punto_gt_turbo написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
кой е датчика за маслото на пунто гт
Collapse
X
-
Откъде го намери пък тоз кастрол бря?jungleraver написа:първо да се извиня, че се наместих тук, но ми е интересно - наистина колко трябва да е нормалното налягане на маслото на загрял и "поръчкан" мотор (естествено имам предвид punto GT)ако маслото има значение се интересувам конкретно за castrol 10W50
10В50 кастрол има само некъв моторджииски доколкото знам
Налягането иначе (според аутодата) трябва да е 3,4 бар-а при 4000 ховорота :D
Коментар
-
е виждаш ли че между кола и кола има огромна разлика моята на 90 градуса на маслото полазва 1 бар на празен ход , на 4000 оборора показба 3.6 бара както е по книга , а ти казваш че под 1.8 твоята не пада аз мисля че като цяло проблемите са в измерванетелните уреди на колите и като цяло датчиците се ебават , аз сум сменял над 10 такива и повечкото се различаваха с 1 бар в наляганиятаbiser_as написа:Мми добре е горе-доле като налягане за загряла кола и с тва маслоpunto_gt_turbo написа:на празен ход мн загряла седи между 1 б и 1.5 б
Ако толкоз мнооо те притеснява и смяташ, че нещо не е в ред, закачай читав външен механичен манометър и гледай дали неговите показания, съответстват на показанията вътре на таблото :D А тва другото пунто дет си карал знаеш ли с кво масло е било? Ако е било с масло W50 или W60 е съвсем нормално да държи по-високо налягане от твойта кола с маняшкия кастрол :D Мойто с естерна състезателна синтетика W50, никога на загряла мноо кола не е показвало под 1,8 бар-а :DPower Under Pressure
Коментар
-
И ся ко викаш, мойто ГТ или е феномен или е яко прецакана а Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Баце аз не спорим, че всички ГТ-та са еднакви :D най-малкото нали се сещаш, че основните и биелните лагери на 2 еднакви коли са различно износени и нема как и налягането на маслото да им е еднакво, особено ако едното е с полусинтетика 10в40, а другото е с модерна синтетика 5в50 или 10в60WhitePower написа:е виждаш ли че между кола и кола има огромна разлика моята на 90 градуса на маслото полазва 1 бар на празен ход , на 4000 оборора показба 3.6 бара както е по книга , а ти казваш че под 1.8 твоята не пада аз мисля че като цяло проблемите са в измерванетелните уреди на колите и като цяло датчиците се ебават , аз сум сменял над 10 такива и повечкото се различаваха с 1 бар в наляганията
На твойта ко стана с налягането като сипа Мотул 5В50? Не почна ли да държи 0,5 бар-а по-високо налягане на празен ход и загряла
Коментар
-
оооо да спор няма за качесвото на маслото че естерния моулец е естина иначе каво да му е преебана на твоята просто казвам че нема един с един уред да показват еднакво и всичко се дължи на шибаните датчици в лапата - износват се щото са супер тъпо направени ,и от там пружинките се преебават и за това показват различни наляганияPower Under Pressure
Коментар
-
мога ли да го сваля и нещо да го изчистя тоя датчик или да не барам...мисля като сменям маслото да махна картера и така или иначе да сменя и биелни лагери профилактично?а това сас друг манометар ще го пробвам когато съм свободен и ще пиша резултат!WhitePower написа:оооо да спор няма за качесвото на маслото че естерния моулец е естина иначе каво да му е преебана на твоята просто казвам че нема един с един уред да показват еднакво и всичко се дължи на шибаните датчици в лапата - износват се щото са супер тъпо направени ,и от там пружинките се преебават и за това показват различни наляганияСега:Fiat Punto GT 1.4 turbo 136HP
Преди:Alfa Romeo 145 1.6 16v 120HP
Коментар
-
опааа :D извинете, 15-50 е кастролаbiser_as написа:Откъде го намери пък тоз кастрол бря?jungleraver написа:първо да се извиня, че се наместих тук, но ми е интересно - наистина колко трябва да е нормалното налягане на маслото на загрял и "поръчкан" мотор (естествено имам предвид punto GT)ако маслото има значение се интересувам конкретно за castrol 10W50
10В50 кастрол има само некъв моторджииски доколкото знам
Налягането иначе (според аутодата) трябва да е 3,4 бар-а при 4000 ховорота :D
при мен на мнооого загрял мотор под 1.6 не съм виждал-значи бива до колкото разбрах
тежък е животът лек...
Коментар
-
а на един приятел беше същата история, върви си добре, но спира на светофар за 2 мин. да речем и като натисне газта за да потегли имаше доста лаг. Направихме онзи входящия маркуч на въздушния филтър да смуче свеж въздух отвън а не деведесетте от под капака, стана идеално :Dpunto_gt_turbo написа:е то като махна лагерите ще вида и вала..ако е за смяна тогава...но нямам проблем с мотора само каде като загрей има леко зачудване като дам малко газ!студена е перфектна!тежък е животът лек...
Коментар
-
Пич, ако с тая минералка на Кастрол си караш пунто ГТ-то, послушай ме и го разкарай с 300 Yellow_Flash_Colorz_PDT_16 Сипи си синтетично масло, да не пускаш скоро тема за счупено турбо или странни звуци от двигателя на пунто ГТ Yellow_Flash_Colorz_PDT_16jungleraver написа:опааа :D извинете, 15-50 е кастрола
при мен на мнооого загрял мотор под 1.6 не съм виждал-значи бива до колкото разбрах
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар