Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

мареа 2.0 не пали на загрят двг

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    мареа 2.0 не пали на загрят двг

    привет колеги потърсих в темите за сходни проблеми но не открих кои знае какво, и ако повтарям някоя тема моля за извинение. Проблемът е следния: от няколко дена наблюдавам следната тенденция - сутрин пали без проблем но ако спра някаде загася след като е загряла вече и до там. неще да запали и неще даже и на скорост пробвах да запаля ама не стана. След кратко умуване 5-10 мин проверих всичко за което се сетих и не намерих никаде никакъв проблем и опитах пак и колата запали без да се замисли . та единственото сигурно нещо е че имам някакъв проблем , който се проявява само при загрят автомобил и се притеснявам че отказите да пали зачестяват а тепърва става студено. другото нещо е че не ми светят никакви лампички инжекции спринцовки итн. та си мислих ако е голям проблем би трябвало да ми светне някои индикатор.Че ще се ходи на диагностика то е ясно , но все пак още някое компетентно мнение(предположение) не бими било излишно
    weekend hlx 2.0 20v

    #2
    Не мога да претендирам за компетентно мнение, но понеже и аз като купих колата имах абсолютно същия проблем, ще си кажа моя случай.Малко след като я купих започна да проявява същите като описаните от теб симптоми.След смяна на акумулатор вече 2 години нямам никакви подобни проблеми.Не знам при теб как са нещата с акумулатора, но не е лошо да го провериш.

    Коментар


      #3
      ами лошото е че е нов на 1 година е не ми севярва да е акумолатора защото като неиска да пали си въртя стабилно на акумолатора дори и по нанадолно пробвах без резултат докато не я оставих за 10-на минути да почине и тогава запали без никакъв порблемот раз
      weekend hlx 2.0 20v

      Коментар


        #4
        90% си мисля за датчик колянов вал
        '93 Tipo 1.8 16V 138hp++?
        '97 Coupe 16VT 262WHP+

        Коментар


          #5
          S.W.A.T. написа:
          90% си мисля за датчик колянов вал
          Напълно подкрепям S.W.A.T. само този датчик е И на мене ми е правил тези проблеми
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #6
            мерси за предположението ще го имам в предвид като отида на диагностика ,но в този ред на мисли искам да попитам :дали ще го покаже като грешка или нещо такова ако, в момента на диагностиката колата си пали нормално. защото се притеснявам че като отида до някой сервиз и колата магически се оправя самичка и хората в сервиза ми казват всичко е ок. да ама не аз си знам че не е .
            weekend hlx 2.0 20v

            Коментар


              #7
              Когато не иска да пали ,стартерът върти ли леко или все едно няма ток в акумулатора.
              FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

              Коментар


                #8
                върти колега яко , стартера варти но все едно няма гориво на сухо си върти.но това за сега го прави от верме на време за две седмици 4 пъти
                weekend hlx 2.0 20v

                Коментар


                  #9
                  Датчик колянов вал
                  Bravo 1.2 16v
                  Lancia Dedra 1.8 16v
                  Suzuki GSXR250R

                  Коментар


                    #10
                    PREDATORst написа:
                    Датчик колянов вал
                    Категорично и аз съм за това.
                    FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                    Коментар


                      #11
                      немога да запаля-помощ

                      Моята Марийка 2.0/155/20 неиска да запали-няма ток при свещите и дюзите-моля за съвет Възможно ли е и при мен този датчик да е проблема?

                      Коментар


                        #12
                        Колеги,Аз имам горе долу същия проблем... На загрят двигател, много често не пали. Върти леко все едно няма акумулатор. ОБАЧЕ, сутрин (при сегашните студове) пали без проблем. Вечер като си тръгвм от работа също си пали. Вчера дори леко я задавих и се наложи да въртя доста време и накрая си запали. Да разбирам, че акумулатора си е ОК, освен това е почти нов. Дани389, струва ми се, че това ти е познато?В общи линий като спра някъде за няколко минути, след това не пали. Разбирайте, че по бензиностанциите само с бутане става...Надявам се на помощ и да не е нещо сериозно, понеже току що смених разпределителен вал, в събота ще сменям предни носачи и гърнета и този проблем с паленето вече ми идва в повече...Колата ми е Брава 1.4 12V 97’Предварително благодаря!
                        FIAT Brava SX 97' 1.4 12V

                        Коментар


                          #13
                          ...

                          Датчика на коляновия вал със сигурност. Сменяй го но си вземи кадърен. Поздрави
                          Fiat Brava 1.6 16V 90HP
                          Fiat Brava 1.2 16V 80HP
                          Fiat Bravo 1.2 16V 80HP

                          Коментар


                            #14
                            Склонен съм да се съглася, но по-горе чета, че ако проблема идва от датчика, стартера ще си върти яко, просто ще е напразно. При мен едва върти. Ако е студена си върти и си пали без проблем...
                            FIAT Brava SX 97' 1.4 12V

                            Коментар


                              #15
                              Jeliazko написа:
                              Склонен съм да се съглася, но по-горе чета, че ако проблема идва от датчика, стартера ще си върти яко, просто ще е напразно. При мен едва върти. Ако е студена си върти и си пали без проблем...
                              Опита ли да запалиш с ток(т.е. с помощта на кабели) от друг автомобил?
                              Fiat Marea 1.8 16V ELX

                              Коментар

                              Working...
                              X