Моля помагайте! Взех си Мареа 1,8i 16V. Всичко си беше наред докато не смених маслото. Сложих 10W40 на Лукойл лукс, полусинтетика. Минах 50-тина километра и при ускорението на втора след един легнал полицай - зад мене димна завеса. И от тогава все по-чест... Онзи ден я газифицирах и газаджията каза, че дросела бил пълен с масло. Обаче компресия има. Всеки майстор, с който говорих се натиска да прави сегменти (щото най-скъпо). Приятел обаче каза, че е просто от запушен филтър на отдушника на картера. Има ли някой сходен проблем?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Бял пушек от ауспуха на Marea 1.8i 16V
Collapse
X
-
Да възможно е маслото в дросела да е от запушен филтър на отдушника за гартерни газова.Но има и доста по-лош вариант за съжалени според мен е по-вероятен.Спукана глава или блок и да смесва антифриз с масло и да ти надува картера от където да качва масло до дросела.Спада ли ти антифриза? Бял пушек по принцип означава, че гори антифриз._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
-
Ами не съм следил антифриза, ама така акто гледам няма разлика от както я взех. Обаче, след дълго размишление снощи се сетих и за друго, което може да е проблема. В същия ден смених уплътнението на пръчката на маслото. При дълъг пат се вадеше, от вибрации или от налягане и пръскаше целия двигател с масло. Та сменихя аз и сложих супер плътна, която стои като тапа. Снощи си помислих, че като има налягяне, то трябва от някъде да бяга и ако не е през пръчката го набива през отдушника като дюза в смукателните тръби, или поне аз така си помислих. Подвадих малко пръчката и вече няма пушек...., но това разбира се не решава проблема с налягането. Май не трябва да го има, освен това при път пак ще пръска на двигателя. Как мислиш?MorningEnergy написа:Да възможно е маслото в дросела да е от запушен филтър на отдушника за гартерни газова.Но има и доста по-лош вариант за съжалени според мен е по-вероятен.Спукана глава или блок и да смесва антифриз с масло и да ти надува картера от където да качва масло до дросела.Спада ли ти антифриза? Бял пушек по принцип означава, че гори антифриз.
Коментар
-
Първо!!! колко масло наля!!!! сигурен ли си че не си сипал повече, мисля че събира 3.5л ти колко сипа?Провери маркуча на картерните газове, свали го ако трябва и го промии с гореща вода. В него се натрупва едно отлагане дето кат изстине колата и става кат сапун и запушва маркуча, имах случаи дето ми фърчеше зимата капачката на маслото от налягане в картера, а на теб ти е издухвало щеката. Тва запушване в тоя маркуч се получва при кратки разстояния , каране на студен мотор и неизправен термостат. В картера няма начин да не се образува налягане, въпроса е да има от къде да излезе. Затова задължително свали и провери тоя маркуч от картера чак до горе дето влиза в колектора, ако има филтър свали го и него накисни го в бензин и го измии. Но пък щом имаш масло при дросела искренно се надявам да си сипал 4.5 литра вместо 3.5
и как ти доиде на ума да купиш масло лук оил що не му сипа М10Д
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Що бе, кво му е на маслото? Голямо хулене ми хвърлихте. Не разбирам, а и както казват в една тъпа реклама: "Ам чи ко му и, масло като масло"...eh4ev07 написа:от мен малка поправка мотора събира 4.2 л масло с 4 л остава на долна граница но това с какво масло е не коментирам явно съвсем си мрази колата или има излишни пари за ремонт на мотора
п.п. как е въздушния филтър смени ли го?
Коментар
-
4.2 л. колкото му пише по книга....ама така и не го видях къде е тоя маркуч, дай някой жокер.Slavi_Lancia написа:Първо!!! колко масло наля!!!! сигурен ли си че не си сипал повече, мисля че събира 3.5л ти колко сипа?Провери маркуча на картерните газове, свали го ако трябва и го промии с гореща вода. В него се натрупва едно отлагане дето кат изстине колата и става кат сапун и запушва маркуча, имах случаи дето ми фърчеше зимата капачката на маслото от налягане в картера, а на теб ти е издухвало щеката. Тва запушване в тоя маркуч се получва при кратки разстояния , каране на студен мотор и неизправен термостат. В картера няма начин да не се образува налягане, въпроса е да има от къде да излезе. Затова задължително свали и провери тоя маркуч от картера чак до горе дето влиза в колектора, ако има филтър свали го и него накисни го в бензин и го измии. Но пък щом имаш масло при дросела искренно се надявам да си сипал 4.5 литра вместо 3.5
и как ти доиде на ума да купиш масло лук оил що не му сипа М10Д
Коментар
-
ми колега ти за герговден що си купуваш агнешко а не овче нали месо "Ам чи ко му и . месо как месо".....georgeth написа:Що бе, кво му е на маслото? Голямо хулене ми хвърлихте. Не разбирам, а и както казват в една тъпа реклама: "Ам чи ко му и, масло като масло"...eh4ev07 написа:от мен малка поправка мотора събира 4.2 л масло с 4 л остава на долна граница но това с какво масло е не коментирам явно съвсем си мрази колата или има излишни пари за ремонт на мотора
п.п. как е въздушния филтър смени ли го?
а щом има голяма разлика в цената има защо друг пример (пак с храна дано ме разбереш) я отиди си купи суджук от 10лв/кг и от 25лв/кг и кажи дали имат разлика ?
Маркучите за картерна вентилация на тоя мотор са два и се събират в троика на капака на клапаните до смукателния дросел.
Коментар
-
Маслото на Лукойл едва ли е най-качественото - тука спор няма
Но едва ли проблемите идват от него. По-скоро човека от който си я взел е изсипал куп добавки в предишното.... Белия пушек е признак за горене на антифриз. Все пак да не забравяме, че тези дни е студено и влажно и парата от ауспуха не е пренебрегване (особенно ако колата е газифицирана). Общо взето ако антифризът не намалява, няма поводи за тревоги в тази посока. Високото картерно налягане и горенето на масло за мен са по-притеснителни. Нещата вървят към смяна на сегменти ... и дано само това.
Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Както ти написаха хората преди мен имаш доста голямо налягане в картера което не е нормално.Виж отдушника и ако не е отнего тогава доста възможен вариант е да са сегменти.Колата има ли мощност?По принцип, при извадена щека за масло при загрят двигател трябва леко да поддухва и при форсиране трябва да спира да духа.georgeth написа:Ами не съм следил антифриза, ама така акто гледам няма разлика от както я взех. Обаче, след дълго размишление снощи се сетих и за друго, което може да е проблема. В същия ден смених уплътнението на пръчката на маслото. При дълъг пат се вадеше, от вибрации или от налягане и пръскаше целия двигател с масло. Та сменихя аз и сложих супер плътна, която стои като тапа. Снощи си помислих, че като има налягяне, то трябва от някъде да бяга и ако не е през пръчката го набива през отдушника като дюза в смукателните тръби, или поне аз така си помислих. Подвадих малко пръчката и вече няма пушек...., но това разбира се не решава проблема с налягането. Май не трябва да го има, освен това при път пак ще пръска на двигателя. Как мислиш?MorningEnergy написа:Да възможно е маслото в дросела да е от запушен филтър на отдушника за гартерни газова.Но има и доста по-лош вариант за съжалени според мен е по-вероятен.Спукана глава или блок и да смесва антифриз с масло и да ти надува картера от където да качва масло до дросела.Спада ли ти антифриза? Бял пушек по принцип означава, че гори антифриз._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар