Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чистене на дюзи

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чистене на дюзи

    Здравейте, има ли някъде снимков материал за почистване на дюзи, схема за разглабяне на двигателя до достигането им ?

    #2
    НА КАКВА КОЛА С КОЙ ДВИГАТЕЛ

    НА КАКВА КОЛА С КОЙ ДВИГАТЕЛваденето е По трудно на Браво/атрябва да се свали или размести и колектора и тогава да се свалят дюзите иначе чистенето е около 10-15лв на бройка има си системазапочистване и се качват на нея къв ти е пороблема не върви ли на бензин
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      brava 1.6 16v 103 hp s metalnite kolektroi 98ma

      Коментар


        #4
        на бензин е ужасно, пуши като за световно и двигателя няма нормален празен ход, а в обороти почва да се тресе.. иначе на газ няма никакви проблеми

        Коментар


          #5
          Трябва да свалиш целият колектор за да можеш да махнеш дюзите. Не е нещо много сложно, но ако ти е за първи път си е врътня. Също така ще ти трябва инструмент, само с гаечни ключове няма да стане. Иначе дюзите се зацапват предимно на изхода, стават черни............ и не пръскат като хората. Достатъчно е само да ги накиснеш в кореселин и внимателно да почистиш мястото с 4-те отвора. Няма да е лошо преди това да опиташ с някоя добавка за почистване, в много от случаите върши работа.

          Коментар


            #6
            а може ли да ми кажете по-специалните инструменти които ще ми трябват, и някакъв пиниз ако има да махнеш колекторите

            Коментар


              #7
              кола

              В manala за модела кола има как става има го във форумаhttp://storage.fiat-bg.org/Books/Bravo_Brava_Marea/и тук http://ftp.fiat-club.org.ua/Manuals/Fiat/Brava/
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                nedialk00 написа:
                на бензин е ужасно, пуши като за световно и двигателя няма нормален празен ход, а в обороти почва да се тресе.. иначе на газ няма никакви проблеми
                следователно имаш газ ?-каква - ГИ или обникновенна, или с ЛК ?- какви емулатори имаш ?- как я палиш? на бенз. или на газ?- с кое ЕКУ е колата?-като си на газ свети ли ти ’умната’ дюза, а на бензин изгасва ли?преди да правиш глупости с дюзите / за 1.6 се смъква и колектора за да ги свалиш - сипи една добавка за почистване на ЛикиМоли.п.с. на 1.8 дюзите се свалят за 15 минути , така че ключаря е прав само за 1.6 шанса да имаш нужда от почистване е 50% - или ще ти помогне или няма да ти помогне, но според мен НЯМА да помогне.

                Коментар


                  #9
                  По спомен ще ти кажа горе долу какво се маха. Частта от колектора с дросела се държи с два болта към двигателя, маркучите за горивото също бяха хванати някъде по тази част на колектора. Вече с други болтове се разделя колектора на две. Горната част не се маха само се разхлабва. Тръбата за маслото + тази за пръчката за маслото се махат. Останалата част на колектора е хваната на по кофти място към главата и там няма да стане само с гаечен ключ. Може и да стане, но ще падне яко въртене Като развиеш всичко долната част на колектора пада с дюзите, след това може да пристъпиш към сваляне и почистване. Запомни кой болт от къде е защото са различни по дължина...............

                  Коментар


                    #10
                    Охх и аз ще я правя тая процедура през седмицата, само ме притеснява онзи болт който е до компресора на климатика и самото отделяне на дюзите от смукателя.
                    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                    Коментар


                      #11
                      дюзите на 1.6 16 ги чистя без да свалам колектора , само се откачат маркучите и рейката се измушва иначе на много места хората ги чистят с мегле и оцет и ,,,,,,,, а аз си купувам течност за чистене на дюзи която е много по добра лесно става 2 часа на изстинала кола с монтажа и са 6
                      Power Under Pressure

                      Коментар


                        #12
                        Днес беше деня за сваляне на дюзите, но греда - не мога да отвия торкс болтовете които свързват долната и горна част на смукателя. Почти им прецаках резбата. Някакви идеи за справяне с проблемът, освен чук и секач. :D Иначе си взех една бутилка Меглио и си направих генераторче на 20-30Hz за симулация докато се киснат.
                        Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                        Коментар


                          #13
                          чети по Фнимателно и по бавно свали болтовете само на рейката , развии маркучите и извади рейката и я изтегли зад смукателя казах ти че става и без да се маха смукателя - точно поради тазиз причина с запичането на скапаните звездограмчета и без ултразвук нищо нямя да постигнеш , те и без това си цъкат в бензина , а той теоретично почисва така че не си играй с глупости а ги занеси на някоя ултразвукова вана , както са свалени ще ти вземат по малко кинти
                          Power Under Pressure

                          Коментар


                            #14
                            Твоят вариант го мислех, но не ми идва на акъла как да развия маркучите от рейката, просто няма място да се бръкне с ключ. Или може би имаш предвид да се развият от горната част на колектора и заедно с рейката и те да се измушат.
                            Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                            Коментар


                              #15
                              WhitePower, сигурен ли си че говориш за Браво?
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X