Колеги какво ли не правих и няма колата мерише на бензин отзад и диагностика и правих и компресия мерих.Оказа се че на 1,3,4 цилидър съм 9бара а на 2-ри 8.5бара но незнам дали е нормално.На диагностиката отчете че датчика за темп на постъпващия въздух в колектора дава ядове и не отчита вярно но всички др. беше наред освен в движение много обогатяваше сместа и комппа се мъчеше да я обедни, така разбрах от думите на майстора.Някой ако има идей нека сподели отчайвам се вече.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,6 16в 103 коня Проблем! Голем!
Collapse
X
-
Re: Браво 1,6 16в 103 коня Проблем! Голем!
всичко тва ми мирише на центровка още повече и с тая компресия на четирите цилиндара обикновено тръгва един но имаи предвид че ако ти е прехрърлил ремъка ще имаш намалена компресия и всички останали симтоми тва за да тръгне да няма компресия от износване тоя мотор знаеш ли на колко хиляди километра трябва да е, ся ако хептен са го издухали..FireBlade написа:Колеги какво ли не правих и няма колата мерише на бензин отзад и диагностика и правих и компресия мерих.Оказа се че на 1,3,4 цилидър съм 9бара а на 2-ри 8.5бара но незнам дали е нормално.На диагностиката отчете че датчика за темп на постъпващия въздух в колектора дава ядове и не отчита вярно но всички др. беше наред освен в движение много обогатяваше сместа и комппа се мъчеше да я обедни, така разбрах от думите на майстора.Някой ако има идей нека сподели отчайвам се вече.
Коментар
-
колега сетих се за теб и твойте постижения с фиата цитат от FireBlade:: ’’’1.6 Браво следния разход 6.5 градско но предимно нощем и 4.9 извън градско (200км/ч) но на магистрала късах с тая кола GTI-ки и GSI- ки колкото и да не ми се вярва колата вървеше като откачена защото беше запазена... взех я на 107.500 км и такава возия с оригинални амортесьори не съм осещал на никое друго браво брава, толкова меко и то с 14-ки джанти. Такаче колега ако си търсиш кола според мен това е, аз я ползвам за работа а не за удоволствие"""
Но сега по темата първо за мириса на бензин си прегледай въздушния филтър ако е мръсен постъпва по малко въздух в системата и от там се получава обогатяването и. Второто много важно е да провериш свещите освен дали са износени дали са точно за този мотор.А за компресията карай си ако ти пали от раз, за вървенето си споменавал 212км :P значи си върви.А тези дребни грешки ги зарежи всяка кола на 15 години дава някакви незначителни грешки.Ако започне да харчи масло и бензин и да не върви тогава се чуди кво става
КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!
Коментар
-
Иха колеги много сте писали, значи датчика не съм го сменил още но интересното е че преди колата гаснеше като изчезне датчика(светне чека) а сега не гасне, правил съм опит да го откача докато работи мотора и пак огасна и няма палене, сега си пали и без негоДругото колата е чук пали върви си сравнително добре само ряза и го няма, не харчи масло а малко водица ама не съм я хванал от каде я мета или е гарнитура.За цифрите съм сигорен колкото вас, мериха ми я и толкова показа не мога да съм сто процента но предполагам че с този барометър са мерени доста коли но все пак цял ден се ровя из нета и не разбрах колко е фабричната компресия на този мотор.И за колегата стефака22 евалата че си ми намерил стар пост, на мен също не ми се вярва но все пак това е на лампа тръгнах, заредих на ОМВ (19л. карера 95) посока ВМА като се качваш по коцето величков и от там в петъчните задръствания към едно село зад пловдив, на отиване около 160 държах а на връщане бях пълен с части за типарата и я настъпих да видя какво може(200), сами можете да си направите извод за разхода.След смяна на ангренаж и 2 цилиндара не работеха изправно заради бубина от софия до бургас през ноща три часа и половина средна скорос 190 макс 212км разход с 4 човека на борада малко над 8л. на 100км.А и свещи НГК двуполюсни съм монтирал на който си пише фият, кабели и бубиина също съм сменил. Колата е карана само на бензин.Мерси много че се отзовахте тоолкова бързо но найстина съм в задънена улица.. Колегата който е написал за прескочил зъб - не ми се вярва но си мисля че майсторът който ми зацепи ангренажа няма пети и още тогава осетих спад във варвежа а и разхода ми се вдигна сега не падам под 10.И след това почна трудното палене на студен мотор гасне клъца и тн но на второ завъртане винаги си палеше от раз и държеше обороти, сега този проблем го няма оправи се от самосебе си.АЗ СИ КУПИХ КОЛА ЗА КАРАНЕ А НЕ ЗА БЛЪСКАНЕ!!!!
Fiat Bravo 1.6 16v 103hp 98г.
Fiat 1100L 42г.
Коментар
-
Или ти се е прецакал радиатора на парното което е доста често срещано,или ти е заминала капачката на разширителя свали я и я надуи с уста да видишFireBlade написа:не харчи масло а малко водица ама не съм я хванал от каде я мета или е гарнитура.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

Коментар
-
Не съм погледнал в Аутодата, но това би трябвало да е степен на сгъстяване, а не компресия.nelegalniq написа:В Аутодатата за Браво 1,6 дават компресия 10,15. Предполагам си е десет цяло и петнайсе , а не че трябва да бъде 10 или 15.Колега, според мен, първото нещо което трябва да провериш е зацепването на ангренажа. От него зависи и компресия и разход. При положение, че след смяната на ремъка ти си усетил разлика в поведението на мотора, просто си длъжен да го зацепиш наново и то с пети. Ако зацепването е правилно и все още имаш такава компресия, двигателя си е за ремонт или да кажем, че е на ръба. Датчикът за температурата лесно се проверя с мултицет - виж какви са стойностите в сервизното ръководтсво и измери съпротивлението му. И последно - обезателно се огледай за течове на антифриз. Ако няма се огледай колата да не пуши повечко бял дим за да не се наложи "обезглавяване" на мотора.... PS: Ако караш и подържаш дълго време тези скорости, за които говориш мисля, че не може да се надяваш на дълъг живот на двигателяFireBlade написа:Иха колеги много сте писали, значи датчика не съм го сменил още но интересното е че преди колата гаснеше като изчезне датчика(светне чека) а сега не гасне, правил съм опит да го откача докато работи мотора и пак огасна и няма палене, сега си пали и без негоДругото колата е чук пали върви си сравнително добре само ряза и го няма, не харчи масло а малко водица ама не съм я хванал от каде я мета или е гарнитура.За цифрите съм сигорен колкото вас, мериха ми я и толкова показа не мога да съм сто процента но предполагам че с този барометър са мерени доста коли но все пак цял ден се ровя из нета и не разбрах колко е фабричната компресия на този мотор.И за колегата стефака22 евалата че си ми намерил стар пост, на мен също не ми се вярва но все пак това е на лампа тръгнах, заредих на ОМВ (19л. карера 95) посока ВМА като се качваш по коцето величков и от там в петъчните задръствания към едно село зад пловдив, на отиване около 160 държах а на връщане бях пълен с части за типарата и я настъпих да видя какво може(200), сами можете да си направите извод за разхода.След смяна на ангренаж и 2 цилиндара не работеха изправно заради бубина от софия до бургас през ноща три часа и половина средна скорос 190 макс 212км разход с 4 човека на борада малко над 8л. на 100км.А и свещи НГК двуполюсни съм монтирал на който си пише фият, кабели и бубиина също съм сменил. Колата е карана само на бензин.Мерси много че се отзовахте тоолкова бързо но найстина съм в задънена улица.. Колегата който е написал за прескочил зъб - не ми се вярва но си мисля че майсторът който ми зацепи ангренажа няма пети и още тогава осетих спад във варвежа а и разхода ми се вдигна сега не падам под 10.И след това почна трудното палене на студен мотор гасне клъца и тн но на второ завъртане винаги си палеше от раз и държеше обороти, сега този проблем го няма оправи се от самосебе си.Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
16valve написа:Малко офф-топик, но все пак.. Е защо са я направили да върви до 200-220(+-), да си ги караме със 110 и това е...PS: Ако караш и подържаш дълго време тези скорости, за които говориш мисля, че не може да се надяваш на дълъг живот на двигателя
Максимално допустимата скорост в РБългария е 130км/ч по магистрала!Ако дадена кола е направена да може да достига 300км/ч не означава,че трябва да се кара с 300км/ч!
Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар