Първо се извинявам ,че вече има подобна тема,но там няма отговор на проблема!Моля помогнете колеги!Вече 6 месеца от както я взех тази кола,си блъскам главата с този проблем-смених всички консумативи(ролки,ремъци,масла,антифриз),изпускате лен колектор,свещи,сложих и регулирах ламбда емулатор,термостат,термодатчик,проверих ТПС и всички релета,ресетнах ЕКУ-то...и нищо-като загрее и се форсира когато е на свободна и по кръстовищата колегите ме мислят за куко
.Всичко си правя сам откакто ми се наложи да правя основен ремонт на първия си фиат-типо 1,4 пред блока при минус 10 градуса заради един пишман майстор който при смяна на ангренажен ремък остави ролката не добре стегната-та оттам натрошени клапани ,водачи и т.н..Съжалявам за многословието, но искам да разберете, че много съм патил от некадърници и това(Бравото)ми е четвъртия фиат който сам поддържам и ремонтирам(всичките всe още вървят :D ),но това форсиране направо ме побърква
МОЛЯ ПОМАГАЙТЕ!!!!!!!!!!!!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,4 12в(LPG) се форсира сама като загрее
Collapse
X
-
Всъщност сега се сещам.че един път ми го направи и на бензин с тази разлика,че си подаваше газ на тласъци- все едно,че някой помпа на педала на газта и всичкото това при неподвижна дроселна клапа респ. стъпков мотор-мени си оборотите както си менеше оборотите карбураторното ми типо като му завъртя делкото-това ме кара да мисля,че тук компа мени центровката(предварението) и за това се форсира,но защо не знаяValiosport написа:Само на газ го прави така ли
Ако е само на газ тогава не знам колега ... Изчакай някои който повече разбира да каже 
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
:DValiosport написа:Аз мислех да го продавам ама се отказах
Ще си го карам докато се разкапе
Иначе вари на оса

:D
Да безспорно са яки машини,аз мисля да си купя пак едно ей тъй да си имам,че нещо ми домъчня за дигиталното табло и зяпналите голфаджии по кръстовищата като се изнасям,а те остават в далечината :D
:D
:D
. Но да не разводняваме темата ако някой колега може да помогне да"успокоя"това браво нека пише!
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
колега, аз имам същият проблем, но вчера забелязах, че колата се изфорсира след като минах с 50-60 през един трап. Като тръсна колата и се изфорсира, което ме навежда на мисълта, че има някъде не добра ел. връзка. Така, че мисля да взема един контактен спрей и по куплонгите на датчиците бой, бой.... :D Дано се получи, че и аз от 3-4 месеца търся изход но немааа.А пробвах и с друг стъпков мотор, ама се оказа по - зле и от моя.
Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
аз съм минал всички куплунзи като че ли имаше ефект,но временен,по скоро си мисля,че това е прекъснат кабел, които губи контакт при определени условия-вибрации,температура и др.nikawr написа:колега, аз имам същият проблем, но вчера забелязах, че колата се изфорсира след като минах с 50-60 през един трап. Като тръсна колата и се изфорсира, което ме навежда на мисълта, че има някъде не добра ел. връзка. Така, че мисля да взема един контактен спрей и по куплонгите на датчиците бой, бой.... :D Дано се получи, че и аз от 3-4 месеца търся изход но немааа.А пробвах и с друг стъпков мотор, ама се оказа по - зле и от моя.
Fiat Brava 1.2,16в
Коментар
-
И аз да се включа към темата,от седмица колата взе да ми прави такива мизерии,но при мен почва да се самофорсира когато се включи перката на радиатора.Иначе като е студена си държи стабилни обороти после като почне да загрява падат и пак са си стабилни до моментта в който се включи перката и след това почват да играят от 900-1300 което си е дразнещо.Мен ме навява мисълтта за някой температурен датчик,ако някой се е сблъсквал с подобен проблем нека сподели.Peugeot 307 2.0i ГИ
ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp
Коментар
-
tipo33, аз имах подобен проблем и дълго си блъсках главата, но няма да разправям подробности.Оказа се че стъпковото моторче има в края на буталцето има едно бутонче, което се явява сензор за отпуснат педал на газта. Та то като не работи добре компа си мисли че си натискаш леко газта и изкарва буталцето за да може то да върне плавно дросела впоследствие.Това е една допълнителна функция на моторчето. ( не само празния ход)Та бутончето се разглобява много лесно. Махаш маншона, самото бутонче е на резба, развиваш го, почистваш контактите и го завиваш една идея повече.Дори да не е това, си струва да опиташ защото е супер лесно.Успех!FIAT BRAVO II 1.4 GPL
FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
FIAT UNO 1.5
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар