно дори в това студено време.
          Bravo HGT 2.0 20V

          Коментар


            #6
            Няма икономия Повишен разход е ефекта ако е тя
            '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
            '97 Coupe 16VT 262WHP+

            Коментар


              #7
              vintiliran написа:
              а какви полседствия може да има ако си я карам така и дали въобще може да има, понеже си върви и работи перфектно дори в това студено време.
              братле аз карах така и сега като настъпя газта половината ход на педала е празен. мислех че, е от ДЕБИТОМЕР защото като го откача и гаснеше лампата но днес смених дебитомера отначало угасна въпросната лампа и вървеше колата добре ходих на диагностика след като го смених нямаше грешки и вечерта след известно каране проблема с газта и лампата се върнаха и вече не зная какво да правя

              Коментар


                #8
                Edward93 написа:
                vintiliran написа:
                а какви полседствия може да има ако си я карам така и дали въобще може да има, понеже си върви и работи перфектно дори в това студено време.
                братле аз карах така и сега като настъпя газта половината ход на педала е празен. мислех че, е от ДЕБИТОМЕР защото като го откача и гаснеше лампата но днес смених дебитомера отначало угасна въпросната лампа и вървеше колата добре ходих на диагностика след като го смених нямаше грешки и вечерта след известно каране проблема с газта и лампата се върнаха и вече не зная какво да правя
                Колега ти си археолог,от къде я изкопа тая стара тема :D Така по въпроса ти,щом първоначално след смяната на дебитомера е изгаснала лампата значи ЕКУ-то не е записало грешки,за това на диагостиката нищо не е излязло,но сега отново това е единствения вариант да разбереш за какво иде реч като се закачи пак на компа.
                Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                Коментар


                  #9
                  ivailo rachev написа:
                  ,но сега отново това е единствения вариант да разбереш за какво иде реч като се закачи пак на компа.
                  Ама наблегни на параметрите който показва, не на записаните грешки
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    S_BANKOV написа:
                    ivailo rachev написа:
                    ,но сега отново това е единствения вариант да разбереш за какво иде реч като се закачи пак на компа.
                    Ама наблегни на параметрите който показва, не на записаните грешки
                    +1 Точно,запиши стойностите,които дава ламбдата и ги пусни тук да ти кажем дали работи нормално.
                    Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                    Коментар

                    Working...
                    X